Fijne FEESTDAGEN en Gezond en Vrolijk NIEUWJAAR

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Natuurlijk ook voor Om Ziel en zijn naasten. Alle forummers, lezers. Een hele fijne kerst en een voorspoedig en vooral gezond 2015.

Ik wens Nederland een nieuw kabinet en regering zonder politieke graajers.
Die het volk een referendum over Europa en Brussel geven. Zodat eindelijk daar de stekker uit gaat.

Where there is a will there will be relatives.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Ik had hem al eerder in omong omong geplaatst dus ik copieer het even

On 15-12-2014 11:11 merdekaSah wrote:

Iedereen alvast prettige dagen toegewenst en een knallende oud op nieuw
70.000.000 gaan ze in Nederland weer weggooien heb ik gehoord schande

Een goede gezondheid en veel geluk voor iedereen in 2015
en ik hoop mijn deel ook te mogen ontvangen Emoticon: Party! Emoticon: Party!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ook ik wens iedereen goede kerstdagen in vrede toe!!!!!

Voor 2015 gezondheid liefde en geluk.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Van mij hetzelfde, met nog 2 weken te gaan tot 2015 gaat het allemaal weer extreem hard. Emoticon: Sadley

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Leuk Ziel....ik heb geprobeerd om een plaatje neer te zetten voor de feestdagen....het lukt mij maar niet met Tinipic... Emoticon: Blush Emoticon: Blush
Blij dat jij een kerstboomplaatje hebt gedaan..

Ik wens Šlle forumleden gezellige en warme Kerstdagen toe en voor het jaar 2015
een goede Gezondheid, Geluk, Hoop en Liefde ..... Emoticon: Yes! Emoticon: Smile Emoticon: Smile

En denk vooral aan je naasten die het met minder moeten doen.... Emoticon: Smile

pierre
Gebruiker
spacer line

Uiteraard van onze kant ook de beste wensen voor iedereen, een vreedzaam einde en begin en wij wensen jullie allemaal fijne feestdagen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hoeba hoeba hoeba hop hop hop.
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop.
Wij zijn twee vrienden, jij en ik
Twee dikke vrienden, jij en ik
Wij blijven altijd bij elkaar al worden we meer dan honderd jaar
Wij blijven vrienden tot onze laatste snik.

Na wat speurwerk heb ik twee Roger Rabbits kunnen scoren, compleet en nog snuffelend aan het gras, zodat ik geen risico loop om poes te smikkelen Emoticon: Blush
Het gaat weer een geweldige Kerst worden, met mensen die mij na aan het hart liggen.
De jaarwisseling met grote rode wensballonnen Emoticon: Yes!

Ik wens iedereen een geweldig Kerstfeest met veel lekkernijen Emoticon: Yummie! , vergeet de minder bedeelden niet.
Ik wens ook iedereen een fijne jaarwisseling met veel gezondheid en voorspoed in 2015.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Zorgwekkend Malam, had je "pop" nog niet zo harig gezien Emoticon: Clown

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

SELAMAT HARI NATAL & TAHUN BARU
Voor iedereen fijne kerstdagen en een mooi 2015. Ik zit vanaf morgen op Java

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ayoooooooooo Anne Mieke Prettige Kerstdagen en een fijne jaarwisseling.
Zit je op Java????
In de buurt van Malam?
Altijd welkom ja, lekker konijn smikkelen. Emoticon: Yes!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 24-12-2014 10:35 Malam wrote:
Zit je op Java????
In de buurt van Malam?
Eerst naar Jakarta en Yogyakarta, daarna weet ik het nog niet.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Veel plezier Anne Mieke, maak er wat van Emoticon: Nice

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hier is het morgen druk met toeristen en eigen bevolking.
Jakarta Kota met als trekpleister Batavia
Maar meer met eigen volk die daar komen gezellig druk...... Emoticon: Shiny

Of je kan ergens onderweg gezien, van vliegveld naar Pluit, door een straat gereden met allemaal restaurantjes, hoe het heet weet ik niet.... Emoticon: Yummie! .

