Vliegen vanaf Schiphol naar Bali met tussenstop KL - taxfree

Subforum Bali, het godeneiland 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
starV
Gebruiker
spacer line

donderdag 8 mei vertrekken wij voor onze vakantie naar Bali Emoticon: Party!

wij vliegen vanaf schiphol naar kuala lumpur voor een 6 uur durende tussenstop en daarna door naar Bali. ik kan nergens een goed antwoord vinden op de volgende vragen:

- kun je op schiphol tax free parfum/sigaretten aanschaffen en deze gewoon meenemen naar bali of worden deze ingenomen op Kuala Lumpur? wij blijven in transit en gaan dus niet de luchthaven af

- kun je op denpasar tax free parfum/sigaretten aanschaffen en deze gewoon meenemen naar amsterdam of worden deze ingenomen op Kuala Lumpur?

misschien weet iemand ook waar de prijzen voor parfum het beste zijn? op schiphol, vliegveld kuala lumpur of vliegveld denpasar?

van sigaretten vermoed ik dat deze goedkoper zijn op kuala lumpur en denpasar dan op schiphol?

dank!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Kun je gewoon meenemen op Kuala Lumpur hoor, echter moet je de verpakking NIET openmaken tot je eindbestemming. Want dan wel dikke kans dat je het kwijt bent.

Ik zou op Indonesische vliegvelden geen duty free kopen, over het algemeen duurder als dutyfree in Amsterdam of Kuala Lumpur. Het concept duty free is hier veranderd in 'duty free maar toch niet goedkoop' namelijk.

jstar
Gebruiker
spacer line

Sigaretten zijn super goedkoop in IndonesiŽ. Niet in duty free maar gewoon in de lokale supermarkt of kraampjes op straat.

Parfum is hier zeer duur, dus daar kan je iemand wel een plezier mee doen, maar niet teveel meenemen want ze doen er erg moeilijk over. Drank ook trouwens. Als je het voor eigen gebruik wilt, zou ik dat in KL kopen op de terugreis.

Kuala Lumpur is trouwens ook niet zo goedkoop meer.

starV
Gebruiker
spacer line

dank voor de reacties.

de sealbag van schiphol zouden wij sowieso dichtlaten inderdaad.

maar jullie ervaring is dus dat je net zo goed parfum kunt kopen op schiphol omdat de prijzen op KL en Denpasar niet heel veel lager zijn?

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Schiphol is goedkoper dan KL voor parfums etc.
Kan er lang of kort over zijn; gewoon op SPL kopen.

matur suksama

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

en idd je peuken in de supermarkt op Bali kopen. Beste optie.

matur suksama

nyomanresiani
Gebruiker
spacer line

maar niet meer dan een slof,anders krijg je wel problemen.

http://www.belastingdienst.nl/(...)/reizigers/reizigers

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 02-05-2014 14:28 schreef jstar:
Sigaretten zijn super goedkoop in IndonesiŽ. Niet in duty free maar gewoon in de lokale supermarkt of kraampjes op straat.

Parfum is hier zeer duur, dus daar kan je iemand wel een plezier mee doen, maar niet teveel meenemen want ze doen er erg moeilijk over. Drank ook trouwens. Als je het voor eigen gebruik wilt, zou ik dat in KL kopen op de terugreis.

Kuala Lumpur is trouwens ook niet zo goedkoop meer.

Wat duur je weet dan niet dat ze het zelf bottelen in parfum flesjes..
Hier in Bandung ergens zoek nog andere foto met de flessen binnen.
Heb ooit en dat was in 2006 de (echte) Bosh gekocht voor nog geen 200.000rp....
Echte tussen () want daar is alles echt nep ................ Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Sigaretten hoef je niet mee te nemen of het moet een bepaald eigen merk zijn
Over het algemeen zijn sigaretten goedkoper in Indonesie.
Sigaretten zijn in malaysia ook te duur in vergelijking met Indonesie

Parfum zou ik zeker niet in Indonesie kopen, het echte spul is te duur
en je weet nooit echt wat er je aangesmeerd wordt want er zijn qua
verpakkingen bijna exacte kopieen op de markt.
Parfum (ook duty free) is in Malaysia ook te duur

Meestal neem ik parfum uit NL mee naar Indonesie en sigaretten (oa)
mee terug.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,988,818 pageviews Een website van indahnesia.com