bagage-opslag bandara Jakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Een praktisch vraagje waar ik nog nergens iets van heb gelezen.
Wellicht dat iemand het weet.

Ik kom (op mijn terugreis) aan in Jakarta zaterdagnacht of zondagmorgen
Ik moet zondag laat in de avond inchecken wil nog even bij familie langs
in Jakarta maar heb geen zin om met koffers te gaan sjouwen.

Weet iemand of ik mijn bagage ergens op het airport maximaal; 24 uur
VEILIG kan parkeren (tegen betaling, welk tarief)
Vroeger heb ik wel eens lockers gezien, maar de laatste 3 keer dat ik er ben geweest
heb ik niks meer gezien wellicht verplaatst ??

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Lieve
Gebruiker
User icon of Lieve
spacer line

Fesindo biedt dit aan: http://www.fesindo.com/enter/lb2.php

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Thx Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Lieve scheelt me weer een hoop zoekwerk Emoticon: Yes!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het is binnen de hekken van de aankomsthal. Als je langs de immigratie bent geweest de deur uit, direct rechts.
Maar je kan er ook nog wel terecht als je al uit de aankomsthal bent. Teruglopen, alleen is het gedeelte waar het bagagedepot is, afgezet met hekken. Ik vraag doorgaans beleefd of ik even naar binnen mag, vervolgens loopt er een security mee naar het depot. Kost ongeveer Rp. 30.000 voor 24 uur (afhankelijk van de tijd en zwaarte van de bagage). Zeer handig. Maak er regelmatig gebruik van.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

OK thx Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.YB nu heb ik de looproute ook al Emoticon: Smile
nu nog een "kruier" en dan heb ik alles geregeld Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,316,910 pageviews Een website van indahnesia.com