En als je toch in de buurd bent kan je nog Green Bay bekijken met Green walk als mall Emoticon: Shiny

Wat je zeker moet mee maken de autoloze zondag naar en rond Bandaran HI bij die standbeeld met de fontijnen .. Emoticon: Yeah right!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Met recht een vrolijk kerstfeest, 27 graden en de zon hoog aan de hemel Emoticon: Worship
Voor zover ik de media kan volgen zijn de kerkdiensten gisteren door heel IndonesiŽ goed en vredig verlopen.
De politie en het leger hebben vooraf kerken geinspecteerd en tijdens de diensten een oogje in het zeil gehouden, een vredig verlopen kerstavond is mede aan hun te danken, dat mag best gezegd worden. Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Net nog even in de kranten gekeken, ben net uit de stad, had opdracht wat sla te kopen, er is namelijk een hele vlucht regenwulpen uit Bandung onderweg onder andere onze favoriete neef.
Gelijk maar ijsjes meegenomen voor de kleine wulpjes.

Mooi mooi mooi, allemaal moslims, maar weten dat er met de kerst een welgevulde dis is bij om Malam en bibi Pop, heeft niets met geloof te maken, gewoon een kwestie van gezelschap en lekker eten met de achterliggende gedachte "Vrede en nog eens vrede".
Waar ze vannacht slapen Emoticon: Confused
Ach ik heb twee tweepersoons matrassen, flikker maar ergens in de kamer neer, alle kleintjes gaan met mams en oma in de logeerkamer.

Man man wat ben je dan rijk, als ze gewoon 5 uur willen reizen om bij je te zijn.
Dat gaat een feest worden, we zijn inmiddels met 6, er komen straks nog 6 bij Emoticon: Laugh out loud
Neeflief is opgegroeid met een Italiaanse stiefpaps, helaas de man beviel het hier niet meer en ging hemelen.
Die is opgegroeid met Italiaans voer en vlees, die proppen we eerst een hamburger in zijn rijstmolen, gevolgd door marcaroni en als toetje konijn.

Mag wel, hij is onze eregast, heeft het na het overlijden van die Italiaan op de ellenbogenstoom van mams het tot architect geschopt en verzorgt nu mams, peci af voor dat manneke.
Heerlijke kerstdagen, maakt het gemis van onze kinderen en kleinkinderen een beetje goed Emoticon: Yes!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ondanks alles, ik heb heerlijk gegeten en wat betreft, het was een geweldige kerst avond met muziek en weer 4 flesjes Hoogaarden, dit had ik niet gedacht, maar het was geweldig goed.
Onverwachtse niet voorbereid gebeurtenissen zijn meestal verrasend en fijn...... Emoticon: Worship Emoticon: Yummie!

En dit dronken de buren naast ons op de tafel 10 liter tap Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

Er was vuurwerk rond 8 uur en druk was het, gewoon ongeloofelijk druk file om bij deze mall te komen .

Ik wilde zitten op het teras en die tafel stond op gereserveerd, de rest was vol bezet.
Ik aan het bakkelijen of mijn geld niet goed genoeg was, wie had die tafel dan gereserveerd.
ja dat wist hij niet, maar ik wel en ben gaan zitten en hij haalde die kaart weg van tafel, ik heb een geweldige avond mee gemaakt .
Heb geen mensen gezien die de tafel hadden gereserveerd.
Met de buren samen veel plezier gehad (zie foto) jonge mensen met een baby maar ja die werd verzorgd door een verzorgster, daar kom ik nog op terug in omong2.... Emoticon: Shiny Emoticon: Sadley
Niet om stoer te doen of zo maar ik heb alle bediendes geld gegeven, omdat het Natal was genoeg denk ik om hen daarmee te bedanken, dat ze op deze avond mij dit hadden bezorgd... Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

De Kerstdagen zit er weer op .....

