Vliegtuig MAS van Amsterdam naar KL neergeschoten

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Geen nood jongens, Rutte gaat het allemaal regelen en aanpakken... Emoticon: Stupid

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik denk dat onze regeringsleiders echt niet stilzitten op dit moment. Ga er maar aanstaan om zoiets te regelen.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Teleurstellend misschien Jan, wel het volgende, geavanceerde systemen? Dergelijke systemen hebben een aparte radar unit, ook mett getrained personeel. Deze radar systemen zien ook het verschil tussen een verkeersvliegtuig en militaire toestellen. Nog meer teleurstellend Jan? Misdchien kan Putin aangeven aan welke imbeciel hij de code heeft gegeven om een beveiligings override te doen, deze raket op vlucht mh17 af te sturen met 300 doden?

Het Kremlin en Putin hebben een probleem.
Nu zelfs een wereldwijd probleem. Wat ik hier aangeef? Komt vanzelf in het nieuws.
Putin is zelfs niet langer houdbaar.

Where there is a will there will be relatives.

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Er zijn berichten dat het vliegtuig door de verkeersleiding van OekraÔne geadviseerd zou zijn een andere route te vliegen in verband met slecht weer. De piloot wou eerst hoger gaan vliegen, maar dat mocht niet van de verkeersleiding. Middels twee jets van de OekraÔnse luchtmacht werd het toestel naar het oorlogsgebied gedirigeerd en vervolgens neergehaald.
Reken maar dat alle bewijsmateriaal van vluchtgegevens en radar inmiddels vernietigd zijn.
Nogmaals Anorak, wat is het motief van Rusland?

https://www.youtube.com/watch?(...)-5LsUyc_P8KMo7YGPFPA

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Ze zullen ongetwijfeld de hele dag bezig zijn met overleg en telefoon. Een zware klus, geloof ik echt.
Maar ik zou het vreselijk vinden als mijn familie daar al dagen lag weg te rotten omdat inderdaad een handjevol cowboys niemand toelaat om al die (verminkte) doden weg te halen. Lijkt me echt een vreselijk idee Emoticon: Nooo

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Putin en Rusland, en de opstandige Russen worden zwaar getroffen door sancties. Motief? Zoek er 1 uit mogelijke velen. Nogmaals een ongeluk? Uitgesloten. En raket systeem beveiliging override?

Hij dacht er mee weg te komen. Er komt meer en meer de media in. Zelfs het willen verbergen na de misdaad, want dat is het. En het raketsysteem wat zichtbaar met missende raket terug Rusland in gaat? Wat zich hier voltrok zal zelfs separatisten te ver gaan. En,komt er nog veel merr boventafel. Geef het tijd. Russische betrokkenheid? Niet meer te ontkennen. Putin loopt rond met overzich heen het bloed van 300 passagiers. Dat blijft niet ongestraft.

Vooral doorgaan met rebellen steunen en de Krim terug geven.
Er is een bom afgegaan, ook direkt in het gezicht van Putin.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Tijd voor een paar duizend Amerikaanse mariniers die een gebief afzetten. Hoorde ik iemand als mogelijkheid opperen. Alleen is helaas Oblama net zo'n lafbek als Rutte. Hadden er 190 Amerikanen gelegen daar? Was de situatie even een andere.

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Een motief betekent: welk belang heeft iemand hierbij.
Dat heeft Rusland niet. Wel de andere partij: Rusland en Putin zwart maken en een oorlog starten. Een zeer gevaarlijk spel en ik houd mijn hart vast!

RPeetoom
Gebruiker
spacer line

Rutte? Die zit heerlijk op een terrasje in DH van de zon te genieten.

RPeetoom
Gebruiker
spacer line

Een uur geleden in Den Haag. Rutte regelt zijn zaakjes vanaf het terras.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Is het niet opvallend hoe oorverdovend stil is uit regeringshoek? Een standvastige Rutte die helder uitlegt op tv welke stappen er zijn genomen? Wat er gebeurd op dit moment en wat we kunnen verwachten de komende dagen? Niet dus, en ondertussen sijpelen de berichten door dat er al spullen worden geroofd. Walchelijk allemaal.

