Visum Nederland voor imams ingetrokken

Subforum Andere praat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

http://www.nu.nl/politiek/3994(...)nement-rijswijk.html

Als ik zoín bericht lees dan gaan al mijn haren recht overeind en mijn nagels uit. Mijn eerste gedachten zijn dan:
Imams van dergelijk alooi krijgen blijkbaar redelijk gemakkelijk een visum waarom is het dan verdomme zo moeilijk voor veel Indonesiers om een visum te krijgen.
Lees: vestigingsgevaar is blijkbaar belangrijker dan terreurgevaar.

en

Laat die mannen gewoon komen. Stuur een paar infiltranten naar zoín dag en maak de balans op. Je bereikt volgens mij meer door te weten wat er in iemands hoofd zit.

Pikant detail: de bijeenkomst is op 8 maart en dan is het VROUWENDAG!!!

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Pikant detail? Net zo pikant dat als er op zondag toevallig allerlei bezigheden worden georganiseerd in de moskee. Dat is niet pikant, dat is precies zo gedaan om andersgelovigen dwars te liggen. Zo zit dat geloof namelijk in elkaar; list, bedrog en intimidatie om het hogere doel te bereiken.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Yep, je hoeft hier niet eens op de kalender te kijken of het zondag is, dan gaan namelijk in de ochtenduren alle roeptoeters op Rolling Stone sterkte.
De kerkgangers moeten namelijk niet denken dat hun Heer de grootste is, de brave imams hebben namelijk een andere kandidaat en dat laten ze dan uitbundig weten.
Zo ook met kerst, pasen enz.

Niemand ontkomt er aan, vandaag is het Imlek, om zeven uur nog even een roeptoeter test en toen begon het, nu is het negen uur en het feest is nog steeds aan de gang.
Uit ervaring weet ik dat dit tot over tienen door gaat en dat er vanmiddag ook nog een uurtje of twee een bekkie Islamitisch geestelijk voer uit de roeptoeters over de goegemeente wordt uitgestort.

Om ontopic te blijven, als je hoort wat deze heren uitkramen dan is het terecht dat ze geen visa krijgen, daar zitten we in Nederland niet op te wachten.
Alleen jammer dat de IND denkt dat iedereen hier imam is, zelfs de dames.
Trouwens, als er vrouwelijke imams zouden bestaan hoe zouden we die dan moeten noemen Emoticon: Confused
Imamin of Imameres Emoticon: Wink

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja jullie schrijven het en het belang wordt nog steeds op een wijze genegeerd als je maar kan bedenken
Enkele details er van op NuJij kan je op de link klikken dan weet je zo beetje wat er aan de hand is in Nederland
http://www.nujij.nl/algemeen/i(...)selen.31244117.lynkx
http://www.nujij.nl/algemeen/i(...)ering.31243595.lynkx
Radicalisering neemt steeds meer toe en je kan het bestrijden, maar niet zoals ze dat denken te doen zoals Nederland de moskeeŽn te betrekken zoals al iemand schreef in die link dat is de kat bij het spek binden.... Emoticon: Stupid Emoticon: Angry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 19-02-2015 02:56 Malam wrote:
Imamin of Imameres Emoticon: Wink
Ja, da's gemakkelijk imama natuurlijk. Lijkt het ineens op digitaals.... Emoticon: Shut up! Maar dat gaan wij niet meer meemaken. Staat hooguit in het nieuws van the year 2525.....

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 19-02-2015 07:53 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ja, da's gemakkelijk imama natuurlijk. Lijkt het ineens op digitaals.... Emoticon: Shut up! Maar dat gaan wij niet meer meemaken. Staat hooguit in het nieuws van the year 2525.....

Was ik niet opgekomen Anne Mieke Emoticon: Laugh out loud

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Inderdaad Anne Mieke je trekt me de woorden uit de mond. Dat was mijn eerste gedachte ook. Deze lieden zijn inderdaad staatsgevaarlijk. Dan geef je ze wel een visum. Emoticon: Confused

Of misschien een gevaar in de zin dat er van niet Islam zeide extremisten opstaan en deze lui ombrengen. Ik zie het er van komen dat er burgers opstaan en iets actief gaan doen met een youtube filmpje. Waarin wat lieden in een mededeling aan IS op beestachtig gruwelijke wijze worden afgemaakt. Kwestie van tijd vrees ik.

Where there is a will there will be relatives.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

60,729,557 pageviews Een website van indahnesia.com