Vliegveld Den Pasar Bali

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Annelied
Gebruiker
spacer line

Weet iemand of er bagagekluizen zijn op het vliegveld in Den Pasar waar je gedurende 14 dagen veilig je koffer kunt achterlaten? En wat de kosten zijn hiervoor?
Groet Annelies

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Er zijn inderdaad bagagekluizen op het vliegveld, hel,emaal aan de linkerkant als je aankomst.
Voor de kosten moet ik vanavond even nakijken wat ik er in mei voor betaald heb. Of het voor 14 dagen kan weet ik niet (een dringende reden waarom je dat zou doen?)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Annelied
Gebruiker
spacer line

Dag Anne Mieke
Het is niet voor mijzelf maar voor mijn dochter. Zij komt op 1 december aan op Bali vanuit Nieuw Zeeland, waar zij 4 maanden heeft gestudeerd met een grote koffer. De eerste 14 dagen wil zij in haar eentje gaan backpacken.
Wij gaan 14 december naar Bali, dan sluit zij zich bij ons aan, maar de eerste 14 dagen wil zij die grote koffer ergens veilig stallen. Ons eerste hotel is ook maar voor 1 nacht omdat wij eerst naar Java gaan en 23 december weer terugkomen op Bali, maar dan in Ubud.
Graag hoor ik wat jij in mei betaald hebt. En weet jij dan hoe ik erachter kan komen of het ook voor 14 dagen mogelijk is.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,717,350 pageviews Een website van indahnesia.com