Proost Rutte! Neem er nog 1.

Wat zei Putin, wees gerust? We doen er alles aan?

Goed man!!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Uitgekiende en goed voorbereidde aanslag om het kleinste land in Europa hard aan te pakken via een Aziatisch land dat geen belang heeft in het Oekraine-conflict. Misselijk. En dan vervolgens vrijwel letterlijk met lijken gaan lopen leuren alsof het lego-poppetjes zijn.

RPeetoom
Gebruiker
spacer line

Moet je wel een beetje begrip voor hebben Anorak het is tenslotte zomerreces. Ambtenaren die in de vakantie ook nog aan de zaak denken bestaan niet, dan doen alleen ondernemers.

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Beste allemaal .

Even een mededeling welke ons alle forumleden dacht ik wel aan gaat.

Enkele weken geleden is ons forumlid Jan H. { Simpati } met dringende medische redenen opgenomen in een bekend ziekenhuis in Medan / Sumatera.

Hij is aan de ,,zuurstof ,, en erg zwak.

De echtgenote van Jan heeft contact met mij gezocht met het dringende verzoek om z.s.m naar Medan te komen.

Hello Ron,
When you come to me and Jan.
Becouse condition Jan ferry not goed Ron.
Am scary conditie Jan drop.
Jan not want eat and many take medicine hart not strong.
Yesterday night Jan breath of am panic.
Ron please helping Jan. Jan like asma everyday.
Ik wahte U come
Groetjes Pratiwi.

Aan dat verzoek heb ik uiteraard voldaan gezien wij elkaar ook al jaren persoonlijk kennen v.a vroeger ( gezien mijn familie in Probolinggo ) en zijn vroegere woonplaats Jimbaran /Bali. waar ik eerst was na een

persoonlijke verwerking na de bomblast .... ...nader commentaar is overbodig .

Had geboekt via Parijs / Amsterdam /K.L en met Air Asia v.a K.L naar Medan. maar ik miste de aansluiting [ mijn geluk]

Ik heb vandaag pas getelefoneerd met zijn Istri gezien mijn emoties , maar helaas Jan kan bijna niet meer praten.

Hi Ron,
Am sorry last day cant send email Becouse i keep my husband
Conditie is ferry drop, every day still asma.
Frend Jan theo hier 2 days tomorrow he back to familly in like toba.
And me and Jan a loon again.
Ron Jan say not understand anymoor Jan say not strong from sic.
Ron please helping me and Jan when you come so a long we waiting you com.
Groetjes Pratiwi

Hello Pratiwi.
Terima kasih atas email Anda.
Aku sudah sangat beruntung benar-benar beruntung bahwa aku masih hidup.
Saya telah memesan penerbangan ini dan kemudian datang off dari Kuale Lumpur ke Medan.
Aku rindu lomba ini karena saya tiga puluh menit terlambat od bandara ini, dan aku bisa. Tidak lagi rebooked
Sekarang saya perlu istirahat karena saya sudah kehilangan kecelakaan itu. Beberapa kenalan baik
Segera setelah saya merasa diri lebih baik, saya benar-benar akan datang, tapi sekarang aku lelah saraf.

Jan apakah Anda baik, saya minta pengertian, tapi saya datang kepada Anda sesegera mungkin.
salam
Ron

Hi Ron,
Bedank for U email naar mijn.
Ron Sorry ik make U Panic for Jan Sic.
Saya sangat merasa bersalah jika anda in Peasawat kemaren.
Maaf campur bahasa Indonesia,
Ron yesterday im Panic thinking a boute U.
I scary if you on the flight in Ukraine.
I see in news from Tv.
I pray hoop see You.
Thanks my god Ron masih hidup and saya senang you call me.
Im understand You have rest,
Im sorry many sorry Ya Ron make U Panic a boute Jan sic.
Groetjes Pratiwi

MIjn vraag is; Beste Allemaal om jan een Hart onder de riem te steken in de vorm van een kaartje / mailtje o.i d.

