Beste allemaal .
Even een mededeling welke ons alle forumleden dacht ik wel aan gaat.
Enkele weken geleden is ons forumlid Jan H. { Simpati } met dringende medische redenen opgenomen in een bekend ziekenhuis in Medan / Sumatera.
Hij is aan de ,,zuurstof ,, en erg zwak.
De echtgenote van Jan heeft contact met mij gezocht met het dringende verzoek om z.s.m naar Medan te komen.
Hello Ron,
When you come to me and Jan.
Becouse condition Jan ferry not goed Ron.
Am scary conditie Jan drop.
Jan not want eat and many take medicine hart not strong.
Yesterday night Jan breath of am panic.
Ron please helping Jan. Jan like asma everyday.
Ik wahte U come
Groetjes Pratiwi.
Aan dat verzoek heb ik uiteraard voldaan gezien wij elkaar ook al jaren persoonlijk kennen v.a vroeger ( gezien mijn familie in Probolinggo ) en zijn vroegere woonplaats Jimbaran /Bali. waar ik eerst was na een
persoonlijke verwerking na de bomblast .... ...nader commentaar is overbodig .
Had geboekt via Parijs / Amsterdam /K.L en met Air Asia v.a K.L naar Medan. maar ik miste de aansluiting [ mijn geluk]
Ik heb vandaag pas getelefoneerd met zijn Istri gezien mijn emoties , maar helaas Jan kan bijna niet meer praten.
Hi Ron,
Am sorry last day cant send email Becouse i keep my husband
Conditie is ferry drop, every day still asma.
Frend Jan theo hier 2 days tomorrow he back to familly in like toba.
And me and Jan a loon again.
Ron Jan say not understand anymoor Jan say not strong from sic.
Ron please helping me and Jan when you come so a long we waiting you com.
Groetjes Pratiwi
Hello Pratiwi.
Terima kasih atas email Anda.
Aku sudah sangat beruntung benar-benar beruntung bahwa aku masih hidup.
Saya telah memesan penerbangan ini dan kemudian datang off dari Kuale Lumpur ke Medan.
Aku rindu lomba ini karena saya tiga puluh menit terlambat od bandara ini, dan aku bisa. Tidak lagi rebooked
Sekarang saya perlu istirahat karena saya sudah kehilangan kecelakaan itu. Beberapa kenalan baik
Segera setelah saya merasa diri lebih baik, saya benar-benar akan datang, tapi sekarang aku lelah saraf.
Jan apakah Anda baik, saya minta pengertian, tapi saya datang kepada Anda sesegera mungkin.
salam
Ron
Hi Ron,
Bedank for U email naar mijn.
Ron Sorry ik make U Panic for Jan Sic.
Saya sangat merasa bersalah jika anda in Peasawat kemaren.
Maaf campur bahasa Indonesia,
Ron yesterday im Panic thinking a boute U.
I scary if you on the flight in Ukraine.
I see in news from Tv.
I pray hoop see You.
Thanks my god Ron masih hidup and saya senang you call me.
Im understand You have rest,
Im sorry many sorry Ya Ron make U Panic a boute Jan sic.
Groetjes Pratiwi
MIjn vraag is; Beste Allemaal om jan een Hart onder de riem te steken in de vorm van een kaartje / mailtje o.i d.
Moraal van dit verhaal is dat de menselijke waardigheid en respect boven al de meningsverschillen staan die vaak op forums als ,,oorlog,, uitgevochten worden
Veel geluk verder in dit leven, au revoir avec beaucoup de bonheur dans la vie , , .You henduo de xingfu shenghao [ Pinyin Chinese }
Luo NI / Ronny