Maagdelijkheids test Indonesische Politie dames in opleiding

Subforum In het nieuws 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik kwam dit stukje tegen

http://edition.cnn.com/2014/11(...)index.html?hpt=hp_c5

Indonesische dames die de opleiding politie agent doen moeten zich onderwerpen aan een maagdelijkheids test. Kennelijk onder de meest beschamende omstandigheden.

Welk "gereedschap" wordt gebruikt staat er niet bij. Emoticon: Shut up!

It's only kinky the first time.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

In een ander artikel over hetzelfde onderwerp werd door een aantal kandidaten verteld dat de controle plaatsvindt met 2 vingers.

http://www.knack.be/nieuws/wer(...)etter-18%2F11%2F2014

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Op 20-11-2014 03:34 schreef Amed East Bali:
de controle plaatsvindt met 2 vingers.

Wat vreselijk. Ik zou echt keihard wegrennen...

" REL="nofollow">

Santai
Gebruiker
User icon of Santai
spacer line

Bovendien, ik las ergens dat het eigenlijk nooit echt te bewijzen is, of iemand maagdelijk is of niet? Emoticon: Confused Maar ja, we hebben weer een reden om, zaggies gezegd, interessant te doen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik had er ook over gelezen dacht dat was een mooie bijbaantje voor mij om te testen Emoticon: Party! *O
Toen ik dit las van OyIibo , dat zou iets voor mij zijn. controleren op maagdelijkheid.
Stopte in hun achterste een rode peper en als er van voren niets gebeurde zijn ze nog maagd..... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

PFFFFF Aduh ampuuuuun Ziel, laat dat onderzoek van jou met die grote blafvingers maar zitten.
Dan lopen die meiden erna met een maastunnel rond Emoticon: Blush

Maar om even serieus te blijven, het is Godsgeklaagd, ze zijn van de ratten besnuffeld.
Onze dochter is politieagente in Nederland, stel je voor dat één of andere mafkadet in de buurt bij haar Malamwerpertje had gekomen Emoticon: Confused

Dan had die brave borst nu al vijftien jaar bezig geweest zijn vingers te zoeken bij de grote vuilverbranding van Europoort Emoticon: Yes!

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Zoals zo vaak Malam en,Om Ziel, verbaas je niet. Verwonder je slechts. Emoticon: Blush

Where there is a will there will be relatives.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 20-11-2014 10:37 Santai wrote:
Bovendien, ik las ergens dat het eigenlijk nooit echt te bewijzen is, of iemand maagdelijk is of niet? Emoticon: Confused Maar ja, we hebben weer een reden om, zaggies gezegd, interessant te doen.
Nee, dat klopt maar dat weten ze daar kennelijk nog niet.
Interessant doen? Sorry, maar het is gewoon een regelrecht inbreuk op wat dan ook. Verbazen en verwonderen is hier ook niet op zijn plaats; dit heeft te maken met mensen(on)rechten.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Voer voor een ander topic. Een,maagden vlies wat niet zou bestaan. Dat betekend dan per definitie ook dat iemand niet ontmaagd zou kunnen worden. Maar goed, kennelijk weet de politie wel maagden te vinden. Een uitzonderlijke organisatie. Want ik betwijfel of er wel een maagd te vinden zou zijn in RI in een dergelijke leeftijd.

Grove schedingen zijn het zeker. Zouden ze de daders ook oppakken? Emoticon: Laugh out loud

It's only kinky the first time.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 20-11-2014 14:47 oyibo wrote: Maar goed, kennelijk weet de politie wel maagden te vinden. Een uitzonderlijke organisatie. Want ik betwijfel of er wel een maagd te vinden zou zijn in RI in een dergelijke leeftijd.
Het is een verkapte wijze om: of vrouwen te weren uit het politiekorps, of om vrouwen meer te laten betalen om agente te worden. Want maagden op die leeftijd zijn er voor 99% zeker niet in RI.

Santai
Gebruiker
User icon of Santai
spacer line

Op 21-11-2014 04:59 schreef Yogya-Bali:

[quote verwijderd]
Het is een verkapte wijze om: of vrouwen te weren uit het politiekorps, of om vrouwen meer te laten betalen om agente te worden. Want maagden op die leeftijd zijn er voor 99% zeker niet in RI.

Zeer wel mogelijk... wie zal het zeggen, maar vooral bewijzen zou mooi zijn Emoticon: Party!
Kies a. of b. of a+b.

Heb nog eens nagedacht over die arme meiden.
Hoe gaat dat dan, ook na zo'n 'onderzoek'? Zo'n dame moet w.s. aan een bureau verschijnen, met zo'n generaals uniform daarachter? Emoticon: Confused
Na al die vernederende, pijnlijke en traumatiserende ervaringen.
Onderworpen aan willekeur van die hufters.
Misschien NOG willeger en onderdaniger gemaakt... En dan...?

Emoticon: Confused Misschien snelle, verlekkerde blik van die hotemetoot naar het hulpeloze vrouwelijk schoon... Inschatting dat ze best wat kan schuiven...?
Ze heeft immers al behoorlijk betaald voor die dure opleiding?

Moeilijk gezicht trekken... dame nog zenuwachtiger.
"Tja, we hebben toch moeten constateren... eigenlijk bent u gezakt voor ons onderzoek... Heel vervelend. U heeft hier hard voor gestudeerd en er erg naar uitgezien...." Emoticon: Sadley

"Maar ik kan dat wel persoonlijk regelen voor u. Emoticon: I love it Als u een halve juta kan regelen deze week, komt u weer s langs en ik denk dat u toch dit prachtige beroep alsnog kunt uitoefenen." Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Santai
Gebruiker
User icon of Santai
spacer line

Op 21-11-2014 08:30 schreef Santai:

[quote verwijderd]

Hoe gaat dat dan, ook na zon onderzoek? Zon dame moet w.s. aan een bureau verschijnen,....
------
"Maar ik kan dat wel persoonlijk regelen voor u. Emoticon: I love it Als u een halve juta kan regelen...

