|
|
|
|
|
Nu ik wat meer achtergrond weet, ligt de situatie iets anders.
Maar telkens je dompet trekken is ook niet goed, ze gaan hier aan wennen en de motivatie om zichzelf te bedruipen wordt elke dag minder. ( althans dat zijn mijn gedachten)
Maar Ik sluit me wel aan bij yoke.
Die broer blijft een rotte appel in het geheel, als ik het zo mag vertalen.
Onder hem moeten de goede lijden.
|
|
|
|
Bedankt voor je verhaal Salina....
Ook ik heb hardop gelachen .....wát een verhaal...
Maar ik geloof wél tussen Hemel en Aarde...dus de "grijze " massa....omdat ik
ik een paar keer zelf hebt meegemaakt dat mijn beschermengel daadwerkelijk een
hand toe hebt gestoken....héél apart omdat te ervaren.
Hopelijk dat je kat weer terug is? Je weet waar je had moeten zoeken....toch ?
Fijn om te horen dat het nu alles min of meer goed verloopt, hebt je al een ander chauffeur??
|
|
|
|
Tja, illegaal ergens gaan wonen om illegaal een eettentje te beginnen waar er al een miljoen zijn. Dat gaat niet werken natuurlijk. Het is inderdaad allemaal sneu en triest, maar ik denk niet dat jij diegene bent die daar een oplossing voor moet betalen.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Ik geloof ook wel dat er meer is hoor Kembang maar hier denken ze dat ze allemaal helderziend zijn. Ik ben trouwens enorm fan van Peter v.d. Hurk van het zesde zintuig.
Jacky is nooit meer teruggekomen.
Ja Yerun, het is ook sneu en triest. En ze leren er niks van want ze zouden het zo weer doen.
|
|
|
|
Ik zit nu op Bali en ik heb toch een gaaf hotel voor een spotprijs
 " REL="nofollow">
|
|
|
|
Let me know? In welke plaats?
|
|
|
|
Yoke toch......  Zo ken ik je helemaal niet....
Wát erg Salina.....maar ach.... de Indo's zijn wat gewend hoor....hebben wat dát betreft al heel wat gezien en gehoord van jongs af aan, dan kijk al naar mezelf wat ik allemaal
heb gezien wat er allemaal is gebeurd tussen de toenmalige baboe's en djongos bij ons thuis  hoewel ik toen er niet veel van snapte....
Hoelang blijft je op Bali....een kleine vakantie tussen door of is het puur zakelijk?
Liefs
|
|
|
|
Zo preuts en dan zonder onderbroek de straat op.... daar klopt toch iets niet hoor, Salina.
Het is het één of het ander volgens mij.
|
|
|
|
Nou...volgens mij zijn die Indo´s dat echt niet gewend.
Zelfs in Nederland zou je voor paal staan toch?
Ja Elsbeth ik ben echt preuts. Ik loop niet eens in bikini.
Maar ik dacht 'het is maar 5 seconde ff naar buiten en snel weer naar binnen' en
die jurk kwam zowat tot aan mijn knieen.
En beter die 'broek van net' Yoke maar ik doe dat eigenlijk nooit. Eenmaal uit, blijft uit. Ik ben gewoon een raar mens wat dat betreft met een beetje smetvrees hehe....
Maar ik heb wel de mooiste lampen van Indonesie gekocht, waar ik voor kwam...
Als ze hangen dan probeer ik foto's hier te zetten want jullie moeten ze echt zien.
|
|
|
|
Als jij er geen moeite mee hebt zie ik liever een foto van jou in die Marilyn Monroe situatie Salina
|
|
|
|
Ja maar Marilyn had tenminste nog een onderbroek aan...
|
|
|
|
318.000? Dat lijkt op POP! hotel.. ff kijken.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Wacht er gaat iets fout
|
|
|
|
Nou, ik weet niet of jullie het kunnen zien hoor. Maar het is dus Solaris hotel...
|
|
|
|
Ik zie Salina helemaal niet meer
Dat is de tweede keer dat ze het af laat weten, eerst nadat ze uit Bali naar Yogya was verkast twee jaar geleden en nu weer
|
|
|
|
Die zit nog in het verkeerde hotel Malam.
|
Where there is a will there will be relatives.
|
|
|
|
Best wel eng trouwens Malam, de uitspraak, " als ze hangen maak ik,een,foto! Dat moeten jullie echt zien. Ik geloof dat ik dan niet echt de behoefte heb dat te zien.
Of ze moet de lampen bedoelen.
|
Where there is a will there will be relatives.
|
|
|
|
Wacht ff jongens, ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht.
Zit nu nog ff op mijn 'ouwe' (van 6 maanden oud  ) want ga zo ff die nieuwe
installeren. Als ik dat kan tenminste want ik ben echt een debiel wat dat betreft.
Heb al weer heel veel leuke verhalen voor jullie
Eerst nog ff op deze oude om wat mails te beantwoorden en zo...
maar deze laptop slaat telkens uit.
|
|
|
|
Iemand heeft toch verzonnen dat er een speciaal topic moest komen over haar belevenissen. En iemand heeft ook bedacht dat dit topic altijd bovenaan komt te staan bij inloggen.
Ik moet af en toe erg lachen om de verhalen, maar het is toch wel een tikkeltje bizar dat het altijd zo bizar is, "as u begrijp wat ik bedoel".
Maar ik gun haar een wat makkelijker leven in Yogjakarta.
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|