Corruptie in Indonesie hallooooo en nederland dan ?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Of een topic met eisen?

Ik had het onderwerp niet geopend met de vraag: wat voor problemen en extra kosten kan men verwachten met het bouwen van huisjes buiten de bouwkosten. Die waren wel welkom maar jullie namen klakkeloos aan of iemand dat niet weet. Emoticon: Shut up!

De tijd gaat snel.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 04-02-2014 16:35 harlys wrote:

[quote removed]

De topic ook al open je het is niet alleen voor jou.

Je moet niet alles naar jou toetrekken er zijn meer die het lezen er zijn meer die iets willen starten .

Een topic kun je ook zien als een informatie blok.

Maar goed volgende topic open je maar en dan vermeld je er in dat de informatie alleen voor jouw is en een ander kan de topic over slaan ?

of zo iets Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Of beide

Of een topic met eisen?

Ik had het onderwerp niet geopend met de vraag: wat voor problemen en extra kosten kan men verwachten met het bouwen van huisjes buiten de bouwkosten. Die waren wel welkom maar jullie namen klakkeloos aan of iemand dat niet weet. Emoticon: Shut up!

De tijd gaat snel.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 04-02-2014 15:54 schreef Malam:
Ha ha ha mooi Jan, ze komen op jouw terrein, ik heb in de twee laatste dagen meer woorden van je kunnen registreren als in de afgelopen twee jaar. Emoticon: Shiny
Ik heb als vervelend eigenwijs pleuris joch die niet naar school wilde nog een jaar op de KvK van Rotterdam gewerkt in het beursgebouw.

Was niet echt op mijn lijf geschreven, maar ik heb er wel de kennis van overgehouden hoe de KvK werkt en hoe belangrijk die is voor de zakenwereld Emoticon: Yes!
Dus ik begrijp je ontwaken uit je winterslaap (op het forum) Emoticon: Laugh out loud

Tja Malam, ik lees met plezier de zaken in dit forum, maar ben op vele gebieden niet deskundig en reageer dus niet. Vragen over toeristische aangelegenheden wil ik nog wel eens beantwoorden, maar wacht over het algemeen af of AM reageert. Die heeft alles op een rijtje en ik moet terug zoeken in mijn archieven/aantekeningen. Maar als het over economische zaken gaat ontwaak ik inderdaad uit mijn winterslaap. Stokpaardje heet dat, maar nu haak ik af, want ik kan de reacties van Harlys niet meer volgen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Ook kan een Nederlandse openbare aanklager fraduleus handelen en zijn eigen belang laten prevaleren boven het staatsbelang.

Voormalig officier van justitie en prominente VVD’er Matthieu van S. heeft zich afgelopen jaren voor bijna een kwart miljoen euro laten betalen via vennootschappen, gevestigd op Curaçao en het Caribische eiland Anguila

http://www.telegraaf.nl/binnen(...)st_tonnen_weg__.html

NOTABENE, een openbare aanklager voor fraudezaken....hmmmm....en het openbaar ministerie wist van niks toen hij benoemd werd, VVD-ers vriendjes politiek.......zeker de Suharto's goed bestudeerd .....hahahahahahaha

Beras, voor al uw nieuwbouw krotten voor te veel geld bij mislukte indo BV

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

On 04-02-2014 16:27 Beras wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.harlys,
goedkope goede ramen en kozijnen etc....

whoehahahahahahahaha Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Goedkoop=duurkoop, dat weet het kleinste kind!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 06-02-2014 09:59 erwin wrote:

[quote removed]

whoehahahahahahahaha Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Goedkoop=duurkoop, dat weet het kleinste kind!

KLOPT ALS EEN BUS WERD ME DOOR PA EN MA MET DE PAP LEPEL INGEGOTEN

De tijd gaat snel.

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

On 06-02-2014 13:04 harlys wrote:

[quote removed]

KLOPT ALS EEN BUS WERD ME DOOR PA EN MA MET DE PAP LEPEL INGEGOTEN

Vreemd dat onze vriend Beras hier niet op reageert. Emoticon: Bye bye

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Een pluim voor Nederland. Gefeliciteerd.

