Fotograaf opzoek naar stellen voor portretfoto

Subforum Gezocht & Aangeboden 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kristelschildkamp
Gebruiker
spacer line

Hallo Allemaal,

Ik ben Kristel Schildkamp, 24 jaar en kom uit Barendrecht. Ik volg momenteel een studie fotografie en ben opzoek naar stellen die het leuk zouden vinden om aan mijn fotoserie mee te werken. Ik ben zelf getrouwd met een man uit Tunesie en mijn laatste serie ging dan ook over de langeafstandrelatie. Nu ben ik opzoek naar stellen die in Nederland samen wonen, maar waar een van de twee uit een ander land komt. De foto zal gemaakt worden in mijn fotostudio in Barendrecht. Je krijgt zelf natuurlijk ook een mooie afdruk van de foto.

Lijkt het je leuk om mee te werken? Stuur me dan een berichtje!

Groetjes,

Kristel

Mail graag naar: kristelschildkampEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com. Wil je weten wie ik ben en wat mijn werk is? Zie http://www.kristelschildkamp.nl/.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik zie er wel een beetje gevromfraaid er uit kan je dan ook mee doen.... Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: Clown

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik denk dat Kristel je graag wil fotograferen Ziel, mits je natuurlijk je Indonesische schone mee neemt, het gaat haar namelijk om mixed koppels.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic verhuist naar juiste subforum.

prachtige foto's heren.

It's only kinky the first time.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Zou ze nu nog antwoorden Malam wat heb ik mijn eigen krom gelachen, toen jij die foto plaatste en dit langskwam.
We leven niet voor niets in een vreemd land.......... Emoticon: Red face Emoticon: Clown

pierre
Gebruiker
spacer line

Even serieus heren... ( ondanks de hilarische foto's van jullie)

wij hebben dus bij Kristel al portret foto's laten maken.
en deze zijn echt mooi geworden.
De foto's zijn voor haar project op haar school.
Je doet haar dus een goede dienst om mee te willen doen en daarbij krijg je zelf ook een afdruk van de foto's. ( gratis en voor niets)

Daarbij Malam weet ik zeker dat ondanks jullie respecterende leeftijd dat jij en je poppie fantastisch gefotografeerd zullen worden.
Maar dan zal Kristel moeten wachten tot volgend jaar voorjaar....

Misschien ook wel iets voor Veer01 ???

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ooooh Pierre, geen woord verkeerd over Kristels kwaliteiten en goede bedoelingen, we maakten alleen maar een grapje.
Ik kan me trouwens nauwelijks voorstellen dat de foto van jullie zo geweldig is met jou erbij.
Als Elly links zit en jij rechts, dan zou de staar aan mijn rechteroog wel uitkomst bieden, ik ben rechts inmiddels zo blind als een mol.
Dus ik wil de foto wel zien, maar dan voordat ik in april wordt geopereerd. Emoticon: Laugh out loud

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik heb het portfolio van Kristel bekeken. Ziet er mooi uit. Liefdevolle portretten!

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 02-11-2014 15:09 schreef Malam:
Ooooh Pierre, geen woord verkeerd over Kristels kwaliteiten en goede bedoelingen, we maakten alleen maar een grapje.
Ik kan me trouwens nauwelijks voorstellen dat de foto van jullie zo geweldig is met jou erbij.
Als Elly links zit en jij rechts, dan zou de staar aan mijn rechteroog wel uitkomst bieden, ik ben rechts inmiddels zo blind als een mol.
Dus ik wil de foto wel zien, maar dan voordat ik in april wordt geopereerd. Emoticon: Laugh out loud

Net hoe je links en rechts wilt bezien, vanuit POV of andersom, nogal belangrijk voor de staar van jou LOL

tja ik was inderdaad niet geheel duidelijk, de foto's zijn inderdaad mooi geworden, behalve die met mijn appekop erop, hier moet ik wel eerlijk in zijn...

Maar ik zal er wel eentje mailen...........

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Wel van Elly alleen alstublieft Emoticon: Yummie!
Die kop van jouw heb ik nog regelmatig nachtmerries van Emoticon: Laugh out loud

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 02-11-2014 15:16 schreef elsbeth:
Ik heb het portfolio van Kristel bekeken. Ziet er mooi uit. Liefdevolle portretten!

Nou Elsbeth dan weet je nu ook wie wij zijn.......

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 02-11-2014 15:32 schreef Malam:
Wel van Elly alleen alstublieft Emoticon: Yummie!
Die kop van jouw heb ik nog regelmatig nachtmerries van Emoticon: Laugh out loud

LOL

Welnu, kijk dan maar eens naar de portfolio ( via haar link) van kristel ( gemengde koppels)
Denk die nachtmerrie kop van mij dan maar weg, het gaat jou toch alleen maar om MIJN elly ha ha ha ha

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Eerlijk is eerljk mooie foto's.
Maar k houd niet zo van statige portreten.
Weet je met gewone foto's is het leuker in die digitale liijst te staan.
Niemand gaat later meer een portret op hangen als je dood bent....
Dat iis uit de tiijd ,,,,, Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 02-11-2014 15:36 pierre wrote:

[quote removed]

LOL

Welnu, kijk dan maar eens naar de portfolio ( via haar link) van kristel ( gemengde koppels)
Denk die nachtmerrie kop van mij dan maar weg, het gaat jou toch alleen maar om MIJN elly ha ha ha ha

Had ik al gedaan Pierre, had mijn handenvol om mijn labbietoppie niet te laten crashen, gelukkig maakt mijn Elly alles weer goed. Emoticon: Laugh out loud
Noemen ze in China geloof ik Ying en Yang Emoticon: Shiny

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He Pierre, wat een leuke foto!
Ik had alleen maar bij de oudjes gekeken, niet bij de mixed couples.
En hou es even op met dat gedoe over jezelf, je hebt een leuke positieve kop.
Grappig dat je zo'n totaal ander voorstelling van iemand kunt hebben. Dat komt omdat ik iemand ken uit Rotterdam die jaaaaren geleden een vrouw uit IndonesiŽ hier haalde, zonder elkaar ooit te hebben gezien. Ik ben toen nog op de bruiloft geweest, omdat ik de vrouw kende uit de tijd dat ik in IndonesiŽ woonde.
Het beeld van die man heb ik altijd voor ogen als ik jouw naam zie.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 03-11-2014 06:44 elsbeth wrote:

En hou es even op met dat gedoe over jezelf, je hebt een leuke positieve kop.

Jij ook al Elsbeth Emoticon: Confused
Ik dacht dat alleen ik slecht zicht heb door staar Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,789,315 pageviews Een website van indahnesia.com