Top aanbieding Malaysia Airlines!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
wereldreis
Gebruiker
spacer line

Vandaag op Schipholtickets.nl gezien: voor 598E van Amsterdam-Jakarta/Kuala Lumpur -Amsterdam (april 2015), ook andere combi's zeer goedkoop!

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

op cheaptickets is nu €551 met Lufthansa. Vertrek 03-05-2015. retour 01-06-2015

Vorige week al Turkish airlines gespot, voor €489. Aanbieding nu niet meer te vinden :-(

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

alleen jammer dat dit maar voor korte periode tickets is (max 45/60 dagen)

voor langere periode en kleine transfers de beste tot nu toe gezien
turkish airlines (180 dagen) 549 euro amsterdam-jakarta
het enige nadeel istanboel-amsterdam op de terugweg zit je dan in
een sardineblikje 100-200 passagiers

lufthansa,china airlines,british airways voor langere periodes rond de 650 euro maar
lange transfers
garuda direct 876 etihad,malaysia,klm tussen 800-850 euro

het wachten is nog op de aanbiedingen langere periodes Emoticon: Yummie!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Vorige week al Turkish airlines gespot, voor €489. Aanbieding nu niet meer te vinden :-(

Nog net gezien: Turkish Airlines Amsterdam-Jakarta, vertrek b.v. 2 november, terug 26 april, vanaf € 490 (bron: skyscanner.fr).
Met korte overstaptijden van rond 2 uur in Istanbul.
Maar let op, daar komen misschien bij diverse aanbieders nog extra kosten bij, zoals administratie en creditcardbetaling.
Bij TA zelf te boeken voor € 549, all-inn, met mogelijkheid voor ideal betaling.
Zelfde prijs ook voor Amsterdam-Kuala Lumpur.

FAR FROM THE MADDING CROWD

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Inderdaad de aanbiedingen zijn heel aantrekkelijk, helaas de meesten voor een periode van 30 - 60 dagen.
Ik heb de afgelopen 7 jaar wel zeker een keer of 10 geboekt voor een periode van 180 dagen, ik heb nog nooit zo weinig keus gehad.
Over het algemeen lukte het wel voor rond de 700 en soms ook minder, wel met een tussenstop van 3 tot 4 uur met Etihad, Emirates en Lufthansa de laatste 4 jaar.

Ik heb nu zitten spitten en schuiven voor de periode okt. t/m april ik kon het gewoon op mijn buik schrijven, ja het lukt wel voor rond de 650 maar dan heb je tussenstops waar je droevig van wordt, ik wil 8 uur zwerven op een vliegveld Pop niet aandoen
Wil je de tussen/overstap tot 3 à 4 uur beperken dan zit je rond de 800, dan is de keuze niet moeilijk, dan neem ik liever voor een paar tientjes meer Garuda rechtstreeks.

Vorige week vrijdag heb ik zitten schuiven en rekenen, ik kwam elke keer weer uit op Garuda 836, toen stond al vast dat dit het zou worden.
Had ik lakse lamlul nu maar gelijk geboekt, maar ik heb het boeken over het weekend heen getild, niet slim.
Afgelopen woensdag waren de vluchten van Garuda over het aankomende half jaar ineens 867 grrrr. Emoticon: Angry

Maar daar heb je wat voor, in Ams. instappen en 13 uur erna in Jak. uitstappen Emoticon: Yummie!
Mijn muze loopt nu de hele dag rond met een smile van oor tot oor, niet alleen omdat ze weer pulang kampung gaat, maar ook nog eens zonder een tussenstop van uren, dat gaat ze steeds moeilijker trekken Emoticon: Yes!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam zo is die prijzen oorlog aan de gang.
Heb de KLM geboekt en die heeft een tussen stop KL Malesië 15 uren.
De KLM was ook aan het stunten ben prijzen tegen gekomen van rond 500€, maar helaas ook 30 /60dgn.
Maar als ik lees dat ergens in die zandbak, een heel groot nieuw vliegveld aangelegd gaat worden Abu dhabi of die andere Dubai dan zullen ze denk ik meer passagiers willen gaan vervoeren en dan zullen de prijzen wel zakken.
Maar ja dat is altijd zo, voor de kortere periodes, die dan het goedkoop zijn.
Ja die ontwikkeling word interessant afwachten maar......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Op Facebook
GarudaIndonesiaNL
57 min. ·
Vanaf vandaag te boeken: aantrekkelijke actietarieven naar Jakarta (vanaf € 649) & Bali (vanaf € 649)
Indonesië: een land met écht voor ieder wat wils!
*Boeking periode is t/m 6 oktober 2014...
Meer weergeven.
ALs je voor een half jaar gaat dan geeft het een prijs aan van boven de 1000€.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Turkish airlines heeft een aantrekkelijke prijs 549 voor een half jaar
maar zoals ik al zei de terugweg istanboel-amsterdam da's een klein
vliegtuigje en dat hoeft voor mij niet.

via hongkong vliegen of met extra tussenstops om bij te tanken da's idem
als lange transfers hoeft ook niet. Wat ik dan niet snap is waaom het voor
de korte periodes wel anders kan en goedkoper.