Moraal van dit verhaal is dat de menselijke waardigheid en respect boven al de meningsverschillen staan die vaak op forums als ,,oorlog,, uitgevochten worden

Veel geluk verder in dit leven, au revoir avec beaucoup de bonheur dans la vie , , .You henduo de xingfu shenghao [ Pinyin Chinese }

Luo NI / Ronny Emoticon: Blush

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 19-07-2014 15:24 Yerun wrote:
Uitgekiende en goed voorbereidde aanslag om het kleinste land in Europa hard aan te pakken via een Aziatisch land dat geen belang heeft in het Oekraine-conflict.

Geen sterk motief Yerun. Het motief van de andere partij zou bij een rechter of jury zwaarder wegen denk ik. En als dat dirigeren van de OekraÔense luchtmacht er nog eens bij komt is het plaatje voor mij duidelijk genoeg om de dader aan te wijzen.

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Budie / Zielff ni hao

Ik heb foto naar je gestuurd met mail van Jan /Pratiwi dari rumah sakit disana
Permisi / zaijian
Luo Ni

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Nou Jan,
Yerun heeft een punt, zie jij positief Russisch reageren? Telefoontje aan Oblama, en met goed overleg buitenlandse troepen die de site beveiligen. Nope, niets. Koffers zijn al open gemaakt. Snappie? De vernedering gaat door. Onze Rutte, boegbeeld van heldhaftig optreden? Neemt nog een biertje. De lapzwans doet zijn best.

Zonder buitenaf ingrijpen kan dit nog weken zo doorgaan, tot er alleen nog gesmolten aluminium ligt. Waren het 190 Amerikanen? Zou Oblama met de benen gestrekt een versnapering tot zich nemen?

Putin heeft in dat opzicht nu zijn punt wel gemaakt, dit is zijn waterloo en beweegt niet meer.

Tijd voor Amerikaans/coalitie ingrijpen. Emoticon: Angry

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Beste Luo Ni

wens Jan / Pratiwi sterkte toe namens mij.
ik hoop dat hij de situatie te boven komt

Sabar2 / John

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Je weet niet wat er allemaal achter de schermen besproken en gezegd wordt Anorak. Wat er nu op die site gebeurd vind ik ook niet correct; voor een goed onderzoek moet het gebied onaangetast blijven.
Voor mij is het belangrijkst dat de ťchte waarheid aan het licht komt. Ik zit hier echt niet te strijden voor mezelf. Ik ben gewoon bang dat er een heel vies spelletje gespeeld wordt.

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Luo Ni: doe Jan de groeten van me en beterschap gewenst!

RPeetoom
Gebruiker
spacer line

-

RPeetoom
Gebruiker
spacer line

Schokkende beelden die niks verhullen:
[youtube]http://youtu.be/Px2rfWBW4wg[/youtube]

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Luo Ni/Ronny

Dankjewel dat je ons op de hoogte stelt van de gezondheidstoestand van Jan. Een kaart is zeker een goed idee. Mijn naam mag er ook op staan; we hebben vooral voor jaren geleden regelmatig contact per mail gehad.

Begrijp ik nu goed dat jij eigenlijk voor de bewuste MH 17 geboekt had?????

Wat een toestanden allemaal. En zo bizar dat de wereld soms echt klein is.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Overigens ik zie net het bericht van Jan, hoop dat dit goed gaat!

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Ja dang, mee eens, maar nogmaals, een dergelijke installatie heeft een beveiliging. Die is er om dit soort incidenten te voorkomen. Voorts wordt het spulletje weggemoffeld. Wel fijn dat de beelden hiervan beschikbaar zijn. En de communicatie, is ook vrijgegeven. Floep, snel de grens over. Een override van beveiliging? Vergeet het rustig dat operators daar zomaar aan kunnen komen, dan zul je heel hoog een organisatie inmoeten.

Rebellen Jan? Anmehoela!

Putin ging hier een brug te ver. Van onze regering hoeven we niets te verwachten. De beelden van Rutte spreken voor zich, slaap zacht Rutte, vriend Putin regelt het wel?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,579,585 pageviews Een website van indahnesia.com