Adres zwembadbenodigdheden Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Vast wel iemand die het weet; een adres voor zwembadbenodigdheden op Bali, als het kan een beetje in het zuiden.

Waarom? Ik ben overmorgen enkele dagen op Bali en dacht; kan daar wel eens rondkijken, want in Jakarta moet ik een dag reizen om ergens te komen. Als de prijs okay is, kan ik het ook nog eens netjes met TIKI laten opsturen ook.

Ooh ja, adresje voor kwaliteits-spullen, geen prullaria die ik na een jaar moet weggooien. Ja, kost wat, heb ik er graag voor over.

Ho Lee Fuk

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Ik neem aan dat het gezochte niet een zwembroek betreft?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 09-07-2014 11:16 _Jarno_ wrote:
Ik neem aan dat het gezochte niet een zwembroek betreft?
Emoticon: Puh!

Klopt. En zwembandjes zijn ook niet nodig. Emoticon: Shiny

Ik zoek het meer in de richting van pompen, slangen, filters, verlichting en hydrostatische kleppen.

Ho Lee Fuk

Lieve
Gebruiker
User icon of Lieve
spacer line

Ah, ik dacht ook aan Arena of Speedo.

Ik weet niet eens wat hydrostatische kleppen zijn maar onze nieuwe pomp komt van UD Permata Biru. Geen idee of dat zij goede merken of brol verdelen, maar tot nu toe zijn er geen problemen (touchons du bois). Ze zitten in Denpasar.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Daya Utama
Jl PB Sudirman 16
Denpasar 80114, Bali
0361-234678

Pompen, filters, slangen, pijpen, koppelingen, verlichting, kleppen, accesoires, etc., etc.

Wij zijn daar al 10 jaar (tot volle tevredenheid) klant.

Tip: Geen spullen "Made in China" kopen, ook al hebben de spullen een Franse of Duitse naam.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

AEB; dank je. Reden dus om even naar Denpasar te rijden een dezer dagen. Die Made in China spullen heb ik al een redelijke allergie voor ontwikkeld, dus ik denk dat dat wel goed komt.

Ho Lee Fuk

Tuann
Gebruiker
User icon of Tuann
spacer line

Aquality pools en Spas:
Jl Rs Fatmawati 98; Jakarta; 12410; Dki Jakarta
021-7512771
Nabij de buurt van Blok-M.

Ik heb alles van Hayward en komt uit California, kwaliteit.
Kost wel wat, maar dan heb je een product voor het leven !

Zelfs de LED lampen zijn over de top.
http://www.hayward-pool.com/we(...)epage_10201_10551_-1

Keep on swimmin.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik ben op de 12e naar het door AEB opgegeven adres geweest. Moest een keertje rond rijden om de juiste rijbaan te pakken, maar dat is dus ook gelukt.

Daar aangekomen is het een tja.. standaard bedrijf.. niet al te netjes, maar het aanwezige Javaanse personeel en de Chinese eigenaren wist aan de hand van mijn schetsen eenvoudig te vertellen wat ik nodig had, wat ik als optie erbij zou kunnen nemen en dergelijke. Voorbeelden werden ook zonder problemen bij elkaar geraapt. Georganiseerde puinhoop dus. Emoticon: Puh!

Ik deed mijn bestelling en verzocht hen dit op te sturen naar Cirebon. Dat deden ze normaal niet, maar ik woon niet op Bali en betaal uiteraard voor de verzendkosten. Even belletje. Geen probleem, we brengen je spullen bij BWU (Teuku Umar) en daar kun je dan de verzending regelen.

Prima, ik achter de pickiup aan. Ter plekke werd er nog een karung dichtgenaaid en zijn de chauffeur en een knecht weer weggegaan. Ik heb het transport verder geregeld. Zou 5-7 dagen na verscheping in Cirebon liggen bij de agent. Ik woon in de diepe binnenlanden, dus had niet gehoopt dat ze het thuis zouden afleveren ook. Ik was bovendien nog tot en met vandaag op Bali, dus ook geen haast.

Gisteren namiddag belletje, dat de spullen al in Cirebon waren. Straks dus met het vliegtuig naar Jakarta, met de trein door naar Cirebon en daar staat de chauffeur dan met mijn auto klaar.. de spullen ingeladen.

Kijk... het KAN wel, zulke service tegen normale prijzen, maar het is toch verdomde vreemd dat als je de eigenaars van een bedrijf ziet, je al direct weet hoe het geheel gaat verlopen.

Het personeel was overigens ook prima. Met wat grapjes en dergelijke werden de spullen netjes ingepakt in minder dan een half uur nadat ik had betaald. Dat is een leuke bijkomstigheid, niet van die hangerige lamme types die niet willen werken omdat ze toch hun salaris wel krijgen.

Emoticon: Worship

Ho Lee Fuk

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Klinkt goed ! Hadden ze ook de kleppen die we eerder besproken hadden?

Where there is a will there will be relatives.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Heb je ook een bod gedaan op die oude Harley die daar in de showroom onder een dekkleed staat?

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 15-07-2014 10:12 Amed East Bali wrote:
Heb je ook een bod gedaan op die oude Harley die daar in de showroom onder een dekkleed staat?
Emoticon: Red face niet gezien, wel die ouwe Jeep pontificaal voor de deur. Maar ook geen bod op gedaan.

Ho Lee Fuk

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 15-07-2014 05:36 Anorak wrote:
Klinkt goed ! Hadden ze ook de kleppen die we eerder besproken hadden?

Ja hoor, dat waren tevens de eerste personen die wisten waar ik het over had. Dat zegt wel genoeg.

Ho Lee Fuk

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 14-07-2014 21:47 Tuann wrote:
Aquality pools en Spas:
Jl Rs Fatmawati 98; Jakarta; 12410; Dki Jakarta
021-7512771
Nabij de buurt van Blok-M.

Ik heb alles van Hayward en komt uit California, kwaliteit.
Kost wel wat, maar dan heb je een product voor het leven !

Zelfs de LED lampen zijn over de top.
http://www.hayward-pool.com/we(...)epage_10201_10551_-1

Keep on swimmin.
ter hoogte van wat kan ik deze vinden? Had net een andere bezocht met bijzonder lui javaans personeel dat niets wist, niet kon bellen en ook geen ander adres wist.

Asia Pools Kali nog wat. Dikke afrader dus

Ho Lee Fuk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,565,076 pageviews Een website van indahnesia.com