Wie zijn de mensen van peduli sinabung

Subforum In het nieuws 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Komen er net 18 peperdure jeeps (splinternieuw ) bij me voor langs rijden in de punjak

allemaal hebben ze vette stickers met peduli sinabung.

Zal allemaal wel goed zitten ze doneren geld Emoticon: Confused

Wie zijn zij Emoticon: Confused en waarom zulke dure autos Emoticon: Confused geld inzamelen Emoticon: Confused

Gezien al de corruptie in Indonesie wie kan mij meer vertellen over deze organisatie !

Dit kan natuurlijk een hele goede organisatie zijn .

Maar welke zijn het wel en welke niet?

Zou graag een lijstje zien waar je beter wel of niet aan kan doneren wie kan er een paar noemen Emoticon:

http://medan.tribunnews.com/20(...)iliar-untuk-sinabung

infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.roosduchtrader.nl

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik zou nooit doneren aan dat soort volk. Maar ja, het eerste wat het Rode Kruis deed toen ze na de tsunami naar Aceh kwamen was 18 gloednieuwe jeeps (?) kopen, want die oude.. die waren wel oud!

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Zal eens uit vissen wat ze hier dan moeten ze zijn nog al een eindje uit de buurt !

Lijkt dat ze naar de crosbaan gaan 4 km van mijn huis.

Word vervolgt Emoticon: Bye bye

infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.roosduchtrader.nl

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Voor zover ik heb begrepen is Peduli Sinabung begonnen op initiatief van studenten, ze noemen het inmiddels coalitie peduli Sinabung er werken enorm veel verschillende organisaties aan mee om geld in te zamelen.
Die jeeps zijn van een club, die hebben hun hulp aangeboden, niks mis mee denk ik.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik denk dat als ik een sticker op mijn auto plak, ik ook zo donaties kan binnenhalen. Controle zal er niet zijn, en aan een blanke gaan ze echt niet vragen of ie niets in zijn zak steekt.

Bovendien zijn de meeste 'vluchtelingen' van Sinabung ook weer terug naar huis voor zover ik weet.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Maar het is nog steeds een lijdensweg voor die mensen, de meesten hebben niets meer, ik denk dat iedere cent die daar terecht komt meer dan welkom is, soms moet je je argwaan laten varen en hopen dat het er terecht komt.

Welkom thuis Emoticon: Blush

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ja, dat is wel zo, maar mijn argwaan is zo groot gegroeid in de afgelopen jaren, daar kan geen vulkaan tegenop vrees ik.,

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Nu ben ze gevolg en ze zijn megamendung (pasir mujang) daar word / is 6 hectare grond omgespit en is een cross baan gemaakt het is in ver gevorderd stadium.

Ik vroeg omwonenden wie de eigenaar is dat blijkt grond van de staat te zijn

Mijn vraag is dat als de grond van de gemeente of de staat is hoe kan men midden in een woongebied een cross baan bouwen met hindernissen etc voor jeeps?

Tevens zo iets maakt een tering lawaai omwonenden en hebben al geklaagd maar haalt niks uit.

het politie buro is 500 meter verderop.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,567,918 pageviews Een website van indahnesia.com