cctv(kleine camera)

Subforum Gezocht & Aangeboden 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met cctv, ik denk dat het zo genoemd wordt. Een kleine camera dus, die ik ergens kan plaatsen om alles wat in het oog te houden.
Kan iemand me vertellen of de kwaliteit van zulke dingen goed is en kan ik(bv. vie wifi) het ding koppelen aan mijn laptop, zodanig dak ik opnames kan maken?

Hartelijk bedankt.

Frank

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Ron&Wout
Gebruiker
spacer line

Ja hoor je kan de camera via 'n IP adres vinden, cctv camera's heb je verschillende kwaliteiten. Licht aan de res/lux Hoe lager het getal hoe beter je 'snachts kan opnemen van de camara

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Het zou voor mij vooral gedurende de dag gebeuren. Ik heb al gezien dat er een soort van web-cams bestaan die een wifi-signaal naar de laptop versturen, dat is waar ik aan denk. Maar ik vrees een beetje voor de kwaliteit van de beelden :-(

Dank je wel voor de reactie

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

"Alle waar naar zijn geld", geldt ook hier. Je kunt voor een paar tientjes al een CCTV of ander soort digitale beveiligings- of bewakings camera van Chinese makelij kopen en daarmee iets opnemen. Maar, de kwaliteit ( = lage beeld resolutie ) geeft in sommige situaties een moeilijk te herkennen beeld.

Als je kwaliteit wilt dan zul je toch iets dieper in de beurs moeten tasten. Er zijn mooie systeempjes te koop met dag- en/of nacht camera's, digitale opslag gedurende een aantal dagen / weken, en te benaderen via het Internet middels een specifiek IP adres zodat je ook als je ver weg bent kunt zien wat men doet (of niet doet ). Hoe meer mogelijkheden, hoe hoger de prijs.

If you have nothing to loose, you can risk everything

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Dit bedrijf ken ik van de onderwatercamera's.
http://hdtv.webcam.nl/website/(...)iele_cameramast.html
Goedkoop is anders, maar alle waar naar zijn geld inderdaad.

jstar
Gebruiker
spacer line

Ik weet dat je ergens anders woont, maar in Mangga Dua bieden ze mooie oplossingen aan, vooral in het gebouw ernaast waar de Citibank zit.

Zwager heeft nu oplossing voor de iPad waarbij er 9 camera's gelijktijdig worden getoond in drie verschillende locaties. Werkt als een tierelier, ook 's nachts (infrarood). Wel een probleem was de kwaliteit van de transformatoren voor de cameras; die bliezen een voor een op moesten door laptop adapters worden vervangen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

78,095,913 pageviews Een website van indahnesia.com