Minimale tijd tussen vluchten Timor en Alor

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bjirke
Gebruiker
spacer line

Ik heb een vlucht vanaf Ende die op 13.25 in Kupang aankomt. Is het dan mogelijk om de zelfde dag om 14.00 door te vliegen naar Alor?
Of is het verstandiger om voor de volgende dag een vlucht naar Alor te boeken?

mvdbrk
Gebruiker
spacer line

Een half uur de tijd om te switchen van vliegtuig? Dat is wel heel erg weinig, bovendien moet je vaak al enige tijd voor vertrek ingecheckt zijn en dat is al minimaal een half uur. Hou er ook rekening mee dat vertragingen geen zeldzaam voorkomend verschijnsel zijn. Een dag later lijkt me zonder meer verstandiger als er later op de dag geen vlucht meer gaat.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Om 13.25 aankomen vanuit Ende, dat is TransNusa.
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet antwoorden. Op de eerste plaats garandeert TransNusa geen aansluitingen (als je Ende-Alor intypt dan komt er niks uit toch?). Daar kun je al uit afleiden dat ze hun eigen aansluitingen niet vertrouwen. En terecht want TransNusa begint een beetje een tweede Merpati te worden. Je hebt van Ende naar Kupang nog de keuze uit verschillende maatschappijen, naar Alor vliegt op dit moment aleen TransNusa.
Vanuit Ende kun je vliegen met Garuda, TransNusa en Wings. Zoek een datum uit waarbij je minimaal 3 uur overstaptijd hebt of neem een andere maatschappij vanuit Ende.
Verder is het vliegveld van Kupang "under construction" waardoor sommige vliegtuigen erg ver weg staan van vertrek-/aankomsthal. Dat kost allemaal tijd. Het is er een zootje (da's de korte versie) Ik ben in twee weken nu drie keer op het vliegveld van Kupang geweest en er was niet een vlucht die op tijd aankwam of vertrok.

Verder wil ik nog een ding opmerken: In Indonesie gaan de dingen anders dan bij ons. Zie hierboven. Reken op vertraging te allen tijde.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Bjirke
Gebruiker
spacer line

En wederom bedankt voor de info!

Ik heb nu ook al een keer meegemaakt dat een door mij aangegeven vlucht op het E ticket een latere vlucht geworden bleek te zijn Emoticon: Wink Dus ik neem geen risico's meer met overstappen op de zelfde dag!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,552,956 pageviews Een website van indahnesia.com