Geweldige Bar in bandung

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Daronn
Gebruiker
spacer line

Ik ben net terug van 2 maanden Indonesia, ik heb in Bandung een geweldige Bar ondekt. ABG (Anak Baru Gade) Bar, deze bar ligt aan het eind van Braga street rechts righting Jln. Lembong No 8. Het is de enige bar die tot 4 of 5 uur smorgen open is, de meiden die er werken (Vina, Emma en Sandra) zijn heerlijk gek en scheppen een goeie stemming, kortom deze bar is iets speciaals en mag niet ontbreken op je Bandung tour. Let wel het is een late bar dus voor 22.00 is het rustig (maar dan heb je wel de tijd om met die meiden te praten. ABG Bar DOEN

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

ben vaak in bandung maar niet voor de bars...
wat is er nou eigenlijk zo geweldig aan bovengenoemde bar???
zijn de meiden gek...heerlijk of heerlijk gek?
kan me niet voorstellen wat dat is.....
Emoticon: Confused Emoticon: Nooo Emoticon:

Daronn
Gebruiker
spacer line

Ik kan wel horen dat je er nog niet geweest ben, ga er maar eens heen tussen 23 en 03.00 uur op een vrijdag avond, heerlijk iedereen gaat uit zijn/haar dak. En die meiden zijn gewoon leuk, ben je wel eens in de Dargo Commedy club geweest nou het is net zo iets maar dan heel spontaan. Het is een aktieve bar niet alleen een plaats waar je een biertje drinkt.

Daronn
Gebruiker
spacer line

Ik kan wel horen dat je er nog niet geweest ben, ga er maar eens heen tussen 23 en 03.00 uur op een vrijdag avond, heerlijk iedereen gaat uit zijn/haar dak. En die meiden zijn gewoon leuk, ben je wel eens in de Dargo Commedy club geweest nou het is net zo iets maar dan heel spontaan. Het is een aktieve bar niet alleen een plaats waar je een biertje drinkt.

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

ben r nooit geweest..klopt...
kom vaak in bandung vanwege universitas
vandaar mijn (ludieke)vraag..
als ik een biertje wil drinken stap ik op de fiets naar de lindengracht.
of naar de kulkas...

Daronn
Gebruiker
spacer line

Wel ik ben weer in Bandung van 18 tot 31 maart, en je kunt me meestal daar vinden kom maar een biertje doen gezellig

janschut
Gebruiker
spacer line

Daronn, ik vind je informatie heel interesant daar ik zelf binnenkort in Bandung woon en zelf een van de grootste bierkenners van de wereld ben, welke bieren van de tap schenken zij?, laaggistend, hooggistend of van spontane gisting? salaaaaaaaaaaaaaaaaam.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,485,814 pageviews Een website van indahnesia.com