Ik zoek tips voor goede betaalbare restaurants in sanur?

Subforum Bali, het godeneiland 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Kramer83
Gebruiker
spacer line

Goedeavond,

Ik hoor graag van jullie welke restaurants ik in sanur niet mag missen? En welke gerechten ik niet mag missen op een vakantie in bali?

Emoticon: Nice

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Er zijn geen restaurants in Sanur die men werkelijk niet mag missen. De meeste restaurants in Sanur serveren gewoon goed eten tegen redelijke prijzen.

Als u een keer een speciale eet- en drink ervaring wilt beleven, dan wil ik u adviseren om een avond bij restaurant "Mozaic" in Ubud te gaan eten. Houdt rekening met 30 - 45 minuten reistijd vanuit Sanur. Meer info op: http://www.mozaic-bali.com/

Niet te missen gerechten op Bali:

Ayam Betutu
Bebek Betutu
Babi Guling
Nasi Campur Bali

If you have nothing to loose, you can risk everything

Kramer83
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je info! Jij woont in bali?

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Kramer kijk is naar die rode lettertjes onder de berichten van Amed, ssssssst Emoticon: Wink

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Kijk op Jl. Danau Tamblingan. Resto's daar zijn allen goed te doen. O.a. Retro (n0.126A) en nog een aantal in de buurt.

Kramer83
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Wink Ik lees het forum via een ipad, derhalve zie ik geen rode lettertjes Malam... Sssssttt Emoticon: Wink

Kramer83
Gebruiker
spacer line

Ik lees het forum via een ipad, derhalve zie ik geen rode lettertjes Malam... Sssssttt

songo
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.kramer83

Klik dan eens op de link onder de berichten van Amed East bali!

of op het gebruikers profiel van Amed East Bali!

tujuan sama jalan yang lain aja

elsbeth
Gebruiker
spacer line

sttttt, er staan op indonesiepagina.nl ook helemaal geen rode lettertjes, wel op indahnseia.com.
Hangt er dus net vanaf via welke weg je op dit topic komt.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik zal me morgen bij de politie gaan melden voor het doorgeven van valse informatie Emoticon: Blush
Bij mij rood, via IndonesiŽpagina.nl en op de ipad van Kramer zwart.
Songo had het al verduidelijkt door te zeggen, de link onder de berichten van Amed.
Lekker belangrijk allemaal en zeker een discussie waard. Emoticon: Confused

Kramer83
Gebruiker
spacer line

inderdaad.. terug naar de lekkere eettentjes?? en welke gerechten?? en de bijbehorende gemiddelde prijzen? wat betaal je eigenlijk voor een Bintang biertje bij een warung? gemiddeld..

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Flesje Bir Bintang in een warung: Rp. 20 - 22,000,-

Grote fles Bir Bintang in een warung: Rp. 30 - 35,000,-

If you have nothing to loose, you can risk everything

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Op 17-06-2014 13:31 schreef Malam:
Ik zal me morgen bij de politie gaan melden voor het doorgeven van valse informatie Emoticon: Blush
Bij mij rood, via IndonesiŽpagina.nl en op de ipad van Kramer zwart.
Songo had het al verduidelijkt door te zeggen, de link onder de berichten van Amed.
Lekker belangrijk allemaal en zeker een discussie waard. Emoticon: Confused

Het is inderdaad zeker het vermelden waard dat informatie op indahnesia anders is dan informatie op IndonesiŽ pagina. Nu zijn die lullige rode lettertjes niet zo belangrijk, maar het vinden van de site van Djaconsults bijv. is een ander en belangrijker verhaal.
Ook gebeurt het dat bepaalde postings niet op beide sites staan, terwijl men denkt dat dit wel zo is. Kan tot verwarring en vervelende reacties leiden. Vandaar..

