Vertaal(st)er gezocht!

Subforum Java 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Iron-Lady
Gebruiker
spacer line

Hoihoi Iedereen Emoticon: Bye bye

Ik ben opzoek naar iemand die stukken van het Maleis naar het Nederlands voor mij kan vertalen. Breda e.o. is mss het makkelijkste.

Wie o wie kan mij helpen?! Emoticon: Confused

Groetjes, Iron-Lady
Emoticon: Cooool

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Wat bedoel je met Breda en omgeving? Kan het niet per email? Ik weet wel iemand maar die woont in Indonesie.

Beras, voor al uw nieuwbouw krotten voor te veel geld bij mislukte indo BV

Iron-Lady
Gebruiker
spacer line

Iemand die in Breda woont of omgeving. Het zou evt. per email kunnen, maar het gaat om redelijk privť stukken. Het zou leuk en fijn zijn om persoonlijk contact te kunnen leggen.

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Ik ken plenty (beŽdigd) vertalers, maar niet in de omgeving van Breda geloof ik. Mag het wat kosten of is dat niet de bedoeling?
Privťstukken moeten vaak door een erkende vertaler worden vertaald, hangt ervan waarvoor het is.

koming

kemboja
Gebruiker
spacer line

ik woon in Antwerpen en ik kan voor jou vertalen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,150 pageviews Een website van indahnesia.com