Nederlandse piloot van Lion Air overlijdt na noodlanding

Subforum In het nieuws 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Volgens mij heb ik gelezen......
Niet na een noodlanding, maar later een noodlanding gemaakt, omdat hij, copiloot een hartaanval had gekregen. Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Het belangrijkste is dat de overige crew het vliegtuig veilig aan de grond heeft kunnen zetten.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Ik moet best veel vliegen in Indonesie. Ik kies meestal voor Lion Air, Garuda of Air Asia. Nu wil ik naar Jakarta met Citilink omdat het vliegveld dat zij gebruiken me beter uitkomt. Ik heb behoorlijke vliegangst en nu zit ik net te lezen dat alles op de zwarte lijst van de EU staat, behalve Gaurda, die is er inmiddels af. Zo eng dit. Ik moet maar weer met de trein denk ik. Emoticon: Confused

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Citilink is niks mis mee. En die andere eigenlijk ook niet. Ik was anti merpati vanwege de vele annuleringen en vertragingen maar dat probleem heeft zichzelf opgelost.

Denk je dat vliegangst iets te maken heeft met wel of niet op een zwarte lijst? Ik denk nl. zelf van niet.
En dit voorval heeft toch helemaal niets met de zwarte lijst te maken...

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Alles heeft met vliegangst te maken. Vertraging, een piloot die hikt of niet vrolijk genoeg kijkt, regen of juist teveel zon, een oud vliegtuig (van asbakken in de stoelleuning ga ik hyperventileren) of juist te nieuw. En zeker zwarte lijsten.
Ik weet dat vliegangst een niet reele angst is en dat mensen die geen angst hebben dit totaal niet kunnen begrijpen. Ik begrijp het zelf niet eens als ik weer op de grond sta. Maar helaas ben ik er na 3 behandelingen bij stichting valk nog steeds niet vanaf.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Als het zo erg is Salina dan moet je zeker maar met de trein. Niet dat die altijd even veilig zijn daar maar als het jou helpt dan zou ik dat zeker doen. Waar moet je vandaan komen dan?

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Van yogyakarta dus dat is een uur of 7. Ik zal even kijken of dat gaat qua tijd.
Inderdaad ook niet altijd veilig maar daar zit ik toch nooit zo te zweten als in een vliegtuig.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

De dagtrein is in elk geval veiliger dan de nachttrein lijkt me.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Mijn medeleven gaat uit nasr de familie van piloot. Enn wens de familie sterkte met dit verlies.

Where there is a will there will be relatives.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Idd Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.anorak ook dat

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,567,835 pageviews Een website van indahnesia.com