Dolfijnen, diervriendelijk?

Subforum Bali, het godeneiland 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Kaat2013
Gebruiker
spacer line

Ik heb gelezen dat je op Bali kunt zwemmen met dolfijnen. Maar ook dat dat dieronvriendelijk is (ze worden immers gevangen gehouden) , en de dolfijnen agressief kunnen zijn. Ik wil liever niet meedoen aan zo'n uitbuiting. Maar voor mijn dochter zou het wel erg leuk zijn als er iets met dolfijnen kan. Heeft iemand een tip? Met bootjes de zee op, waar kan dat het beste en minst toeristisch?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Je kunt twee dingen doen:

Ze "bestellen" en dan is het toeristisch of gewoon de zee opgaan en dan zou het wel eens kunnen dat je tegenwoordig ver moet en het niet zeker is dat je ze ziet.
Er zijn weinig dingen op Bali die niet toeristisch zijn.
Dolfijnen zitten ook op ander plekken bijvoorbeeld in het stuk tussen Manado en Bunaken (Sulawesi)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Met bootjes de zee op, waar kan dat het beste en minst toeristisch?

dat gaat uiteraard niet samen, want in toeristische gebieden zijn faciliteiten, en daarbuiten niet.

Ho Lee Fuk

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Inderdaad, bij Bunaken zitten er honderden. Toch wel een beetje uit de buurt voor jou.

sjefke
Gebruiker
spacer line

bij hotel melka in lovina kun je zwemmen met de dolfijnen
ze hebben 3 zoutwater bassins met dolfijnen
ben er geweest denk 6 jaar geleden toen was het ook net nieuw het was ook nog!!
heel goedkoop ik meen iets van 200 000 per half uur
maar dat zal nu niet meer zijn
anders gewoon even google hotel melka in lovina
we zijn ook een keer mee geweest in de ochtend met zo"n bootje op het strand
van lovina maar toen hebben we er geen gezien
de dag er voor waren ze er wel zij de jongen die ons rond voer toen maakten ze salto's rond de boot [haha] zij hij Emoticon: Stupid
allen geloofde ik hem niet zo erg Emoticon: Confused maar het was wel een mooie zonsopgang

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

7 van de 10 mensen die hier (Amed) met een lokale visserboot (jukung) de zee opgaan voor hetzij een snorkel- of vistocht hebben binnen de kortste keren dolfijnen naast de boot meezwemmend.

If you have nothing to loose, you can risk everything

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi
Ik zou voor Milka eens kijken op Tripadviser dan weet je genoeg. Lovina is sowieso niet meer zo geschikt als spot voor Dolfijnen (te weinig Dolfijnen en te veel Boten).
Rob

toetje
Gebruiker
spacer line

Amed: Is het de moeite waard om vanaf Sanur naar Amed te gaan voor een boottocht en daar de dolfijnen te spotten?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,829,398 pageviews Een website van indahnesia.com