Vulkaan uitbarsting Bali ?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Mijn vriend smste zoiets. ik snap er weinig van. Hebben meer mensen dit gehoord?

griffo
Gebruiker
spacer line

Hoi
Mijn broer, die in Bali woont, had deze week ook zo'n verhaal, de lokale bevolking gelooft dat "ie" op "ploffen" staat. Maar daar is geen enkel seismologisch bewijs voor. Schijnt iets met het geloof te maken hebben of zo. Zal wel meevallen dus.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Hey,

M'n vriend had idd zoiets gelezen in de krant. Ook dat de mensen daar erg bang waren enzo.. Nou ja het zal wel! Als het zo erg was hadden we het wel op het nieuws gezien toch?

Er was wel een lichte aardbeving in het oosten van Bali geweest.

Groetjes,

Marianne

Iris8
Gebruiker
spacer line

IK las op een ander forum dat zich m.n. op Bali richt dat er inderdaad twee lichte bevingenwaren geweest en dat er al meerdere bevingen waren geregistreerd die ja alleen niet kunt voelen.
Ook schijnt het woord te gaan dat een hoge priester(s) heeft voorspeld dat er iets groots staat te gebeuren tussen Nyepi (balinees nieuwjaar (deze week) en een andere belangrijke dag op Bali. De Balinezen schijnen inderdaad erg zenuwachtig te zijn en al druk aanhet offeren in de hoop 'het kwaad' af te wenden. Laten we hopen dat het lukt!

Sampoernalover
Gebruiker
spacer line

Ja, let's hope so...11 maart vertrek ik naar Bali...slik...
En heb een heel ander scenario in mijn hoofd als ik eindelijk weer bij mijn sweety ben!

Goed..dat was even een heel egoistische opmerking,
sorry...

Hoop dat er nu eens eindelijk wat voorspoed komt in indonesie, de mensen daar hebben al meer dan genoeg geleden.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aardbevingen zijn er reeds vele gemeten en gevoeld sinds de tsunami-beving. Het lijkt of heel IndonesiŽ zich aan het herpositioneren is. Zolang er kleine schokken zijn zal een grote knal wel uitblijven.

En verder... tja, ik geloof niet in natuurlijke gebeurtenissen die gebeuren omdat ze verwacht worden.

Robert†
Gebruiker
User icon of Robert†
spacer line

De laatste tijd zijn er behoorlijk wat aardbevinkjes en ook eentje van 4.1 had mijn vriendin het over. Meerendeel in Karangasem.
Wat ik van mijn zwager en mijn vriendin hoor is dat zoals eerder gemeld er grote vrees bestaat voor een uitbarsting van de Agung. Er wordt vreselijk veel geofferd om dit "af te wenden".
De aardbevingen en het feit dat het zo warm is speelt dit natuurlijk aardig in de hand.

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,860,207 pageviews Een website van indahnesia.com