Verkracht met celstraf toe!

Subforum Andere praat 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het is droevig, maar helaas het is de keiharde werkelijkheid hier.
Ik zag twee motoren op een afschuwelijke manier tegen elkaar aan knallen door een idioot die tegen het verkeer in reed, pal voor het ziekenhuis.
De dame die aangereden was bleef liggen, zag er niet best uit. zwart van het volk achter de ramen van het ziekenhuis, niet één die naar buiten kwam om hulp te verlenen.

Ik was op weg naar een kennis en werd aangereden door zo'n idioot die zat te slapen.
Een blinde kon ruiken dat ie zo fout was als de pest, het gebeurde voor de ogen van enkele ojekjongens.
De zakkenwassers stonden er niet bij stil dat een bleekgezicht ook wel eens een mondje Indonesisch spreekt, de poet werd al verdeeld voor het uit mijn dompet was.
Gelukkig woonde de kennis enkele huizen verder, die maakte gelukkig een einde aan de gore rippartij die ze in gedachte hadden Emoticon: Angry

Ik heb i.v.m. mijn werk zo'n 25 jaar EHBO moeten doen met elk jaar herhalingsoefeningen, natuurlijk is het rottig om door te rijden als je weet dat je hulp kan verlenen.
Maar zoals hier boven al reeds aangegeven, Indonesiërs raden het af.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

ach weet je. Ik kan het jupje als vakantie-ganger niet kwalijk nemen dat ie om mijn eerlijkheid en zeer dringende adviezen van Indonesiers mij niet meer wil kennen. Zoals gezegd, als ik me daarom zorgen moet gaan maken, dan kan ik beter maar gewoon thuis blijven, angstig in een hoekje gaan zitten bibberen. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Yerun,

Blij te horen dat je naar ADVIEZEN VAN INDONESIERS luistert en ook opvolgt. Hopen maar dat het zo blijft en dat je andere adviezen ook in overweging neemt dan kan je verblijf aangenamer worden.

Dat wil niet zeggen dat het gedrag op straat goed te praten is. Het schijnt dat in en door het verkeer velen een gedrag vertonen die anders zijn dan ze werkelijk zijn. Lynch partijen bijvoorbeeld. Voer voor psychologen........

Groetjes,
Emoticon: Nice

Beras, voor al uw nieuwbouw krotten voor te veel geld bij mislukte indo BV

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Yerun voordat je bibberend ook met scheermesjes in je polsen gaat zitten snijden vergeet dan om Malam niet in je testament te zetten hé (in het kader van ouderenzorg Emoticon: Yes! )

Ik kan mij overigens de reactie van Jupje wel goed voorstellen, die mentaliteit zit niet in ons.
Een maffert die met zijn blinde kop op de achterkant van je auto rijdt is wat anders als dat je er één voor je krijgt waar je over heen rijd, ik denk ook dat het wat te zwart wit is gesteld.

Ik weet zelf nog niet eens wat ik zelf zou doen als er één zieltogend op de grond ligt, vermoedelijk kan ik het niet over mijn hart verkrijgen door te rijden als ik hulp kan bieden.
Dan maar aan het gas, maar ik behoud dan wel de innerlijke beschaving die mij is bij gebracht in ere.

Heb het nog niet echt zo extreem meegemaakt en hoop het niet mee te maken ook.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

malam; ik snap het ook wel hoor. Alleen moet je dan wel onthouden dat hier leven gewoon anders te werk gaat. Daar kun je ruzie over maken met me, maar dat doet me dan verder niets eigenlijk als ik eerlijk ben.

Ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt, ben er ook nog nooit van beschuldigd, maar heb al wel een paar keer een motor 'aangetikt', 1 keer niet aangetikt maar die ging toch onderuit. Tja. Jammer dan.

Ik weet dus ook niet wat ik zou doen als er een ernstiger ongeluk zou plaatsvinden, dat is denk ik toch een goed deel opvoeding en automatisme dat mensen geholpen moeten worden. Aflkloppen dus.

Ho Lee Fuk

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Ik herinner me moord en brand toen ik vertelde dat er een motor achterop mijn auto pofte.

Vol op het reserve wiel. Omdat ik iets voelde maar niets zag ben ik uitgestapt om te kijken. Lag meneer, sterretjes denk ik, tweet , tweet.
Brommert naast hem nog te pruttelen. De man kwam in de benen, ik kreeg als toetje een scheldwoord. Tja instappen en doorrijden. Het blijft een raar land af en toe.