Corruptie kost Europa elk jaar 120 miljard euro. Dat heeft de Europese Commissie bekendgemaakt bij de presentatie van haar eerste rapport over corruptiebestrijding in de Europese Unie.
Europees Commissaris voor Binnenlandse Zaken Cecilia Malmström:

“Er gaat veel geld en veel geloofwaardigheid verloren. Lidstaten hebben de laatste jaren veel gedaan om corruptie te bestrijden, maar dat is bij lange na niet genoeg.”
Driekwart van de EU-burgers meent dat corruptie in hun land wijdverspreid is. Ruim 60 procent van de Nederlanders deelt die mening, ook al zegt slechts twee procent dat hun gevraagd is te betalen om bepaalde diensten te verkrijgen.

Malmström wil dat corruptie harder wordt aangepakt. Er moet strengere controle, vervolging en bestraffing zijn, en politieke partijen moeten heldere gedragscodes en financieringsregels hanteren. Ook moet gelet worden op corruptie op lokaal niveau en op sectoren die in sommige lidstaten extra gevoelig zijn, zoals stedelijke ontwikkeling, bouw en gezondheidszorg.

Nederland krijgt een pluim voor zijn geïntegreerde aanpak om corruptie te signaleren en te voorkomen , die als een model voor andere lidstaten kan gelden. Wel moet Nederland maatregelen treffen om belangenverstrengeling te voorkomen bij ministers en Kamerleden die de politiek verlaten .

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/(...)jaar-door-corruptie/

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 06-02-2014 17:18 Beras wrote:
Een pluim voor Nederland. Gefeliciteerd.

[quote removed]

[quote removed]

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/(...)jaar-door-corruptie/

Is er dan ook maar een die het onkent op dit forum Beras?

lees dan ook eens de gehele topic Corruptie in Indonesie hallooooo en nederland dan ?

IPV kladeren in alle topic's waar je op reageert oude of onzinnige bewijzen op googelen Emoticon: Yawn

De tijd gaat snel.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Een pluim voor Nederland???

We glijden af naar het allerlaagste niveau. Het niveau waarop Indonesie zich op dit moment bevindt. En Beras maar roepen: "Leve Indonesie".

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

In de corruptie index scoort Nederland erg hoog en ik vermoed dat die lui toch meer weten dat wij allemaal hier hoe de corruptie te beoordelen van een bepaald land met onafhankelijke criteria. Nederland heeft altijd al hoog gescoord. Hierbij nog bevestigd en geprezen door de Europese Comissie. Dus, inderdaad pluim voor Nederland.

Ieder jaar wacht regeringen met smart af hoe zijn land zal scoren in deze index. Voorwat Indonesie betreft is mijn land in de laatste index ietsje gestegen maar nog steeds vrij laag (ergens onder het midden).

Groetjes,
Beras

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 07-02-2014 02:36 Beras wrote:
In de corruptie index scoort Nederland erg hoog en ik vermoed dat die lui toch meer weten dat wij allemaal hier hoe de corruptie te beoordelen van een bepaald land met onafhankelijke criteria. Nederland heeft altijd al hoog gescoord. Hierbij nog bevestigd en geprezen door de Europese Comissie. Dus, inderdaad pluim voor Nederland.

Ieder jaar wacht regeringen met smart af hoe zijn land zal scoren in deze index. Voorwat Indonesie betreft is mijn land in de laatste index ietsje gestegen maar nog steeds vrij laag (ergens onder het midden).

Groetjes,
Beras

Ook weer zoiets en Is er dan ook maar een die dit onkent op dit forum Beras?

Ik denk dat ze alles van ons geleerd hebben de Indonesiers dus ook corruptie Emoticon: Laugh out loud

De tijd gaat snel.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Nouja gelukkig maar dat in Indonesie niet zoveel corruptie voor komt. Emoticon: Shut up!

Where there is a will there will be relatives.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

moet er nog even bij

Jij hebt ook veel geleerd in nederland is het niet ? maar dan wel gratis

En wat je geleerd hebt heeft waarde ook je papieren en paspoort.

De tijd gaat snel.

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Harlys,

Je speelt op de man af, had het niet verwacht van een grote internationale business man. jij weet meer over mij dan ikzelf zo te zien. Dan weet jij ook dat bijv.. Regina Coeli ook gratis is. Als iemand besluit zijn kind(eren) naar buitenlandse scholen en universiteiten te sturen is het bijvoorbaar gratis.....Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.harlys. Heb jij wel gestudeerd?

Geef maar je criteria aan hoe een land te beoordelen. M.a.w. waarom is een land meer corrupt dan een ander land???? Goodluck.

