Gezocht op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jakarta
Gebruiker
spacer line

Hoi iedereen,

Ik ontmoete man en vrouw in kuta Legian Street voor het eerst in hun winkel 1993. NICCO'S Wearable art dicht bij waar de bom is ontploft. Hij een hele grote indo, en zei een heel klein chinees vrouwtje Een jaar later ben ik weer terug gegaan naar zijn leder winkel. hij heeft veel vertelt over Bali en nam ons regelmatig mee uit eten met zijn kleine kinderen. twee jaar later was hij na de bom aanslag verdwenen uit het straat beeld maar kon hem toch telefonisch bereiken. Maar in 2001 was hij niet meer te bereiken. Er werd mij wel verteld dat hij grote water flessen deed verkopen. Hij was een goed ontwerper en werkte veel voor AustraliŽ en had dus de zaak NICCO'S Wearable Art Bali, in 1995 nog in Legian Street. Weet of kan iemand mij wat meer vertellen waar hij gebleven is of waar hij woont?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,678,504 pageviews Een website van indahnesia.com