Foutmelding bij openen Algemene Indonesie praat

Subforum Website & forum informatie 
100 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Website & forum informatie > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Heren,

Ik krijg de volgende foutmelding als ik het subforum algemene Indonesie praat wil openen :Error writing file '/tmp/MYvKJg7p' (Errcode: 122)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Lieve
Gebruiker
User icon of Lieve
spacer line

Ik krijg hetzelfde foutbericht maar heb er net wel succesvol in gepost. Ook gebruik ik altijd Active Topics om nieuwe berichten te zien en dat werkt prima.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Yep idem

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Ik kreeg de foutcode ook.
Maar kon wel lezen maar niet posten.
Na een reset dus wel weer

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

We hadden een volle harde schijf door een over-ijverig proces dat logfiles iets te hard vulde, maar dat is inmiddels verholpen. Alles zou ook weer moeten werken nu, anders hadden we dit topic niet kunnen aanmaken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,811,466 pageviews Een website van indahnesia.com