Tussenstop Abu Dhabi

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pipo1234
Gebruiker
spacer line

We vliegen met Garuda naar Jakarta, en daarbij maken we een tussenstop in Abu Dhabi. De tickets maken niet helemaal duidelijk hoe lang we daar verblijven. Het is me niet eens duidelijk of we het vliegtuig zullen verlaten, maar daar ga ik wel van uit.

De Garuda-bali op Schiphol is telefonisch niet te bereiken: gisteren en vandaag lang in de wacht gehangen. Gisteren werd de lijn daarna verbroken met de opmerking dat ik het later nog maar eens moest proberen.

Iemand ervaring met een tussenstop in Abu Dhabi? Vorig jaar hebben we een tussenstop gemaakt in Dubai: schitterend vliegveld en goedkope tax free voor sigaretten en alcoholische drank.

Ik ben zeer geÔnteresseerd in jullie ervaringen.

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

Vorig jaar ook met Garuda naar Jakarta, via Abu Dhabi.
Heenreis tussenstop maximaal 1 uur uit het vliegtuig.
Terugweg na problemen op het vliegveld met planning/service/irritante passagiers, mocht je uiteindelijk ook weer 1 uur uit het vliegtuig.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

De taxfree in Abu Dhabi is duur.
De tussenstop Garuda amsterdam - abu dhabi - jakarta is een "kleine" tussenstop
)ik dacht 1 uurtje maar) Je kunt er even uit maar je kunt ook blijven zitten.

Zie ook onderwerp ervaringen met Etihad want de meningen over het vliegveld Abu Dhabi zijn nogal divers. Ik weet wel dat het vliegveld nog niet af is er wordt nog (bij)gebouwd want door de enorme drukte (concurrentieslag met Dubai) is Abu Dhabi
momenteel eigenlijk te klein op drukke momenten.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik heb nu echt de indruk dat Pipo alleen wil horen wat gunstig is.
Pipo, met Garuda kan je het vliegtuig uit en er gelijk weer in, of blijven zitten in AD.
De tickets maken wel degelijk duidelijk hoelang de tussenstop is, er is niet ťťn reisschema van welke vliegmaatschappij dan ook die dat niet vermeldt.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 25-02-2014 18:08 Malam wrote:
Ik heb nu echt de indruk dat Pipo alleen wil horen wat gunstig is.
Pipo, met Garuda kan je het vliegtuig uit en er gelijk weer in, of blijven zitten in AD.
De tickets maken wel degelijk duidelijk hoelang de tussenstop is, er is niet ťťn reisschema van welke vliegmaatschappij dan ook die dat niet vermeldt.
Malam, MOET je vliegtuig uit of mag je ook blijven zitten?

Mijn reisschema vermeldt overigens de tussenstop in Abud Dhabi niet (rechtstreeks gekocht bij Garuda) en ik moest even puzzelen hoe lang die tussenstop is. Ik begrijp nu dat dat niet elke dag hetzelfde is en het ergens tussen 1 en 2 uur is.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Wij mochten met Garuda blijven zitten Anne Mieke.

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

Op 25-02-2014 18:25 schreef Anne Mieke:

[quote verwijderd]
Malam, MOET je vliegtuig uit of mag je ook blijven zitten?

Mijn reisschema vermeldt overigens de tussenstop in Abud Dhabi niet (rechtstreeks gekocht bij Garuda) en ik moest even puzzelen hoe lang die tussenstop is. Ik begrijp nu dat dat niet elke dag hetzelfde is en het ergens tussen 1 en 2 uur is.

Ook wij kregen beiden keren de keus, uitstappen, of blijven zitten.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Mooi, dan weet ik wel wat wordt; blijven zitten!

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 25-02-2014 20:56 Anne Mieke wrote:
Mooi, dan weet ik wel wat wordt; blijven zitten!
is Abu Dhabi dan zo erg?

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

mwah, niet veel te doen daar, rondjes lopen, zitten en rokershok is wel gezellig. man naast me pas, aan zn handphone, hangt op en zegttegen me, in jullie cultuur mag je maar met 1 vrouw trouwen he? ehrr ja dat klopt. nou ik kom uit saudi arabie en ik ben met drie getrouwd, wordt er gek van!!! zn 4e huwelijk afgeblazen, oh ok, waar ga je nu naar toe dan? naar de filipijnen, ik ga daar vrouw nummer 4 zoeken....

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Sigaretje en een pilsje is genoeg voor mij (en zo'n soort babbeltjes)
Maar niet iedereen heeft zo'n beperkte wensenlijst, daar kan ik ook
inkomen, maar ja je kiest voor een low budget route als je via AD of Dubai gaat.
Voor transfer"vermaak" kun je beter via KL of Singapore vliegen en dan daar
gebruik maken van promo's.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 01-03-2014 16:43 madrotter wrote:
mwah, niet veel te doen daar, rondjes lopen, zitten en rokershok is wel gezellig. man naast me pas, aan zn handphone, hangt op en zegttegen me, in jullie cultuur mag je maar met 1 vrouw trouwen he? ehrr ja dat klopt. nou ik kom uit saudi arabie en ik ben met drie getrouwd, wordt er gek van!!! zn 4e huwelijk afgeblazen, oh ok, waar ga je nu naar toe dan? naar de filipijnen, ik ga daar vrouw nummer 4 zoeken....
Dan heeft ie als man zijn werk toch niet goed gedaan. Ik bedoel, wat hebben trouwen nu te zeggen? Althans, zo schijnt hun wereldbeeld te zijn. Overigens kom je dat soort zotten niet alleen daar tegen.

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Als je op WTC.NL kijkt vlucht Schiphol Jakarta zie je hoe lang je tussenstop is

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 03-03-2014 11:29 sukadi46 wrote:
Als je op WTC.NL kijkt vlucht Schiphol Jakarta zie je hoe lang je tussenstop is
Hm.... hij staat er niet eens bij Emoticon: Confused

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 01-03-2014 17:43 sabar2 wrote:

maar ja je kiest voor een low budget route als je via AD of Dubai gaat.
Voor transfer"vermaak" kun je beter via KL of Singapore vliegen en dan daar
gebruik maken van promo's.

Hangt af welke carrier .
Ben een paar keren met de Garuda gegaan via Dubai (toen nog immigratie faciliteiten aan boord voor mijn gezin), wacht gewoon in de vliegtuig .
Hoeft niet uit te stappen.
Begin 2014 met Emirates ( vliegtuig goed , service ook) , alleen de overstaptijd is kloten, ondanks bijna 300 eurie verschil per persoon met GA of KLM .
En de onchristelijke vertrektijd uit Jakarta .

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,310,396 pageviews Een website van indahnesia.com