Tv opsturen naar Jakarta

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
44 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Arantes
Gebruiker
spacer line

Halloooo,

Tv opsturen

Ik wil een tv naar Jakarta opsturen is dit mogelijk?
Indien mogelijk ,,,,moet ik invoerrechten?
En weet iemand hoeveel het is?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik meen dat de maximale waard 250 dollar is als je iets meeneemt naar Indonesie en neem aan dat hetzelfde bedrag ook geld voor goederen die verstuurd worden. Met een tv zit je hier al snel boven.
Zelf heb ik niet zo'n goede ervaringen met het versturen van pakketten naar Indonesie(open gemaakt, beschadigd, komen niet aan of heel erg laat)

Een pakket versturen zoals een tv zit je al snel aan 10 kg of nog meer. Tarieven hiervoor zijn behoorlijk (zeker als het ook nog eens aangetekend en verzekerd moet zijn)
Tenzij het iets heel bijzonders is de vraag waarom je een tv zou willen opsturen. Een ter plekke gekocht tv lijkt me goedkoper en veiliger (transportbeschadigingen).

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik heb al veel gehoord. Waarom zou je een TV willen versturen. Je koopt ze gebruikt hier voor appel en ei. Een nieuwe tv heeft geen zin want zeczijn in RI goedkoper dan in Nederland. Je gooit geld weg aan transport kosten. En de vraag of de douane het pakket accepteert. Nog los van schade. Emoticon: Confused

It's only kinky the first time.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Waarom zou je een TV naar Indonesia willen sturen ??

Ik kan je bij voorbaat zeggen dat je hier problemen mee gaat krijgen
Of in iedergeval geld kwijt zult zijn als hij uberhaupt al (onbeschadigd)
aan komt

Ik ben benieuwd welk model het is
Je zou bij voorbaat eens kunnen checken wat dat model hier kost
en of het al die moeite wel waard is

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

We hebben je niet meer terug gezien Arantes, ik weet niet wat die lui je hier op je mouw hebben gespeld Emoticon: Confused
Ik had al mijn bedenkingen op het moment dat ik je posting zag, maar wilde even wachten met antwoorden tot ik de prijzen zeker wist.
Je koopt hier een joekel van een led tv voor nauwelijks 180 Euro gerenommeerde merken als Sharp, Panasonic en Philips..
Wil je niet uit de band springen dan heb je al een joekel van een Polytron voor nauwelijks 120 Euro.
Wat denk je dat inpakken, versturen en verzekering kost Emoticon: Confused
Zet dat eens af tegen de prijs in Nederland Emoticon: Wink

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Iedereen die hierboven gereageerd inclusief ikzelf kennen dze prijzen in Indonesie en we werten vaak ook wel hoe het gaat met opsturen.
Wat ik wel herken is dat we hier vaak dingen in Nederland hebben die absoluut een tweede mooie leven in Indonesie zouden hebben. Ik kan zelf ook wel vanalles opnoemen tot en met lampen, kleine meubels, magnetrons, bakken vol met kleding en schoenen. Maar het kost te veel om het op te sturen en dan nog maar de vraag of en hoe het aankomt. Een meestal te groot en/of te zwaar om het op een volgende reis mee te nemen (ik houd me maar bij wat mobiele telefoons)
Dat is soms frustrerend maar voor dat geld kun je beter wat leuks ter plekke kopen, wat het ook is,

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 14-02-2015 10:02 schreef Anne Mieke:
Iedereen die hierboven gereageerd inclusief ikzelf kennen dze prijzen in Indonesie en we werten vaak ook wel hoe het gaat met opsturen.
Wat ik wel herken is dat we hier vaak dingen in Nederland hebben die absoluut een tweede mooie leven in Indonesie zouden hebben. Ik kan zelf ook wel vanalles opnoemen tot en met lampen, kleine meubels, magnetrons, bakken vol met kleding en schoenen. Maar het kost te veel om het op te sturen en dan nog maar de vraag of en hoe het aankomt. Een meestal te groot en/of te zwaar om het op een volgende reis mee te nemen (ik houd me maar bij wat mobiele telefoons)
Dat is soms frustrerend maar voor dat geld kun je beter wat leuks ter plekke kopen, wat het ook is,

Alles wat je opnoemd het stik de moord van, je moet geen dingen mee sjouwen en de vraag
om een TV mee te nemen, (belachelijk) of op te sturen, je hebt voor die prijs samen een prachtige nieuwe TV.
Koop eens hier een pak chips of die met pringles orginal.
Als je ze opend dan zit er meer gebroken chips in, dan heel, zo gaan ze hier met goederen om.
Daaraan kan je meten, hoe ze hier werken...... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Jeroen als je geld ontvangt voor deze reclame spot breng het maar mee.... Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,636,788 pageviews Een website van indahnesia.com