Ambassade Den Haag LET OP vanaf 23 maart tot eind april 2013

Subforum Andere praat 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Vanaf 23 maart tot eind april gaan er heel wat versperringen rondom de ambassades
in Den Haag komen. Ook de indonesische ambassade ontkomt hier niet aan.
Gevolg is wel dat eea lastiger bereikbaar kan zijn (oa omleidingen en barrikades)
maar ook dat het aantal parkeerplaatsen geminimaliseerd zal gaan worden.

Mocht U voor 23 maart nog eea kunnen regelen dan is dat sterk aan te bevelen.

oops typefoutje in de header ... 2013 moet 2014 zijn Emoticon: Stupid

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

De verkeershinder in Den Haag begint al eerder:

http://www.nu.nl/binnenland/37(...)gint-dag-eerder.html

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

waarom tot eind april?

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Dat staat aangegeven op borden in de buurt van de ambassade
wellicht volgen er nog andere werkzaamheden in de buurt of
andere festiviteiten het waarom wordt op de borden niet aangegeven.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het is niet nodig om hiervoor een speciaal topic te openen maar heeft hier iemand ervaring met correspondentie per mail met de ambassade? Wordt dit gelezen, beantwoord?

Ze zijn daar blijkbaar nogal bang voor spam en je moet via een link verifieren zodat je op de whitelist komt (...). Nou kan ik me dat vanaf met creatieve privemailadres wel voorstellen maar het gebeurt ook met het mailadres van mijn werk (ProRail).

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Als ik info nodig heb, bel ik de betrokken afdeling cq persoon.
Een beetje kennis en het gebruik van de bahasa(Indonesia) kan soms handig zijn .

Ze zijn wel per e-mail bereikbaar , zie hun site .

bisa dicek of makemyday .

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 08-08-2014 14:06 Surya Atmadja wrote:
Als ik info nodig heb, bel ik de betrokken afdeling cq persoon.
Een beetje kennis en het gebruik van de bahasa(Indonesia) kan soms handig zijn .

Ze zijn wel per e-mail bereikbaar , zie hun site .
Ik communiceer altijd in het Indonesisch met de ambassade maar dan moet Emoticon: Angry ik wel antwoord krijgen natuurlijk.

Ik had ze al gemaild, daar ging mijn vraag ook over .... Emoticon: Confused
Maar, ze hebben me " gehoord" denk ik want heb inmiddels wel antwoord ontvangen op het mailadres van mijn werk, helaas niet op al mijn vragen. Je zou toch zeggen dat ze op een ambassade ook weten wat een "?" betekent. Maar goed ik ben weer een stap verder.
Nou moet ik ook in Nederland al geduld hebben. Emoticon: Smile

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Als je na al die jaren naar IndonesiŽ gaan nog geen geduld hebt geleerd, dan leer je het nooit meer Anne Mieke Emoticon: Laugh out loud
Zelfs ik heb vooruitgang geboekt, terwijl het in mijn aard ligt gisteren antwoord te willen hebben op een vraag van vandaag Emoticon: Blush

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nee, dat leer ik nooit. Dat wil ik eigenlijk ook niet leren, tenminste niet in Nederland. Geduld hebben levert meestal weinig op. Emoticon: Frustrated (is mijn ervaring)

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Mijn ervaring ...
mail vanuit Indonesie wordt meestal dezelfde dag beantwoord (althans in bhs geschreven) Andere mail dat verschilt ... soms moet je het 6 x herhalen, soms moet je bellen om ze op de mail te attenderen .. soms heeft men het "niet ontvangen" en soms
word je daags erop gebeld en vriendelijk te woord gestaan.

Ik denk dat het er aan ligt wie de emails binnenhaalt ... geen peil op te trekken, helaas,

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

De aanhouder wint. En dat ben ik Emoticon: Smile . Ik begin een beetje paranoia cq allergisch te worden van Indonesische instanties.
Maar enfin, bij het PA (Pengadilan Agama=Islamitische Rechtbank) heb ik nooit klaar gekregen. Daar krijg ik via via antwoorden als "hebt u ervoor betaald dan dat emails gelezen worden" Emoticon: Angry Jullie hebben maar mooi geluk dat je een man bent.... Emoticon: Angry Grrrrrrrrrr.....

Nog even op de tandjes bijten.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Pffffff sabarrrrrrr Anne Mieke, je hebt de pech dat je bij je geboorte een wormvormig aanhangseltje niet hebt mee gekregen. Emoticon: Blush
Dat maakt in Nederland gelukkig niet meer uit (alhoewel) maar in IndonesiŽ maakt dat heel veel uit.
Maar je hebt het toch van elkaar gekregen toch Emoticon: Confused
Het geluk van man of vrouw zijn is betrekkelijk, alles heeft zijn voor en zijn nadelen Emoticon: Blush

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Oh ik kom er wel uit hoor. Zou alleen fijner zijn als het wat sneller gaat. En sabar.... ik heb mijn sterrebeeld niet mee wat dat aangaat maar voor die ene keer wil toch ook weer niet ruilen Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,246,228 pageviews Een website van indahnesia.com