salaris assistentmanager

Subforum Gezocht & Aangeboden 
279 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bulekurus
Gebruiker
spacer line

Ik heb een assistent-cleaningmanager part-time aangenomen, die op termijn wel fulltime moet worden. Hoeveel salaris per week/maand plus de extra's eetgeld/benzine woon/werkverkeer krijg zo iemand ?

Ik ben ook nog op zoek naar een bewaker/ koppel/ vrouw om in te wonen.

Alle informatie welkom.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Bule ik heb het nagekeken, het minimumloon in Yogyakarta is Rp 1.173.000, dan heb je iets om als maatstaf te nemen.
Ik zou in eerste instantie niet te hoog inzetten, gezien de verhoging van de brandstof die er aan zit te komen hebben de bonden een verhoging van 40 % gevraagd.
Dat zullen ze op zeker niet krijgen, maar dat het minimumloon voor 2015 flink wordt verhoogd zit er wel in.
Zou je dus nu hoog inzetten, dan wordt er in januarie ongetwijfeld door de man nog eens op je deur geklopt.
Succes.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Mijn aanstaande schoonzoon dat hoopt hij tenminste) heeft in Solo dezelfde
functie bij een shoppingmall krijgt 850.000 per maand en dagelijks
25.000 eet/benzinegeld (hij is wel pas 18 jaar)

Hou er ook rekening mee dat men rond Idul Fitri een bonus verwacht
van ca een maandloon

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Deze weet ik zeker, mijn schoonzus en zwager resp. Manager en assistent manager bij Mata Hari komen samen met totaal 1500 euro per maand naar huis, mijn andere zwager verdient als sportleraar op een middelbare school in Bandung ongeveer 6 juta per maand ! Ik heb persoonlijk hun salaris afschriften gezien !

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Plus nog wat emolumenten, de eerstgenoemde welke bij Mata Hari werken hebben 2 pembantu's in huis welke per pembantu 110 euro per maand krijgen.

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Mijn vrouw tot aan 2011 stewardess bij Garuda/Batavia/en merpatie met 23 vliegjaren had als eindsalaris gemiddeld 20 juta per maand, om je een indruk te geven. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die van 15 euro p/m moeten rondkomen.

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Sowhee...wat een bedragen zie ik hier

" REL="nofollow">

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Mijn ( Indonesische) jongste zoon zit op de universiteit in Bandung ik stuur hem een maandelijkse toelage waar hij goed van kan rondkomen, de grootste kostenpost voor hem is de ziekte en ongevallenverzekering van ongeveer 60 euro per maand, voor zijn kamer betaald hij 50 euries per maand, hoop dat je er wat aan hebt, ik doe hier niet geheimzinnig over ook al rust er ook daar een taboe op deze toch wel prive gevoelige gegevens grtz

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Kan er niet minder van maken beste Salina !

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Waarschijnlijk is dat de reden waarom mijn schoonfamile mij niet ge(mis)bruiken als walking dompet, ze hebben allemaal een goed inkomen, gelukkig maar !

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Inderdaad, gelukkig maar Jan.

Die ziekte en ongevallenverzekeringen moet wel goedkoper kunnen denk ik.
Mijn man heeft een verzekering van 85.000 rupiah per maand bij Danamon...

Jan van Toor
Gebruiker
spacer line

Bedankt Salina ga er naar kijken.

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Dank u allemaal,

Hmm inderdaad hoge salarissen, natuurlijk voor mij is een assistent manager gewoon een schoonmaker, het is een verbloemde titel.

Ik geef hem nu 700.000 idr (500.000 + extra) voor 4 hr per dag/ 5 dag per week. Dit is voor de eerste maand.
Ik dacht aan 1.400.000 IDR per maand/ 5 dag /8 hr . wanneer hij fulltime/januari begint

Is dit redelijk

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Lijkt me meer dan redelijk. Hangt wel weer af in welke streek. Hier in Yogya zou hij midner krijgen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Niks mis mee Bulekurus, als ik tenminste hier in West Java om mij heen kijk.
Maar overhaast het niet, ik zou adviseren even de bekendmaking van het minimumloon voor 2015 af te wachten, dat zal vermoedelijk wel ťťn deze weken bekend worden gemaakt.
Succes.

