Subforum Java

forum.indonesiepagina.nl 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
carlastaats
Gebruiker
spacer line

Hallo mensen,

Misschien is dit de zoveelste X dat deze vraag voorbij komt ( ik kon alleen heel oude berichte hierover vinden vandaar dat ik het nogmaals erop zet).
Maar wij ( 3 volwassenen, 1 kind van 5) willen met gids/ privechauffeur een rondreis van +_ 16 dagen op Java doen deze zomer en aansluitend naar Bali.
We hadden contact met een chauffeur, deze bleek nu echter toch al bezet, ik zou graag willen weten of iemand een gids/ chauffeur aan ons kan aanraden.

Villa Ditya
Gebruiker
User icon of Villa Ditya
spacer line

Hallo,

Wij kennen er een aantal dus als je me even een prive berichtje stuurt met je plannen dan kunnen we je daar zeker bij verder helpen.

Groeten,
Vincent

Villa Ditya - luxe prive vakantievilla vlakbij Yogyakarta. Kijk voor meer info op www.villaditya.nl

carlastaats
Gebruiker
spacer line

Dank je wel, ga het zo doen!

joost
Gebruiker
spacer line

Hallo Carla

ik heb een auto met gids/chauffeur.
mail me maar voor meer info.
gr Joost

ruud zevenhoven
Gebruiker
spacer line

carla; mogelijk kan ik je helpen; heb je al contact gehad met Paul Sebo;

Nederlands sprekend; zijn mail adres; p.seboEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com./of 081179687323 / 62332424331.Succes,mail mij hoe het is afgelopen graag.Ken hem al langer als 20 jaar als toeristen-chauffeur.

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Al 2 x van Joost zijn diensten gebruik gemaakt en steeds dik in orde.
Laatste keer was in oktober 2014
Vraag ook steeds feedback . Emoticon: Yes!

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Mijn trouwe chauffeur. Ik mis hem een beetje:

http://www.privechauffeurindonesie.nl/gastenboek/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,936,343 pageviews Een website van indahnesia.com