De direct flight Garuda die zit qua prijs en tijd goed, alleen een aanbieding
van Etihad of Singapore Airlines daar wacht ik nog even op maar dam wel
voor 180 dagen.
Ik krijg nu automatish alle aanbiedingen binnen via een 'alert' dus gewoon
even afwachten wat er na kerstmis los komt.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 19-09-2014 09:59 schreef Malam:
Inderdaad de aanbiedingen zijn heel aantrekkelijk, helaas de meesten voor een periode van 30 - 60 dagen.
Ik heb de afgelopen 7 jaar wel zeker een keer of 10 geboekt voor een periode van 180 dagen, ik heb nog nooit zo weinig keus gehad.
Over het algemeen lukte het wel voor rond de 700 en soms ook minder, wel met een tussenstop van 3 tot 4 uur met Etihad, Emirates en Lufthansa de laatste 4 jaar.

Ik heb nu zitten spitten en schuiven voor de periode okt. t/m april ik kon het gewoon op mijn buik schrijven, ja het lukt wel voor rond de 650 maar dan heb je tussenstops waar je droevig van wordt, ik wil 8 uur zwerven op een vliegveld Pop niet aandoen
Wil je de tussen/overstap tot 3 à 4 uur beperken dan zit je rond de 800, dan is de keuze niet moeilijk, dan neem ik liever voor een paar tientjes meer Garuda rechtstreeks.

Vorige week vrijdag heb ik zitten schuiven en rekenen, ik kwam elke keer weer uit op Garuda 836, toen stond al vast dat dit het zou worden.
Had ik lakse lamlul nu maar gelijk geboekt, maar ik heb het boeken over het weekend heen getild, niet slim.
Afgelopen woensdag waren de vluchten van Garuda over het aankomende half jaar ineens 867 grrrr. Emoticon: Angry

Maar daar heb je wat voor, in Ams. instappen en 13 uur erna in Jak. uitstappen Emoticon: Yummie!
Mijn muze loopt nu de hele dag rond met een smile van oor tot oor, niet alleen omdat ze weer pulang kampung gaat, maar ook nog eens zonder een tussenstop van uren, dat gaat ze steeds moeilijker trekken Emoticon: Yes!

Ik zag toch anders vandaag via Skyscanner nog op tal van data met vertrek eind oktober ca. 175 dagen Garuda-tickets (rechtstreekse, dus niet die Etihad-tickets met overstap in Dubai) voor € 645 Emoticon: Laugh out loud all-inn (te boeken bij Kilroy).
Toch een aardig verschil met de door jouw geboekte tickets van € 222 p.p.
Daarvoor kun je b.v. een klein weeshuis een maand van te eten geven, of andere leuke dingen doen. Emoticon: Yummie!

En Turkisch Airlines tickets naar Jakarta, vertrek op diverse dagen begin november, met een luttele overstap van 2 uur in Istanbul, vanaf € 525. Emoticon: Talk to the hand
Nóg eens € 120 voordeliger p.p. voor een enkele uurtjes langere reis, dat is snel verdient. Daarvoor kun je b.v. tot ver na Nieuwjaar dagelijks een gratis large Bintang nuttigen. Emoticon: Yummie!

Maar jááááá, als je je (letterlijk) blind staart op vliegwinkel (vanwege die geweldige service?), vind je dergelijke prijzen natuurlijk nooit. Emoticon: Stupid
En goed spitten is ook een vak, wat blijkbaar niet iedereen beheerst. Emoticon: Bye bye

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Het plafond voor ticketprijzen (airfare) wordt eind deze maand met 10% verhoogd
door de transportminister.

http://www.thejakartapost.com/(...)/24/coming-down.html

Er zijn nog aanbiedingen bij Garuda zelf (prijzen tot 31 maart 2015)
maar wellicht gaan die prijzen dus ook vanaf volgende maand omhoog.

http://www.garuda-indonesia.co(...)terdam-jakarta.page?

Overigens niet alleen voor Amsterdam-Jakarta.

Zelfs shoppen in Londen kan nu voor 99 euro

http://www.garuda-indonesia.co(...)n/london-promo.page?

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Welke maatschappij is dat Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Zieleffe ?
Kan ik de voorwaarden,vluhtroute ed ook eens gaan bekijken

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 24-09-2014 11:24 schreef sabar2:
Welke maatschappij is dat Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Zieleffe ?
Kan ik de voorwaarden,vluhtroute ed ook eens gaan bekijken

Zo te zien van de site van MAS zelf

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 25-09-2014 21:06 pierre wrote:

[quote removed]

