Welke wajangpop kan dit zijn?

Subforum Geloof in Indonesië 
117 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Mieketje
Gebruiker
spacer line

Ik ben echt benieuwd welk personage dit is?
Hopelijk geen negatieve.
Heb nog een vraagje, heb wat enge verhalen gehoord over guna guna. Nu vraag ik me af of enkel negatieve karakters behekst kunnen worden, of ook vredelievende?

Groetjes

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Waarschijnlijk 1 van de Pendawa Lima , Nakula of Sadewa.
Good guys .

Over guna2, is afhankelijk of je een vijand hebt die je wil bewerken (meng-GUNA-kan ilmu hitam= zwarte magie gebruiken om je te bewerken).

Dus "goede mensen" kunnen pech hebben , iemand per ongeluk diep krenken , een vijand die je niet kent , en je van afstand gaat "bewerken".

Word ook di-SANTET genoemd.
UIteraard heeft alles zijn prijs .

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,447,160 pageviews Een website van indahnesia.com