Bijzonder kado west java

Subforum Geloof in Indonesië 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ries & Rina
Gebruiker
spacer line

Beste mensen,

Tijdens onze laatste reis, langs de meest westelijke kust van Java, kwamen we per toeval bij een oude Dalang.
Een prachtige originele collectie in een even zo mooie oude kist
Hij wilde graag zijn collectie verkopen, het was duidelijk te zien dat hij niet meer kon spelen en het geld hard nodig had om in het onderhoud van zijn kinderen en kleinkinderen te voorzien.
Ondanks mijn lieve vrouw uit Sukabumi komt, voelde ik me toen juist " de toerist" en vond dat ik het me niet kon permitteren zijn kist te kopen of er dieper op in te gaan.
Sinds ik de kist gezien heb , laat het verhaal me ook niet meer los en ben eigenlijk erg benieuwd of iemand er iets in herkend.
We hebben 1 pop gekregen, ik had zelfs het idee dat deze Hanoman speciaal voor hem was, prachtig toch als je juist deze pop krijgt.
Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen over de periode van deze Hanoman
Zijn collectie bestond uitsluitend nog uit +/- 50 mannelijke poppen, ik zag hele oude met echt haar, het grootste deel is volgens mij uit de periode van deze Hanoman.
Het is me nog niet duidelijk hoe ik een afbeelding kan plaatsen !?

Ben blij met iedere reactie
Alvast dank en groet
Richard

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Kijk even onder FAQ en dan bij punt 3.4 Inserting images . Succes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,726 pageviews Een website van indahnesia.com