Waar in Jakarta mooie Plekjes, Betaalbare Hotels & winkelen

Subforum Java 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Nu ken ik Jakarta maar ga daar nu niet dagelijks heen.

Maar er is vast weer wat "leuks" en nieuws bijgekomen.

Kijk de grote winkel centrums / malls zijn leuk om eens te kijken,
maar de prijzen vind ik nu echt niet om over naar huis te schrijven.

Ik vind ze duur en de winkels zijn eigenlijk grote etalages met de nieuwste mode trends telefoons etc.

Een wegwijzer anno 2014 voor forum leden en zijn bezoekers als ze naar Jakarta gaan is eigenlijk wel waardevol !

Dus deponeer je tips voor mensen die naar Jakarta gaan van waar ze dan ook komen hier.

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Omgeving Jalan Jaksa zijn er zat hotels te vinden voor 180.000rp-400.000 rp

ALinda Hotel bijvoorbeeld +/- 250.000 Rp met aircon inclusief ontbijt

Op loopafstand van Sarinah en HI en Monas, dus ook gambir treinstation (met Damri bussen naar airport.)

Beras, voor al uw nieuwbouw krotten voor te veel geld bij mislukte indo BV

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik waag me niet aan leuke plekjes of winkelen want ik vind niks leuk in Jakarta (smaken verschillen). Maar als ik er toch heen "moet" dan logeer ik het liefst in het Fave Hotel in Pasar Baru voor ongeveer 25 euro per nacht inclusief WiFi en een mooie kamer en goede airco. Te boeken via Agoda.com of Booking.com.

Dat na jarenlang vanalles te hebben uitgeprobeerd, oa diverse hotels in Jalan Jaksa, dat ik tegenwoordig maar een uitgeleefde straat vind, een maand geleden nog het MaxOne hotel op Jalan Sabang (had eigenlijk 3 nachten geboekt maar ben snel verhuisd, kamers veel te klein en airco niet goed en gedoe met de lift) en Wisma Gongangdia in Menteng. er zit ook een Fave hotel in Tanah Abang (5 minuten lopen van Sarinah) maar deze fave is duurder en sterieler. Tune hotel in Pasar Baru (schuin tegenover Fave) is ook goed maar ook erg steriel.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Tussen Rp. 300.000 - 450.000, allen (door mij) goed genoeg bevonden:

Clay Hotel, Jl. Blora 20
Luxe Hotel, Jl. Wahid Hasyim 85
Rota International Hotel, Jl. Wahid Hasyim 63
Take's Mansion, Jl. Taman Kebon Sirih I no.3

Clay Hotel nog eens het makkie dat het naast het station ligt met de treinen naar Bogor.

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Pasar Baru is inderdaad niet te duur winkelen al is het wel wat oubollig daar. Niet nieuw dus. Hangt er een beetje vanaf waar je naar op zoek bent (kleding, electronica), voor ieder genre zou ik je naar een andere plek verwijzen.
Qua hotels zijn er zat plaatsen voor een smalle beurs, ook buiten Jalan Jaksa, maar het hangt er weer vanaf waarnaar je op zoek bent (rust, afgelegen of juist centraal, welke wijk etc.)

Koming

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Ik keek laatst in een hotel in bandung in een prachtige omgeving op een muur uit Emoticon: Angry

Gelukkig kon ik de kamer ruilen door tegen de manager te zeggen dit hotel beveel ik mijn buitenlandse vrienden niet aan.

Kenapa Pa zegt ie ook nog ? ik zeg kijk eens naar buiten Emoticon: Smile

Welk hotel heeft dat nog meer in Jakarta bijvoorbeeld

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.harlys,

In JKT weet ik niet maar in Parijs een heleboel .... Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Beras, voor al uw nieuwbouw krotten voor te veel geld bij mislukte indo BV

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,770 pageviews Een website van indahnesia.com