De 'Indonesische'- en onze humor? Hoezo, wat is humor?

Subforum Andere praat 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zou moeten kunnen maar komt er niet zo op als ik wil. Laat maar, andere keer.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

bisa dicek of makemyday .

Lieve
Gebruiker
User icon of Lieve
spacer line

Ik versta het niet.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Het is een brabantse neger (excuse the word) met een amsterdams accent
Maar echte actuele humor, vind ik dan toch dit wel.

https://www.youtube.com/watch?v=_LZK1Ih-rm4

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

RPeetoom
Gebruiker
spacer line

Wat zou de humor geweest zijn van deze prof. hulpverlener (met walkie talkie in zijn handen, rechts op de foto) die het nodig vindt om breeduit te lachen in het bijzijn van mensen die net een bootongeluk hebben overleeft? #Cultuurverschilletje #ongepast #onprofessioneel

Lieve
Gebruiker
User icon of Lieve
spacer line

Misschien hoorde hij net (via zijn walkie talkie) dat de laatste twee opvarenden ook waren gevonden en dat iedereen het dus had overleefd? Misschien heeft hij wel een gelaatsuitdrukking met een grimas? Misschien had hij iets tussen zijn tanden zitten?

Maar nee; het is een andere cultuur hier en ze lachen gewoon mensen uit die net een ongeval hebben gehad! Dat maakt u toch op uit deze foto, niet waar? Ik heb nog een kopje met theeblaadjes die u misschien eens kan 'uitlezen'.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dat moet geen probleem voor de heer RPeetoom zijn. Hij heeft al sinds 2011 een zaak op Bali en al veel langer een huis. Hij zou zo langzamerhand theeblaadjes moeten kunnen lezen. Of bedoel jij Javaanse theeblaadjes, da's dan weer een heel andere kunst.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik zag gelijk het bericht van onze huis relnicht Roberta Peetoom, ik dacht even moet ik hier nu op reageren of niet, niet dus.
Maar nu zie ik het commentaar van Lieve en Elsbeth, dus doe ik het toch maar, tja ik weet het, ik ben zo sterk als een nat vloeipapiertje.

Je ziet duidelijk dat de slachtoffers goed zijn opgevangen, ze zitten er uiterst ontspannen bij.
Als je dan iets achter de lachende security zoekt dan heb je hele slechte gedachten.

Dan schaam ik mij dat Lieve in de verdediging gaat voor zo'n eikel en bovendien ook nog een landgenoot van mij.
Dat smeekt om opheldering.
Peetoom is een ondernemer die zich verschrikkelijk gepakt voelt door het sociale systeem in Nederland.

Ziek worden door de chemische smeerpijperij die in zijn kapsalons worden gebruikt is flauwekul, 8 uur werken, liefst meer voor minimumloon en vooral niet ziek worden is het devies van Roberta.
Dan wijk je dus uit naar het godeneiland Bali, dan blijken die bruintjes ook inmiddels een eigen wil te hebben.

Alle postings van Peettante schreeuwen deze frustratie uit, eerst de meisjes met gympies die hem in Nederland in de steek lieten en nu die apen in Bali.
Niemand begrijpt hem snotverdorrie, waarom zit iedereen hem zo dwars, hij wil alleen maar rijk worden over de rug van jonge meiden met minimumloon.
De lul met vingers mag niet eens naar mijn haar kijken, laat staan knippen Emoticon: Blush

Ik weet waar ik het over heb want volgens RPeetoom ben ik een oude bekende van hem Emoticon: Yes!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Correctie: snijden, nooit knippen!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 28-08-2014 18:26 elsbeth wrote:
Correctie: snijden, nooit knippen!

Wat bedoel je moedertje Elsbeth?
Moet ik je nu nog voorlichting gaan geven?
Snijden en knippen is niet altijd het geval hoor.
Velen willen helemaal niet snijden of knippen, die zijn tevreden met wat ze hebben.
Of begrijp ik je nu verkeerd Emoticon: Confused

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Sommigen halen snijden en knippen door elkaar.
Zo snijdt de hairstylist RPeetoom de haren van zijn cliŽnten en zo knipte mijn vader zijn biefstukje voor hij het in de pan gooide.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Oh ja,, ik begreep het verkeerd Emoticon: Blush

Overigens snijdt hairstylist niet meer zelf, hij leent zijn naam uit aan zaken die dan weer werken met meisjes met gympies, werken zich de pleuris voor minimumjeugdloon.
Blijven ze weg dan voelt Roberta zich enorm in zijn kruis getast.

Op Bali is het niet anders, je kan het uit zijn gefrustreerde postings lezen Emoticon: Blush
Eerst begrijpt het jonge plebs in Nederland niet dat hij rijk wil worden en nu begrijpen die apen op Bali het ook niet. Emoticon: Blush

Nadat de beachlover de brui heeft gegeven open je Indah en smijt je weer eens wat kreten op Indah.
Tot dat de volgende sterren bewerker zich weer aandient.
Ik kan het weten want ik ben een oude bekende volgens Roberta Emoticon: Yes!

Niet dat ik het in sterren zoek hoor, ik heb meer belangstellingen voor pruimen Emoticon: Blush

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

malam; niets mis met meisjes in gympies, behalve dat die wellicht zweetvoetjes hebben. Het minimumloon krijgen is beter dan in het Kalifaat van Den Haag staan te demonstreren voor ISIS.

Ontopic: waarom die man schijnt te lachen? Ik weet het niet. De foto is ook niet om die vraag genomen, maar om te laten dien dat de drenkelingen droog aan wal zitten te wachten op een verder verloop van hun vakantie.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

60,729,410 pageviews Een website van indahnesia.com