Pinnen op Jakarta Soekarno-Hatta Airport

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
IndonesiŽ20
Gebruiker
spacer line

Wij vliegen binnenkort naar IndonesiŽ.
1) wie weet of er pinfaciliteiten zijn op dit vliegveld?
2) zijn deze voor of na de douane?
3) welke (met maestro-logo) kan ik het beste nemen met een Rabo-pas?
4) nog andere tips mbt hier pinnen?

totto
Gebruiker
spacer line

Je kunt na de visa dienst, aan het eind van de gang pinnen. Dus voor de bagageband. Als je met Garuda aankomt is er alleen een gele machine van Mandiri. Aan de kant waar de meeste andere maatschappijen aankomen heb je verschillende mogelijkheden. Meestal staat erop hoeveel je in een keer kunt pinnen. Probeer het hoogste bedrag, je betaald bij je eigen bank namelijk kosten per keer dat je pint + een percentage. Ook staat op de machine welke coupures er in zitten. Ir 100.000 of Ir 50.000.

Toto Travel.com

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Ook voor de visaverkoop zijn er pinautomaten (in elk geval CIMB Niaga als ik het me goed herinner). Ik zou hier echter niet op rekenen als je een visa-on-arrival nodig hebt en in elk geval cash-geld (euro's zijn geen probleem) meenemen voor het visum.

In de terminal zelf heb je een heel rijtje geldautomaten van allerlei banken. Maestro werkt bij de meeste (waaronder BNI en BCA), maar niet bij Mandiri. Zie ook 'Pinnen in IndonesiŽ' op mijn weblog.

'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

sukadi46
Gebruiker
spacer line

de ATM van 100000Rp kan je max 2 of 2,5 en soms 3 juta pinnen. 2,5jt = ong Ä 160 en bij de 500000Rp kan je max 1,5 jt = Ä 90,- afhankelijk van de dag koers. Wil je meer pinnen dan klik je op do you want another transaction. Je kan bij another amount evt je bedrag opgeven. 1juta is 1000.000Rp = ong Ä 65,= Zie de dagkoers.
Veel plezier

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,627,412 pageviews Een website van indahnesia.com