prijsverhogingen 4wheel Bromo

Subforum Java 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
joost
Gebruiker
spacer line

Hoorde gisteren dat er binnen de chauffeurs/gidsen wereldje dat de prijs van een jeep bij de Bromo zal stijgen van 450.000 naar 750.000 per 1 april.
Eerst al de enorme prijsstijging entreeticket
Ook het ticket voor de Borubudur naar 397.000
Was 297.000.
Kabar angin??

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

En daar nog een overnachting bij en je bent meer dan 120 Ä kwijt per stel.
Allen dan naar de kawah ijen zeker !!! Emoticon: Yes!

sukadi46
Gebruiker
spacer line

De prijzen worden van hogerhand in Jakarta bepaald. Ondanks de protesten van het bureau voor tourisme in Oost Java en andere provincies en ook van de travels. Ik ben bang dat IndonesiŽ zich op de toeristen markt zich de wereld uitprijst.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Prijzen die in Jakarta bepaald worden? Er zijn maar weinig travelburootjes die alles officieel regelen.... Emoticon: Confused
Ik geloof dat ik een gat in de markt zie Emoticon: Puh!
Of zijn de 1 aprilgrappen naar Indonesie overgewaaid?

Nog ff en het is helemaal niet meer zo duur in Papua (bijvoorbeeld)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 26-02-2015 13:26 sukadi46 wrote:
De prijzen worden van hogerhand in Jakarta bepaald. Ondanks de protesten van het bureau voor tourisme in Oost Java en andere provincies en ook van de travels. Ik ben bang dat Indonesi� zich op de toeristen markt zich de wereld uitprijst.
De prijs van een huurauto die in Jakarta bepaald word? Natuurlijk niet. Maar de schandalige entree-prijzen kennelijk wel.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja daar geloof ik dus ook niet in. "Slim' verhaal van de verhuurders misschien.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 27-02-2015 12:55 Anne Mieke wrote:
Ja daar geloof ik dus ook niet in. "Slim' verhaal van de verhuurders misschien.
Een toerist zal in dergelijke oplichting wel trappen. Weinig keus als je speciaal daar voor naar Oost Java komt.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 26-02-2015 13:26 sukadi46 wrote:
De prijzen worden van hogerhand in Jakarta bepaald . Ondanks de protesten van het bureau voor tourisme in Oost Java en andere provincies en ook van de travels. Ik ben bang dat IndonesiŽ zich op de toeristen markt zich de wereld uitprijst.

Dat kan kloppen, volgens de PP Nomor 12 Tahun 2014 tentang Tarif Wisata Alam.

Een verhoging van 72.500-640.000 rupiah per persoon
(Sedangkan, wisatawan mancanegara naik dari Rp 72.500 menjadi Rp 640.000 per orang.)

De hele sector protesteerde en wijzen de verhoging af die niet rationeel is.
( seluruh pengelola biro jasa, perhotelan dan restoran yang memprotes dan menolak kenaikan tarif yang tidak rasional tersebut.)

bisa dicek of makemyday .

totto
Gebruiker
spacer line

De entreeprijs voor de Bromo (natuurgebied) is nog steeds 220.000 op werkdagen en 330.000 voor weekend en feestdagen. Wat de jeeps betreft hangt het van je cont(r)acten af.
Sunrice is gemiddeld 500.000 afhankelijk van in welk hotel de gast logeert.
Bij de jeep drivers is nog niets bekend over verhogingen. Ze willen het natuurlijk wel...
Dat er chauffeurs zijn die hun gasten naar Bromo brengen en een andere prijs noemen tegen de gasten is niets nieuws. Sam-sam heet dat hier.

Toto Travel.com

joost
Gebruiker
spacer line

Was waarschijnlijk te snel met deze topic.
Ik ging mee met de "kabar angin" van mijn chauffeur.
Volgens hem waren het nu valse geruchten.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

73,449,488 pageviews Een website van indahnesia.com