Product dat 'rayap' (termieten) weg krijgt

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 21-05-2014 09:18 Malam wrote:
Een spoor van 100 Rupiah muntjes naar de buurman en daar een jackpot van 100.000 neerleggen?
Het zijn Indonesische termieten, niet geprobeerd is altijd mis Emoticon: Laugh out loud
In dat geval is een jackpot van 100.000 niet genoeg. Tenminste.. niet als het stads-termieten zijn die terug-gemigreerd zijn. Die gaan voor een miljoen of meer.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

ooh, het regent al. Dat is een beetje sneller dan ik dacht. Nou ja.. als het niet werkt volgende week weer een keer met de spuitbus aan de slag.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 21-05-2014 09:18 Malam wrote:
Een spoor van 100 Rupiah muntjes naar de buurman en daar een jackpot van 100.000 neerleggen?
Het zijn Indonesische termieten, niet geprobeerd is altijd mis Emoticon: Laugh out loud

Bij mij ging het mis dus, ik wist dat ze met mijn echtelijke sponde bezig waren, aangezien ze voor de rest weinig kwaad kunnen verrichten hier dacht ik, duurt mijn tijd wel uit.
Fout dus, de rayap maffia had meer trek dan ik dacht, dus vannacht ging het fout, de echtelijke sponde veranderde ineens in een valkuil Emoticon: Blush
Dus weg met die zooi, die jongens verhuizen mee, zonder verhuisvergoeding Emoticon: Angry

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,621,829 pageviews Een website van indahnesia.com