Ken jij iemand in Yogya, Malang, Jember of Surabaya?

Subforum Gezocht & Aangeboden 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kirstentjuhh
Gebruiker
spacer line

Heey mensen,

In april ga ik voor mijn opleiding Journalistiek 3 weken naar Java om mooie journalistieke verhalen te maken.
Nu ben ik op zoek naar iemand wiens broer in de jaren '50 naar Nederland is getransporteerd omdat die in het KNIL-leger had gevochten. Ik ben benieuwd hoe het voor de achterblijvers was.
Ken jij iemand die ik daarvoor kan interviewen en die in of in de buurt van Yogyakarta, Malang, Jember of Surabaya woont? Zo ja, dan zou dat fantastisch zijn!

Als je denkt: 'Nee, zo iemand ken ik niet, maar ik weet wel iemand anders met een geweldig verhaal' dan zijn tips natuurlijk ook welkom.

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Neem even contact op via mijn email. Kan hier geen privacy-gevoelige info neer zetten.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,750,911 pageviews Een website van indahnesia.com