We gaan nu richting Oud/ Nieuw jaar met een heleboel vuurwerk ( miljoenen eurie's ) die

in de lucht worden geschoten....zůnde van het geld....ik koop al jŠren geen vuurwerk meer

het geld kan ik beter gebruiken... Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Ik wens jullie allemaal een gezellige uit einde toe....en een goede toost op het nieuwe jaar

voor een goede Gezondheid..... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://forum.indonesiepagina.n(...)r_is_het_feestje.php
Waar is het feestje hier is dat feestje......en oud topic gevonden van vorig jaar
http://tv.detik.com/readvideo/(...)-baru-di-bundaran-hi

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Een bericht aan Luo Ni .
ik ben door omstandigheden zeker een half jaar niet meer in mijn mail adres kunnen komen.
Nu kwam ik er in vraag mij niet hoe dat kan, maar ik was er en heb jouw mailtjes gelezen, Ik had je via de nieuwe adres al iets van je mogen onvangen, heb dat via mijn smantphone terug beantwoord, ik hoop dat je het hebt ontvangen.
Zie 22 juli jouw mail met deze filmpje die je mij had gestuurd .
Je weet ik zit inmiddels in Jakarta groeten er is weer een mail onder weg
Ziel

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Hi Ziel Emoticon: Smile

Bedankt voor je mailtje en het bericht hier op de site.

Jammer dat ik niet de mogelijkheid had om via Jakarta te komen.

Wij hadden een direct flight van Hongkong naar Surabaya .

Ik zal je nog een paar foto,s van de Bromo doen toekomen .

Via Surabaya inmiddels weer back home again Emoticon: Smile .

De foto van die nieuwe bandara heb ik je toegestuurd , met de mededeling dat de

airportax ,,erg duur ,, geworden is . Emoticon: Shiny

We houden contact Ziel.

Bij deze wensen wij een ieder een goed gezond nieuwjaar toe.

Bonne annee , niŠn kuŗilŤ , Emoticon: Worship Selamat tahun baru Emoticon: Smile

Permisi , Zaijian

Luo Ni Emoticon: Smile

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Een fijn oudejaarsavond gewenst en voor volgend jaar een goede gezondheid!

There's a big difference between kneeling down and bending over!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Allen een hele goed jaar toegewenst veel lees plezier en maak er wat van in het jaar 2015
Zie wel leffe staan maar dat kan toch niet leeg blijven

ZIELEFFE

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dat is een lekkere Leffe Zieleffe Emoticon: Yummie! , ik zou zo naar je toe komen, maar dat duurt effe.
Het was hier een rumoerige jaarwisseling, ik heb zeker wel een 30 stuks sierwerk gezien. Emoticon: Yes!
Omdat er gasten met twee billenbijtertjes bij ons bivakkeerden, had ik een aangepakte pijp van haast 10 cm doorsnee en een meter lang gekocht, die viel niet tegen, ik vermoed dat het halve stadje en van wakker is geworden. Emoticon: Blush

Ook wat grote rode wensballonnen opgelaten, ik ben benieuwd hoeveel mensen bij het zien van dat fenomeen op hun kleedje zijn gekropen in de gedachte dat het stadje door aliens werd aangevallen. Emoticon: Confused
Voor de rest kon je geblindoekt met een Leopardtank door de straten rijden zonder een kip te raken.

Nu op de dag is het grote feest begonnen, in deze kinderrijke buurt is het een getoeter van jewelste, omlijst door de plaatselijke moskeeŽn waar de kinderen naar hartelust oerwoudgeluiden door de grote roeptoeters produceren. Emoticon: Worship
Het weer laat te wensen over, maar we slaan de traditionele nieuwjaars barbecue met satť en shaslicks niet over. Emoticon: Nice

Ik wens iedereen een voorspoedig 2015 met heel veel gezondheid toe.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Het nieuwe jaar is begonnen met openen van een see.is account en het verwijderen van facebook.

Wees gewaarschuwd, per 1 januarie eigend pisvlek Zuckerberg dus al je telefoon data.
Dus ALLES!
Contactpersonen, sms, emailboxen. Alles.

En eigend zich foto"s en de rest wat je verstuurt op of de page opslaat toe als zijn eigendom.

www.seen.is

Een goed alternatief voor degene die iets sociaal willen delen.

Ik dat pisvlek Mark Zuckerberg hiermee het einde van dit medium heeft ingezet.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,972,909 pageviews Een website van indahnesia.com