Behoorlijk laag ingeschat. Vroeg het aan een vriendin in Jakarta die een nicht heeft bij de politie. Die zei dat ze 50 juta moest betalen na zo'n check door (gelukkig wel vrouwelijke!) onderzoekers.
En ze kende iemand die 70 juta heeft neergelegd. Dat is wel zo'n 4,5 duzend €... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Stupid Emoticon: I love it Emoticon: Bye bye

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Algemeen bekend verschijnsel Santai. Reden waarom een politie agent wel corrupt moet zijn. Het geinvesteerde geld moet terugkomen en dat kan een mensenleven zijn indien er enkel van het smalle salaris moet worden terugbetaald. Dus......graaien boys en girls.
Zo houdt men het systeem in stand.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het wordt breed uitgemeten in de kranten en beheerst weer dagen lang het nieuws.
Iedereen bemoeit zich ermee iedereen spreekt er schande van, staat ook geheid op nummer één als "meest gelezen" in alle kranten. Emoticon: Yes!
Zoals eigenlijk alles wat met sex te maken heeft, dat heb je in een land waar je de bajes in gaat als je ongetrouwd met de poes van de buurvrouw speelt. Emoticon: Yummie!

Dit gaat nog enkele dagen door en dan bloedt het weer dood.
Dan heeft de hele heisa niets opgeleverd en gebeurt er geen ruk. Emoticon: Nooo

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het begint trouwens allemaal verschrikkelijk ranzig te worden.
Volgens het hoofd van de medische dienst worden alleen maar de voorplantingsorganen geinspecteerd zonder dat de maagdelijkheid wordt vastgesteld.
Volgens deze Neanderthaler vermomd als geile baviaan moet men weten of de toekomstige agentes gezond zijn.

1 op de drie wordt volgens deze viezerik af gekeurd voor aambeien, dus die meiden worden nog in hun reet gezeten ook.
Het is te zot om over te spreken, hoe worden de kandidaat agenten geconroleerd?
Een rukkie aan hun boterstaaf geven om te kijken of hun voortplantings organen in orde zijn Emoticon: Confused

Ik kan als waarnemer wel verklappen dat dit meestal wel in orde is, die mannen die in opleiding zijn op de politieschool in Smi maken regelmatig een uitstapje naar Pelabuhan Ratu.
Ik heb daar zat meiden gezien die huilend het hotel uit liepen omdat ze door twee van die schurftkoppen in alle gaten waren gebruikt Emoticon: Angry

Bah wat een land, ze hebben een sexfobie.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Sexfobie? In RI? Met dit soort celebrities? Kom nou.

And take this: http://www.dailymail.co.uk/new(...)ng-good-fortune.html

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://vid212.photobucket.com/(...)0012_zpsqzacxfsr.mp4
Laat ik nou vorig jaar met zo politie dame gedanst hebben.
Strak in haar broek, maar niets gemerkt .
Gatverdame had het eerde geweten, dan had ik er dichter bij haar gedanst..
Misschien had ik het dan wel geroken ........ Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Malam sampei bertumu laki

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dubbel geplaats wilde in mijn beeld niet weg sorry
Maar tweede filmpje geplaatst.

http://vid212.photobucket.com/(...)0330_zpscd839d86.mp4

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 23-11-2014 10:03 Yogya-Bali wrote:

And take this: http://www.dailymail.co.uk/new(...)ng-good-fortune.html

Mooi he, Merdeka.com besteed er als enige aandacht aan, niet vreemd want deze krant bestaat voor 40 procent uit verkrachtingen, kindermisbruik, vreemgangers die gepakt worden enz. enz.
Daar krijgen ze op de redactie van die krant schijnbaar een natte van. Emoticon: Blush

Afijn na gang Dolly in Surabaya hebben we nu de hoerenberg in Sragen.
Als je een vreemde gaat liggen hompiekurken en je noemt het een ritueel dan is er schijnbaar niets aan de hand Emoticon: Confused

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 24-11-2014 01:33 Malam wrote: Afijn na gang Dolly in Surabaya hebben we nu de hoerenberg in Sragen.
Als je een vreemde gaat liggen hompiekurken en je noemt het een ritueel dan is er schijnbaar niets aan de hand Emoticon: Confused
Uiteraard niet. De Gunung Kemukus is mij al 25 jaar bekend (ben er nog nooit geweest; daarom geen rejeki ).

Zelfde soort "rituelen" aan de zuidkust van Bantul, Yogyakarta. O.a. in Parangkusumo op dinsdag of vrijdag Kliwon ( jumat kliwon ) avonden/nachten.

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

[quote] Op 23-11-2014 10:03 schreef Yogya-Bali:

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Sexfobie? In RI? Met dit soort celebrities? Kom nou.

Hoe kom jij aan een foto van mijn lijf YB???

" REL="nofollow">

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Watdat betreft kan ik Generaal Ronni Sompi best wel gelijk geven, dat het meteen een Soa test is, zie de link van AEB.
Hoe moet je anders thuis verklaren dat je een SOA aan je snikkel hebt als politie(baas). Voorzichtigheid is nog altijd de moeder van de porseleinkast.

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Och Salina op t net kan je alles vinden, dus ook jouw foto's toch? Hoef je niet verbaasd over te doen dus voortaan voorzichtiger met je foto's

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,567,894 pageviews Een website van indahnesia.com