Groetjes,
Beras

ps: een familielid is nu in Europa voor zijn postdoctrale studie. Overweging o.a. goedkoper dan in Indonesie,incl. verblijf maar wellicht beter.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Net een meeting achter de rug met 2 "oud-gedienden" uit business en politiek. Volgens hen zal de corruptie nimmer verdwijnen want de Chino-Indonesiers hebben er baat bij, anders is hun spel uitgespeeld. En daar zij zo ongeveer 90% van de Indonesische economie in handen hebben (en dus aan de touwtjes trekken), is men gebaat bij het voortduren van corruptie.
Die paar KPK show cases zijn de beauty cases voor het politiek beleid om aan te tonen dat men wel iets doet. Maar het blijft een druppel op een gloeiende plaat en alleen diegenen worden aangepakt die men niet meer kan gebruiken of te dom zijn geweest om te gaan showen (en dus teveel in de gaten gaan lopen, gevaarlijk worden voor derden en dus van het toneel moeten verdwijnen).

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Yogya,

Hopen maar dat Jokowi president wordt dit jaar of in 2019. Chinese upper class of niet, weg moet corruptie,althans dat zal hij zeker proberen te bewerkstelligen.

Corruptie kan inderdaad NOOIT worden uitgeroeid. Zie als voorbeeld Nederland en andere landen die goed scoren op de corruptie-index.

Can corruption be banned?
Many of us seem to prioritise private gain over national interest,
thats why there is corruption. Greed will always exist!

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 07-02-2014 02:59 Beras wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Harlys,

Je speelt op de man af, had het niet verwacht van een grote internationale business man. jij weet meer over mij dan ikzelf zo te zien. Dan weet jij ook dat bijv.. Regina Coeli ook gratis is. Als iemand besluit zijn kind(eren) naar buitenlandse scholen en universiteiten te sturen is het bijvoorbaar gratis.....Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.harlys. Heb jij wel gestudeerd?

Geef maar je criteria aan hoe een land te beoordelen. M.a.w. waarom is een land meer corrupt dan een ander land???? Goodluck.

Groetjes,
Beras

ps: een familielid is nu in Europa voor zijn postdoctrale studie. Overweging o.a. goedkoper dan in Indonesie,incl. verblijf maar wellicht beter.

Ik kom met feiten

En bv het feit dat je met nederlandse papieren zoals een paspoort over de hele wereld kan reizen en bijna of geheel niet door immigratie word aan gehouden etc ect

Met een Indonesies paspoort altijd wel.

Dat jij goed nederlands spreekt en schrijft (ik denk nog beter als mij ) komt omdat je een goede opleiding heb kunnen doen cq aangeboden is en je bull overal deuren opend.

Met een Indonesies niet.

Kijk je loopt aftegeven op nederland die jouw oin het zadel hielp dan kun je verwachten dat ik je daar op aanval.

Dat je indonesie verheerlijkt en dingen in mijn ogen wel wat verkeerd ziet tracht ik en anderen je uit teleggen.

Dat zijn mensen die ook niet van gisteren zijn en ik denk sommigen en ik 51 jaar wel wat van de wereld weten.

Maar niemand heeft de wijsheid in pacht.

Ik geloof in Indonesie .

Ik houd van de mensen en de natuur.

Maar sta wel met bijde benen op de grond.

maar zoals jij over alles heen walst heb ik mijn twijfels nu.

We zijn in feiten allemaal wereld burgers ergens geboren en we gaan ergens dood.

Ik denk dat je gas terug moet nemen en accepteren dat de dingen vaak niet zo zijn als je denkt Emoticon: Yes!

Wel een ding heb je goed Indonesie zal er komen maar niet zonder kleerscheuren Emoticon: Bye bye

De tijd gaat snel.

Beras
Gebruiker
User icon of Beras
spacer line

harlys
Jij hebt ook veel geleerd in nederland is het niet ? maar dan wel gratis

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.harlys, feiten zei je??? Als iemand zelf besluit in het buitenland te studeren dan is het zelf DOKKEN geblazen.

Nu on topic:
Ik wordt hier aangevallen omdat de Europese Comissie een pluim gaf aan NL vanwege de goede aanpak ten aanzien van corruptie. Nog sterker,ik ben het volledig mee eens. Nederland is 1 van de minst corrupte landen ter wereld. En dit is ook een feit Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.harlys.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 07-02-2014 04:06 Beras wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Yogya,

Hopen maar dat Jokowi president wordt dit jaar of in 2019. Chinese upper class of niet, weg moet corruptie,althans dat zal hij zeker proberen te bewerkstelligen.

Corruptie kan inderdaad NOOIT worden uitgeroeid. Zie als voorbeeld Nederland en andere landen die goed scoren op de corruptie-index.

