[Centraal] Visa on Arrival voor Nederlanders

Subforum Het visumgebeuren 
46 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 20-10-2011 12:10 Anne Mieke wrote: [ We horen niks meer dus Jeremy is wellicht al afgereisd.

Gezien zijn postingsdatum zal hij wel onderweg zijn, wellicht meld hij in de komende dagen nog wat voor ellende hij heeft gehad bij aankomst.

hati hati, pelan pelan

Jeremy78
Gebruiker
spacer line

Nu al bijna anderhalve week weer terug uit het o zo mooie indonesie. Gelukkig heb ik niet al te veel gedoe gehad met mijn paspoort, die niet de vereiste 6 maanden geldigheid had. Op Schiphol heb ik voor 45 euro op de dag zelf een noodpaspoort aan laten maken. Een roze-kleurig paspoort met een geldigheid van 7 maanden. Uiteraard mijn originele paspoort altijd bij me gehouden....voor het geval dat. Bij aankomst in Indonesie zonder problemen een visum ontvangen en ook de binnenlandse vluchten (ambon, tual, lombok) gaven geen problemen. Alleen bij de lange tussenstop op Dubai werd het noodpaspoort niet geaccepteerd. Het reguliere paspoort was nog net toereikend om de stad nog te kunnen vezoeken ipv 12 uur luchthaven Hoe dan ook, voor een ontspannen en stressloze vakantie is het aan te raden de zaken goed in orde te hebben. Misschien heb ik wel veel geluk gehad..... Dank voor alle reacties

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Mooi, Jeremy, en leuk dat je het even meldt.

MAD

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 29-11-2011 21:12 Jeremy78 wrote:
Nu al bijna anderhalve week weer terug uit het o zo mooie indonesie. Gelukkig heb ik niet al te veel gedoe gehad met mijn paspoort, die niet de vereiste 6 maanden geldigheid had. Op Schiphol heb ik voor 45 euro op de dag zelf een noodpaspoort aan laten maken. Een roze-kleurig paspoort met een geldigheid van 7 maanden.

Dat is het fijne van NL. Zij zijn er voor jouw en zonder basa-basi heeft men een oplossing voor je.

KeesenReina
Gebruiker
spacer line

Hoe is het op het vliegveld van Medan, VOA beschikbaar neem ik aan? Lange wachttijden?

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 25-02-2012 12:31 schreef KeesenReina:
Hoe is het op het vliegveld van Medan, VOA beschikbaar neem ik aan? Lange wachttijden?

ja, op polonia kun je gewoon een VOA kopen,
lange rijen zijn er niet zoveel, zorg met je vlucht dat je vooraan in het vliegtuig zit, ( je bent dan als eerste eruit en sta je als eerste bij het loket)
De bagage afhandeling kan soms langer duren dan het VOA kopen.
( trolleys bijna moeilijk te verkrijgen, zijn bijna allemaal in handen van " de mannetjes" )

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,700,919 pageviews Een website van indahnesia.com