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Onze kuisvrouw krijgt 750.000/maand voor ongeveer 3 uur werk/dag. Ze verdient nu 150.000/maand meer dan bij de vorige werkgever.
Ik geef soms wat extra omdat ik vind dat het wel heel weinig is, mijn echtgenote is daarvan niet op de hoogte.
En verder geven we af en toe wat groenten mee en spaart ze mijn lege blikjes bier.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Met zo'n salarissen kan ik je nog wel aan extra personeel helpen in de toekomst
Bulekurus.

Er zullen er veel in hun handjes klappen om dat te ontvangen voor een 5 daagse
werkweek (dat op zich is al luxe)

Maar serieus heb je nog eens vacatures (mensen nodig) geef maar een seintje.

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Je geeft niet aan waar je wilt en gaat werken, want de salarissen kunnen per stad en regio erg verschillen. Staar je niet blind op de minimum salarissen, want vele bazen lappen die nl aan hun laars.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

On 18-11-2014 01:27 sukadi46 wrote:
Je geeft niet aan waar je wilt en gaat werken, want de salarissen kunnen per stad en regio erg verschillen. Staar je niet blind op de minimum salarissen, want vele bazen lappen die nl aan hun laars.

Yogjakarta was het Sukadi46

sukadi46
Gebruiker
spacer line

onze vriendin doet het anders dan ze daar gewend zijn' Daar krijgen ze salaris en weten ze niet wanneer zij een verhoging krijgen. Zij neemt mensen aan voor een redelijk bedrag en verteld ze, als je goed werktkrijg je een verhoging. Zo niet blijf je op dat bedrag staan. Ook geeft ze haar mensen Engelse les. Ze begint de mensen Rp 800.000 te geven en eindigt bij Rp 2jt.
Een metselaar in Solo verdient Rp 75.000 perdag. Dat is een redelijk goed betaald baantje.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Ik heb metselaars voor 50.000 60.000 75.000 en 80.000 in dienst gehad
Sukadi46 Allemaal in Solo

Als er goed gewerkt werd kregen ze eind van de week bonus
Daar keken er heel veel van op dat was men niet gewoon
Maar mensen die hun werk niet goed deden die haalden het
eind van de week niet, zo ging het dan ook weer en dat was men
ook niet gewoon

Op zondag werken dat was voor mij standaard 100.000 en ineens had
niemand meer bezwaar om op zondag te werken.
Gelukkig hoefde dat niet iedere week.

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Dit is wat ik nu in Solo betaal merdeka Sah. Ben momenteel een 2e verdieping op t huis van mn schoonouders en mn vrouw aan het bouwen.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Dat kan Sukadi46 dan heb je een meester 75.000 80.000
Knechten betaal je minder. 50.000 60.000

Er is al beton gestort ?? (cor) Dan maak je een leuk circus mee
mannetje of 20 met emmertjes in een rap tempo.
Er gaan zeker 4 pakjes sigaretten door want ze moeten stomen
onder het werk en vroeg beginnen (liefst op een zondag)
Om 12.00 dan eten (dat betaalt de opdrachtgever) en dan voldaan
naar huis met centjes in de zak.
(da s 20 x 75.000 op een zondag + gratis sigaretten en eten voor allen
watermeloen tussendoor verhoogd het werktempo Emoticon: Yes! )

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Cor hebben wij allang geleden gestort een molen auto besteld en de schade laten herstellen die een betonwagen veroorzaakt. gaat sneller en is goedkoper. ik weet alles van eten drinken en rokok. Laden tussen 40 en 50 rb Rp inderdaad. Mijn zwager is opzichter en let ook op de verhouding cement en zand.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,853,998 pageviews Een website van indahnesia.com