Subforum Gezocht & Aangeboden

forum.indonesiepagina.nl 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
darryllpedas
Gebruiker
spacer line

Voor wie op zoek is naar een privé chauffeur op Bali kan ik onderstaande aanbevelen.

Agus Kuswana te bereiken op gil.agusEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Dagtrip voor IDR 400.000! Inclusief huur auto, brandstof en parkeerkosten.

Agus is betrouwbaar, kent Bali als zijn broekzoek en spreekt uitstekend engels.

Doe de groeten van Darryll from Holland.

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Amaaai.....25 € dat is bijna gratis.

raymondvd53
Gebruiker
spacer line

IDR 400.000 is dat voor de duur van 24 uur, 12 uur, 10 uur of 8 uur PER DAG ???
Ik kom zeer regelmatig in Bali en huur dan ook een auto voor 12 uren en dan zijn de kosten ook IDR400.000. Dus is bij deze man Agus Kuswana voor meer dan 12 uren per DAG en wat is dan de werkelijke aantal uren ???

Aanvullende vraag: wat voor auto heeft de heer Agus ??? Ik hoop op een goed onderhouden auto met (goede) airconditioning...bijv. dubbele blower...lekker koel dus...

On 28-02-2014 11:41 darryllpedas wrote:
Voor wie op zoek is naar een privé chauffeur op Bali kan ik onderstaande aanbevelen.

Agus Kuswana te bereiken op gil.agusEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Dagtrip voor IDR 400.000! Inclusief huur auto, brandstof en parkeerkosten.

Agus is betrouwbaar, kent Bali als zijn broekzoek en spreekt uitstekend engels.

Doe de groeten van Darryll from Holland.

darryllpedas
Gebruiker
spacer line

IDR 400.000 voor 8 uren plus IDR 25.000 voor elk uur extra. De auto is zo goed als nieuw, netjes onderhouden en voorzien van goede airco.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,409,190 pageviews Een website van indahnesia.com