Kramer83
Gebruiker
spacer line

Die prijzen vallen nog wel mee dus. Emoticon: Smile een wat kost een hoofdgerecht ongeveer? Bijvoorbeeld een nasi met alles erbij..

songo
Gebruiker
spacer line

Je moet wel even opletten wat je vraagt en wat bijv AEB antwoordt.
jij vraagt expliciet om goede betaalbare restaurants. AEB geeft de prijzen van een biertje in een warung aan!
de gemiddelde prijzen in een goed betaalbaar restaurant liggen hoger maar zullen je niet tot de bedelstaf brengen.
als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet je op de avondmarkt gaan eten.
Deze ligt net achter de Jl. Tamblingan, dichtbij Respati (die ik in 1 van je vorige postings heb beantwoord) Emoticon: Devil

tujuan sama jalan yang lain aja

Kramer83
Gebruiker
spacer line

De avondmarkt zullen we zeker ook gaan proberen. Tot Hoelaat is deze open? En wat kost een gerecht hier? Bijvoorbeeld een nasi campur? Bedankt voor al jullie informatie!

Kramer83
Gebruiker
spacer line

Kan je hier als westerling zonder problemen eten? En dan doel ik op voedselinfectie E.d.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-06-2014 18:07 Kramer83 wrote:
En wat kost een gerecht hier? Bijvoorbeeld een nasi campur? Bedankt voor al jullie informatie!
Op de pasar malam kun je eten voor 1 tot 5 euro. Een nasi campur ergens tussen Rp 15.000 en Rp 30.000 afhankelijk hoe eernvoudig of luxe je 'm wil hebben.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-06-2014 18:09 Kramer83 wrote:
Kan je hier als westerling zonder problemen eten? En dan doel ik op voedselinfectie E.d.
Ik zou niet weten waarom niet. En zo denken veel toeristen erover zul je zien. een voedselvergiftiging kun je net zo goed oplopen in een "echt" restaurant als op een pasar malam. Het voordeel van een pasar malam is dat je in de keuken kunt kijken. Misschien een uitzicht dat je niet meteen bevalt maar in een restaurant zie je helemaal niets en moet je het maar geloven.
Ik eet zelden in echte restaurants, des te meer van warungs en kaki lima's, al 27 jaar lang. En, ik ben er nog steeds. Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Kramer83
Gebruiker
spacer line

bedankt anne mieke!

wij gaan de pasar malam zeker proberen!!! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik vond en vind nog steeds van af 2006 ben ik er niet meer geweest Sanur een plek was waar je heerlijk kon eten Restaurants aan het strand van Sanur was het goed vertoeven.... Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kramer83
Gebruiker
spacer line

dat beloofd dus een heerlijk eetfestijn te worden zieleffe Emoticon: Puh!

Lodewijk35
Gebruiker
spacer line

Ik heb begrepen dat het Little Birdrestoran,ergens bij de JALAN HANG TUAH, erg populair is, kijk maar bij Trip Advisor. Goed,goedkoop, maar je moet er wel reserveren. Wij gaan in oktober weer, ben al talloze malen geweest, maar ken het niet. Wel Batu Jimbar, vlak bij de supermarkt. En langs het strand zijn veel romantische eetplekjes. Maar als je eerder gaat , Kramer, probeer dan de Bird eens en deel je bevindingen! SELAMAT JALAN!

Pintu
Gebruiker
spacer line

Little Bird, danau Tamblingan. Klein restaurant, beetje reggae. Altijd erg druk. Backpackers hotspot. Gerechten zijn lekker. Prijzen variŽren ongeveer tussen 30.000 (nasi goreng) oplopend tot 90.000, altijd erg druk. Daardoor lange wachttijd. Erg veel tafels in kleine ruimte waardoor privacy beperkt is. Deze jongens hebben nog 2 kleine restaurants, sea breeze en coconut. Zelfde kaart, zelfde interieur en net zo druk.
Loop gewoon door de danau Tamblingan waar de toeristenrestaurants zich aan een rijgen. Prijzen verschillen niet zoveel. Menu's bijna overal identiek. Zoals boven genoemd: probeer ook de avondmarkt.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,741,990 pageviews Een website van indahnesia.com