Where there is a will there will be relatives.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ja vreemd land, een motor die op nog geen 30 cm van je achterbumper rijdt en je moet plotseling remmen voor bijvoorbeeld een kind wat oversteekt.

Jan jurk achter je knalt vol op met zijn solex op je achterkant en jij bent te lul, kind is pleiten en jij bent ongeoorloofd op je rem gaan staan Emoticon: Confused

Stoppen? An me hoela. Emoticon: Bye bye

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Haha, ik heb ook een reserve-wiel achterop liggen en had er enige tijd geleden ook een brommer tegenaan, maar ook maar net.. want ik hoorde alleen 'bonk', geen scheur of kras op de hardcase gelukkig. Geen idee of ie een helm droeg, heb niet de moeite gedaan om te stoppen en te kijken. (oo jee!!!)

Ho Lee Fuk

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 02-02-2014 04:37 schreef Malam:
Het is droevig, maar helaas het is de keiharde werkelijkheid hier.
Ik zag twee motoren op een afschuwelijke manier tegen elkaar aan knallen door een idioot die tegen het verkeer in reed, pal voor het ziekenhuis.
De dame die aangereden was bleef liggen, zag er niet best uit. zwart van het volk achter de ramen van het ziekenhuis, niet één die naar buiten kwam om hulp te verlenen.

Ik was op weg naar een kennis en werd aangereden door zon idioot die zat te slapen.
Een blinde kon ruiken dat ie zo fout was als de pest, het gebeurde voor de ogen van enkele ojekjongens.
De zakkenwassers stonden er niet bij stil dat een bleekgezicht ook wel eens een mondje Indonesisch spreekt, de poet werd al verdeeld voor het uit mijn dompet was.
Gelukkig woonde de kennis enkele huizen verder, die maakte gelukkig een einde aan de gore rippartij die ze in gedachte hadden Emoticon: Angry

Ik heb i.v.m. mijn werk zon 25 jaar EHBO moeten doen met elk jaar herhalingsoefeningen, natuurlijk is het rottig om door te rijden als je weet dat je hulp kan verlenen.
Maar zoals hier boven al reeds aangegeven, Indonesiërs raden het af.

Ik heb zoiets ook aan de lijve ondervonden, vorig jaar meegemaakt in Medan, wij reden met de auto door de stad, en jawel hoor vader moeder twee kinderen op 1 scooter ( zonder helmen natuurlijk) klakkeloos door het rood rijden ( niet eens afremmen om even te kijken ) nee hoor volgas door rood... en tja boem tegen een auto. alle 4 lagen ze te dweilen op straat, vreselijk aanblik, veel bloed, schreeuwen e.d... ik zei stoppen en helpen neee neee nee riepen mijn vrouw en haar zussen. je bent een blanke en aangezien wij vooraan staan zouden we weleens de schuld krijgen, door rijden zeiden ze tegen de chauffeur.. daarbij het is hun eigen schuld.

Dus jazeker zeggen de indonesiers hetzelf, en ik luister dus braaf..

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Pierre,

Persoonlijke vraag. Ik neem aan dat je vrouw Christen is en wat is haar "asal" als ik vragen mag??

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Hier gaat de kachel aan Emoticon: Party!

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Waar een verkrachting al niet toe kan leiden...

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Begonnen met Dubai met de schijnbaar idiote wetten maar onder zulke wetten in een ander land zijn ook HELDEN te vinden net als deze 15-jarige jongen in Pakistan:

Aitizaz Hasan tackled the bomber as he stood outside as a punishment for being late to school in Hangu, a town in Khyber Pakhtunkhwa, on Monday.

His two companions fled the scene after spotting the bomb being carried by the man, who was trying to gain access to the school, but Aitizaz grabbed the bomber .

Unable to stop him from detonating his bomb, Aitizaz later died of his wounds in hospital.

http://www.theguardian.com/wor(...)-suicide-bomber-hero

RIP Aitizaz!

Selamat tidur (12.30 am hier).................. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 02-02-2014 14:59 schreef Beras:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Pierre,

Persoonlijke vraag. Ik neem aan dat je vrouw Christen is en wat is haar "asal" als ik vragen mag??

Het is dan wel persoonlijk maar wil best wel antwoorden hoor.
Mijn vrouw is katholiek en asal kun je op meerdere manieren verwoorden of uitleggen, maar om het simpel te houden ze komt uit Medan.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,882 pageviews Een website van indahnesia.com