Mail kan niet opgehaald worden: wie weet de oplossing

Subforum Andere praat 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Dag allemaal,

Ik heb sinds een dg of 4 grote problemen met internet. Het begon in Ambon vir dagen geleden en ben via Fak Fak naar Kaimana (beiden Papua) gereisd. Op dit moment kan ik heel af en toe iet op het internet doen maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn mail te openen en krijg de volgende foutmelding:

Leesfout lijstweergave e-mail. Fout bij ophalen lijstweergave e-mail.

Vanmiddag heb ik wel een mail kunnen sturen (eentje dus) maar ik kan niet bij mijn inkomende berichten komen. Het enige wat ik zie dat er 48 berichten in zitten.
Ik snap dat de provider het meest voor de hand ligt maar ook dat krijg ik na een dag klooien niet voor elkaar.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

NB: als ik dus niet meteen reageer dan betekent dat dat ik geen verbinding krijg. Het is hier 7 uur later.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Anne Mieke

Ik zou even mijn anti virus uitschakelen en dan gaat waarschijnlijk alles binnen komen.
Daarna terug inschakelen!

Veel succes

cathy
Gebruiker
spacer line

Anne Mieke,
Zoals je weet bel ik morgen Telfort voor je op. En zal je dan hierover berichten.
Optie:
Via hotmail of gmail een nieuw account aanmaken. Heb je die laat het mij dan ook weten, stuur ik je een berichtje hierop terug want per slot van rekening kan je die dan wel openen!
Daarna log je in op je Telfort webmail met jouw gebruikersnaam en wachtwoord en gaat naar het menu 'instellingení.
Deze instellingen wijzigen door alle inkomende emails automatisch te laten doorzenden naar jouw hotmail of je gmail die je van te voren aan hebt gemaakt.
Succes. Ik denk met je mee.
Groet
cm

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

AM ik had hetzelfde probleem met webmail van tele2 schijnbaar zijn de providers in
NL allemaal hun webmailfunctionaliteit om aan het zetten.
Mijn broer in NL bekijkt nu mijn mail en stuurt wat belangrijk is door via facebook/messenger, zo heb ik het tijdelijk even opgelost.
Zodra ik terug ben in NL maar weer eens gaan kijken waar het probleem
weer zit in NL want de eerste reactie van hun helpdesk was natuurlijk weer
Ohhhhh u zit in indonesia ...... ja daar hebben ze een heel slecht internet.

Dus toen ze mij vroeg kan ik u nog ergens mee helpen ..... heb ik maar niks
meer gezegd want dit excuus hoor ik regelmatig.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Heel makkelijk je kan alle mails in je provider door laten sturen.
Ga in je mail, niet via outlook, of mail Essentails van Michelsof , maar rechtstreeks naar telfort, UpC ,Ziggo enzv, en ga dan naar instellingen en dan moet je even zoeken naar doorsturen.
Je maak eerst een account aan bij gmail van Google, over de hele wereld te ontvangen, is niet gebonden aan abonnement en zie je kan het zelfs op je smartphone, als je eigen daar ook die zelfde nieuwe account, die je aangemaakt heb bevestigd en ook je wachtwoord invoer, je mails die je daar binnen komen, kan je lezen en je word gewaarschuwd dat er een nieuwe mail is.
Heel simpel en gewoon gemakkelijk uit te voeren........ Emoticon: Yeah right!
Instellingen zijn niet overal het zelfde, maar daar moet je wel zijn, om veranderingen te maken....... Emoticon: Wink Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Had gisteren nog vanalles getypt, maar enfin het lukte dus allemaal weer niet.
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Pascal met die antivirus heeft het niks te maken. de ene keer kan ik mijn mail wel aan en de andere keer niet en na een paar keer proberen lukt het dan alsnog
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Cathy Ja weet ik, dat van die mail doorzenden had ik ook al bedacht
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Sabar ik denk dat het probleem niet in Nederland zit maar inderdaad in het hele slechte internet

het bewijs is er nu: ik ben vanochtend naar Manokwari verkast en het hotel had geen WiFi (ze zeiden van wel maarja.,...) dus ik moest noodgedwongen naar een warnet. Daar ben ik nu en.... het duurde even maar al mijn mails kwamen tevoorschijn.... pffffffffffff aantal was inmiddels tot tegen de 60 opgelopen en ik begon me al zorgen te maken.

Dank jullie wel voor de goede zorgen. Het ligt idd waarschijnlijk gewoon aan de kwalitiet/snelheid. en nu snel aan het werk Emoticon: Smile Ik heb nog het een en ander te doen.

NB: ik had overigens al een G mail account; zoiets heb je nl. ook nodig voor Whats App.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Gelukkig werkt het internet in indonesia dus wel Emoticon: Yes!
Was dus waarschijnlijk een lokaal probleem of een verouderde browser
en/of verkeerde browserinstellingen
Met Wifi kun je soms lol hebben, ik heb hier drie identieke laptops en soms
werkt het bij de een wel en bij de ander niet, als het bij alledrie niet werkt
ga ik pas verder nadenken, want soms werkt het het beste als we niet te
veel nadenken en gewoon naar een warnet gaan Emoticon: Yes!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het is nog niet helemaal goed. Gisteren heb ik er bijna een uur over gedaan en ik zit nu ook alweer een half uur te knipperen......

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Heb bij instellingen het volgende aangepast:
Elke pagina bevat 100 mails en die heb ik nu aangepast naar 25. Ik weet niet of het daardoor komt want ik was al meer dan uur bezig geweest, maar, het werkt......

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Ik ben blij voor je dat het is opgelost AM
soms is de oplossing simpel men moet alleen net weten
waar men welk dingetje moet veranderen Emoticon: Yes!

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

In mijn ervaring is internet in Papua ontzettend traag. Ben wel eens in een internetcafť in Sorong geweest en daar hadden ze 32 machines m.b.v. Citrix aan ťťn werkstationnetje met een 64k-modem geknoopt. En daar zitten dan 32 man over te facebooken!
Het zal in Manokwari ongetwijfeld niet veel beter zijn.
Heb ook vaak gemerkt dat de goede netwerkverbindingen van Telkom worden gereserveerd voor de grote bazen, dus als kleine onderneming hoef je ook niet echt een geweldige infrastructuur te verwachten.

groet,

Koming

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb geluk. De eigenaar van Mansoman warnet in Manokwari heeft op een aparte poort aangesloten en het werkt.......Toch wel lief.
Inderdaad in Fak Fak werkte het helemaal niet, helemaal geen internet bedoel ik en in Kaimana heb ik heel af en toe verbinding gehad.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,221,854 pageviews Een website van indahnesia.com