Beheerder huis /villa Bali

Subforum Website & forum informatie 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Website & forum informatie > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pemuteran
Gebruiker
spacer line

Nederlands echtpaar plm. 60 jaar zoekt op Bali "werk "als huisbeheerder/oppas van uw villa of huis .
We zijn voor langere tijd ( enige jaren ) beschikbaar.

aandeelhouder 2
Gebruiker
spacer line

Betreft ontstaan van park sukamantri (sukabumi)!!!
Zijn er mensen die geinteresseerd zijn in het ontstaan van het park in de oorspronkelijke opzet??
Laat mij dit weten en ik zal dit verhaal in delen gaan optekenen.
Getekend 1 vd grootaandeelhouders.

Ik zal mij dan ook als persoon bekend gaan maken!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Uiteraard is daar belangstelling voor Aandeelhouder.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Me too....

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Saya juga ( ik ook).

Ik heb in 2004/2005 het oude bestuur in NLD ontmoet , een paar van de leden (o,a Anton en Bart) in Cisaat.
De echtpaar/beheerder.
Ben daar 2x keren geweest met mrs en Jr , voor informatie , voor de koop van een stukje grond op basis van SHM* , werd geweigerd.

(*Ben Indonesier, juridish kan dat.)

bisa dicek of makemyday .

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Tja, hoe kan,iemand daar op reageren om Sid? "Geweigerd". Als je daar net zo deel nam als aan gesprek en inzichten en prestatie? Als hier op het forum? Zou ik in de rol van parkbeheerder ook gedacht hebben, nou die effe niet.

Ik geloof u direkt als u zegt, er stond wettelijk niets in de weg.

Where there is a will there will be relatives.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat het hier weer duidelijk de mentaliteit een rol speeld.
Soms straalt de arogantie er van af .
Dat kunnen de Hollanders heel goed .
Maar ook de Chinzen hier in mijn omgeving, straalt iets uit wat ik niet goed thuis kan brengen.
Arogantie of sterk gebondenheid aan een cultuur.
Maar zeker weet ik dat de Hollander, want Nederlanders zijn anders? niet naar mij toe kom, om te vragen waar ik vandaan komt.
Dat doen de Javanen wel en hier kwam een blanke man uit Man eiland bij Engeland zo spontaan naar me toe en zo zijn we een leuk contact aan het opbouwen..... Emoticon: Wink Emoticon: Yeah right!

ik bedoel echt Om Sid er niet mee, neen de echte Hollanders met hun blanke smoeltjes .
Dat zou hij wel willen, daar bij te horen neen Om Sid zeker niet Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Kijk je wel uit om Ziel. Om Sid arrogant en een Hollander noemen? Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Om Surya/Sid heeft al in een heel vroeg stadium aan de bel getrokken, omdat er iets niet helemaal in de haak was (Ik heb een geheugen van een olifant)
Hij had helemaal gelijk, ik heb eerder de indruk dat er een aantal arrogante rotzakken zaten die helemaal geen behoefte hadden een IndonesiŽr op hun terrein te hebben.
Al helemaal niet ťťn die hun op de foute constructie wees en toen al wist dat het niet klopte Emoticon: Blush

Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar het ware verhaal, want daar wenst Toninho namelijk niet op in te gaan, wat mij in de gedachte sterkt dat deze meneer de vuiligheid van het internet tracht af te vegen om mensen wederom in een val te laten lopen.
Centjes weg en geen poot om op te staan, net als in het verleden. Emoticon: Yes!

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Zou toch niet best wezen als zoiets een herhaling krijgt. Met zo'n krottenwijk zijn er natuurlijk altijd mensen die denken voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,808,382 pageviews Een website van indahnesia.com