Goedkoop vliegen naar Jakarta in Augustus

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Joepje
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand tips voor mij om voor redenlijk geld een vlucht te vinden naar indonesie? voorkeur naar Jakarta, hoeft niet. Tot nu toe vind ik alleen vluchten voor rond de € 900,- Dit zou toch goedkoper moeten kunnen??

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hoi Joepje'

Ik denk dat die 900,- nog niet zo slecht is !!

Live life to the max.......

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

€ 775 malaysian € 710 singapore
plus tax enz kom je op € 850 a 875
nog 'goedkoper' wordt in aug moeilijk

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Kijk op www.expedia.nl of op www.vliegwinkel.nl. Ga zelf ook in augustus en heb via singapore airlines € 850 betaald en daar kwam nog een € 90 tax bij.

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Ik heb de volgend gevonden op expedia met singapore airlines:

€ 710.00 Heen: SQ323 18-08-2005 11:50 08:35 1 Ja € 89.57(tax) Terug: SQ167 01-09-2005 20:15 07:15 1 Ja

Weet niet precies wanneer je wilt gaan. Deze is toch al € 100 goedkoper.

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

aanvullende info:
die € 710 van singapore is 1maands prijs

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Zag vanmiddag nog is de etalage van D-reizen 595,- euro naar jakarta....waar zit hier het addertje onder het gras ?

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Ik vergat nog wat...het was met de KLM.

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

On 14-03-2005 20:52 Martin-Solo. wrote:
Ik vergat nog wat...het was met de KLM.

excl toeslag en tax en 1 maand geldig en vast nog wat addertjes

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 14-03-2005 21:04 sayang wrote:
[...]

excl toeslag en tax en 1 maand geldig en vast nog wat addertjes

je komt rond 18.00 aan, i.p.v. voor de lunch
je vertrekt voor de lunch i.p.v. in de avond.. Emoticon: Talk to the hand

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Voorwat betreft de vliegtickets in augustus met Singapore Airlines een ticket voor 2 maanden € 848 komt daarbij de luchthavenbelasting. Heb reeds geboekt en ik vlieg op 20.8.2005 gewoon bij het reisbureau. Bij D reizen kun je inderdaad voor 595 € naar Jakarta met KLM. Echter boeken voor een bepaalde data en gelijk betalen. Trouwens met SQ moest ik ook gelijk betalen en ik heb reeds geboekt begin februari. In ieder geval de prijzen worden alleen maar duurder heb horen fluisteren van een piloot die bij KLM vliegt dat in nu en een paar maanden de prijzen met gemiddeld 10 % omhoog gaan. Dit nu een uitspraak van een regeringsfunctionaris dat de gemiddelde Nederlander maar 2x op vakantie kan gaan. Emoticon: Stupid

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Er worden in Europa (Nederland) gewoon schandalige tarieven berekend voor de vliegtickets, zo lang ik me kan herinneren zijn vliegtickets normaal in US$ maar dat schijnt nu in een keer niet meer te gelden, ik vraag me af mocht de US$ zich herstellen of dan dit niet meteen word doorberekend.
Ik heb pas hier in Bali een ticket gekocht voor de vriendin van een vriend van ons uit NL, de prijs was US$840 voor een China Airlines-ticket voor 3 maanden, dat is precies 630 Euro all in.
Enigste minpunt is een overnachting op de terugvlucht in Tapei, maar het hotel en transfer is inbegrepen.
Afgelopen weken heb ik in de kranten in Java nog veel voordeligere aanbiedingen kunnen vinden.

Dat een regeringsfunctionaris zo'n uitspraak doet kan ik best geloven, denken doen ze het in ieder geval.
Dadelijk nog een praatje dat vliegen heel slecht is voor het millieu en de volgende toeslag is weer klaar!!
De grote vraag is echter wat doe je er aan, de mensen willen toch een of twee keer per jaar van een welverdiende vakantie genieten en niet in het ondertussen perperduur geworden Europa.
Tuti & Jan

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 15-03-2005 04:12 Tuti & Jan wrote:
..Ik heb pas hier in Bali een ticket gekocht voor de vriendin van een vriend van ons uit NL, de prijs was US$840 voor een China Airlines-ticket voor 3 maanden, dat is precies 630 Euro all in....

Heb je dit ticket in ID gekocht voor een vriend die vanuit NL naar ID gaat vliegen?

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Jan,

Vliegtickets naar Indonesie via Taipei heb je hier ook vast wel voor 650 euro, ware het niet dat ik zelf weiger dergelijke omleidingen te kopen. Ik betaal graag wat meer voor 10 tot 15 uur minder reizen en een eigen tv-schermpje (en wie weet binnenkort ook internet).

Yerun

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Richy,
Het betreft een vlucht van Denpasar naar Amsterdam voor de virendin van een vriend van ons.
De heenvlucht is het vertrek in DPS om 15.20 met aankomst in Amsterdam om 09.40 dus niet zo vreselijk lang beste Jeroen.
Vrienden van ons vliegen al jaren met China Airlines en zijn erg tevreden over deze maatschappij, dat zijn ze echter helemaal niet van onze Nederlandse trots KLM.
Groetjes,
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,715,150 pageviews Een website van indahnesia.com