Zo te zien van de site van MAS zelf

Ok thx Pierre ... MAS hoeft voor mij voorlopig niet meer,
dus hoef ik ook niet verder te checken.
MAS heeft eerst wat openstaande vragen te beantwoorden
tot die tijd kunnen ze denk ik veel klanten als verloren beschouwen.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Voorlopig zie ik bij kilroy nog steeds die Turkisch airlines tickets Amsterdam-Jakarta met vertrek tal van datum in november, en terug eind april, voor de luttele prijs vanaf € 516.
Met de korte overstap van 2 uur in Istanbul, en totale vliegreistijd van amper 19 uur.
Dat je vanaf Amsterdam tot Istanboel met een Airbus 330 vliegt, vind ik geen bezwaar.
Dat is bepaald geen sardineblikje, sterker nog, er past zelfs méér dan één blauwe vinvis in.
Veel binnenlandse vluchten in RI zijn identiek, of kleiner, uitgevoerd.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Blauwe vinvissen? ik hoop dat deze niet aan boord is als ik ga vliegen, dan word het wel erg krap allemaal. Emoticon: Wink

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 26-09-2014 13:44 jupje wrote:
Voorlopig zie ik bij kilroy nog steeds die Turkisch airlines tickets Amsterdam-Jakarta met vertrek tal van datum in november, en terug eind april, voor de luttele prijs vanaf € 516.
Met de korte overstap van 2 uur in Istanbul, en totale vliegreistijd van amper 19 uur.
Dat je vanaf Amsterdam tot Istanboel met een Airbus 330 vliegt, vind ik geen bezwaar.
Dat is bepaald geen sardineblikje, sterker nog, er past zelfs méér dan één blauwe vinvis in.
Veel binnenlandse vluchten in RI zijn identiek, of kleiner, uitgevoerd.

Een airbus 330 absoluut geen probleem mee.
Maar helaas die gebruikt turkish airlines niet op de terugweg van Istanboel
naar Amsterdam dan zit je in een "sardineblikje" van maximaal 200 personen
als je pech hebt zelf max 100 personen.
Althans op de data welke ik in eerste instantie voor ogen had, bovendien
is het op heen en terugweg 1.5 tot 2.5 uur "bijtanken" op Kuala Lumpur
Ik weet hiet of je er dan uit mag, zal wel ... maar toch het is weer wachttijd
en sorry hoor Kuala Lumpur is gewoon niet zo geweldig, zeker niet voor
rokers op het vliegveld.

Met bv Garuda kan ik nog dezelfde dag doorvliegen met een goedkoop ticket
van bv Lion Air 575.000 rupiah, verdien ik toch weer een dag.

Overigens zie ik bij Etihad de prijzen voor de terugreis vanaf half augustus 2015
al met zo'n 125 euro dalen en ... we zitten nu nog ruim 11 maanden van augustus
af dus Etihad (en Emirates) die zullen toch iets met hun prijzen moeten gaan doen
anders duikt iedereen op de "prijsvechters" China Airlines,British Airways,Lufthansa,
Malaysian Airlines of de kortere directe Garuda vlucht momenteel nog 729.00
De prijzen worden helaas eerst aangepast voor de korte termijn vluchten 30/45/60
dagen, maar ook voor de 180 dagen is nu al een prijsdaling te zien.
Los daarvan komen er nog de actieperiode-aanbiedingen op dit moment ligt de
focus in de ticketwereld bij de meesten niet verder als 31 maart 2015

Maar het is leuk om de ontwikkelingen bij te houden.

Verzoek aan de moderatoren ....
Aub titel aanpassen naar Aanbiedingen van tickets (dat dekt de lading beter)

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 26-09-2014 15:08 schreef sabar2:

[quote verwijderd]

........ bovendien is het op heen en terugweg 1.5 tot 2.5 uur "bijtanken" op Kuala Lumpur
Ik weet hiet of je er dan uit mag, zal wel ... maar toch het is weer wachttijd
en sorry hoor Kuala Lumpur is gewoon niet zo geweldig, zeker niet voor
rokers op het vliegveld.............

Turkish Airlines doet met zijn vluchten Istanboel-Jakarta v.v. (TK 66 en TK 67) niet Kuala Lumpur aan.
Maar wel een korte stop van ca. 1,5 uur in Singapore, waarbij je uiteraard het vliegtuig mag verlaten.
Naar en van Kuala Lumpur gaan de vluchten TK 60 en TK 61, en die zijn overigens (ca. 11 uur) non-stop.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Emoticon: Confused

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jupje, ik ben aan het spitten en aan het zoeken geweest, kon niet vinden wat ik zocht met mijn wensen.
Misschien toch niet goed gezocht, de volgende keer ga ik jou zeker raadplegen. Emoticon: Yes!

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 27-09-2014 13:16 schreef Malam:
Jupje, ik ben aan het spitten en aan het zoeken geweest, kon niet vinden wat ik zocht met mijn wensen.
Misschien toch niet goed gezocht, de volgende keer ga ik jou zeker raadplegen. Emoticon: Yes!

Dat doe je tóch niet, want je weet het, zoals altijd, zelf vééééél beter. Emoticon: Stupid

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dat ik veel dingen weet is waar, dat ik veel dingen beter weet is ook waar, maar er blijven dingen die ik weet, maar voor verbetering vatbaar zijn, dan schaam ik mij niet om hulp te vragen Emoticon: Blush

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,149,824 pageviews Een website van indahnesia.com