[quote removed]

Nee beras kan niet hij kan niks doen !
dan heeft ie zo de kogel (of een enge ziekte en treed af als ie nog leeft.)

Wat ie wel kan en ook doet het land beter infrastructuur geven (wat de corruptors uiteraad toe juichen)
die kunnen meer geld te verdienen en die nu gepakt worden /zijn was het leer geld en de verzadiging voor de onvrede in het land)

Hij is goed in geld afpersen van de staat en zijn leden maar men weet het kan niet anders en iederen heeft belang bij deze man hij weet dat ook kan kogelvrij rond lopen en verplaats het bevolkings kapitaal op een goede mannier

Straks nog wat loura's en corrupte aannemers een heksen jacht op openen en iedereen is weer gelukkig en tevree Emoticon: Party!

Want de bevolking wil wat RW en loura's ophangen dan te wel bloed zien want ze leven als koningen in de kampong en iedereen weet waarvan.

Zo zie ik het Emoticon: Bye bye

De tijd gaat snel.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 07-02-2014 03:52 Yogya-Bali wrote:
Net een meeting achter de rug met 2 "oud-gedienden" uit business en politiek. Volgens hen zal de corruptie nimmer verdwijnen want de Chino-Indonesiers hebben er baat bij, anders is hun spel uitgespeeld. En daar zij zo ongeveer 90% van de Indonesische economie in handen hebben (en dus aan de touwtjes trekken), is men gebaat bij het voortduren van corruptie.
Die paar KPK show cases zijn de beauty cases voor het politiek beleid om aan te tonen dat men wel iets doet. Maar het blijft een druppel op een gloeiende plaat en alleen diegenen worden aangepakt die men niet meer kan gebruiken of te dom zijn geweest om te gaan showen (en dus teveel in de gaten gaan lopen, gevaarlijk worden voor derden en dus van het toneel moeten verdwijnen).

Nu beras heeft toch wel wat bewegend Emoticon: Yes!

Ik sprak ook met sommige op goed geplaatste banken . (mensen met invloed )

Welles waar vaak niet allemaal ook corrupt als de tering (waar het bloed kruipt..)

Maar een ding is duidelijk dat het land aantrekt is te zien te voelen en maak je mee.

Dat Indonesie er nog lang niet is ja dat is duidelijk en een lang verhaal met mensen eens en oneens.

Als corruptie uit de wereld zou verdwijnen kun je net zo goed de een klap op de kern kop geven want dan zijn we terug in de oertijd en slachten we elkaar af.

Zwart geld en macht daar draait de wereld op.

Ook met oorlogen in de wereld aan wie anders moet het lood verkocht worden etc etc?

we hebben nog geen leven in het heelal gevonden konden we daar verder gaan en van de aarde een paradijs maken? Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

De tijd gaat snel.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Ook Rome overleeft EU niet: Rome is maandag failliet
Geplaatst op 1 maart 2014
Het is niet gemakkelijk te overleven in de schuldenunie van de EU, zo ook Rome:

De kersverse Italiaanse premier Matteo Renzi kwam donderdag al onder druk nadat het parlement een voorstel verwierp om vers geld in de stad Rome te injecteren. ‘De gevolgen zullen niet mals zijn,’ zei Marino. ‘We zullen de stad niet blokkeren, maar ze zal vanzelf tot stilstand komen.’ Hij verwacht dat er zondag al geen bussen meer zullen rijden omdat er geen geld meer is om brandstof te betalen in maart.

Ver van mijn bed show? Helaas niet. In Nederland volgt binnenkort hetzelfde. Alle slechte financiële investeringen en maatregelen van de gemeentes van voor 2008 komen als een boemerang terug. De rekening (schulden met rente) van bankiers moeten betaald worden, dan blijft er van uw belastinggeld weinig over voor de dagelijkse rekeningen. Door groeiende verantwoordelijkheden en de groeiende tekorten en schulden bij gemeenten is een vergelijkbaar scenario in Nederland helaas niet ondenkbaar. Ondertussen worden de kosten voor de burger hoger en hoger, we betalen steeds weer meer aan de schulden bij bankiers, de schulden gemaakt in kansloze en corrupte spelletjes. De gemeentelijke belastingen zullen flink groeien!

Update: Rome wordt toch ‘gered’. Althans een cash injectie (burgers betalen weer voor falen van overheden en hun onhandige investeringen) voorkomt faillissement, er is nog steeds een schuld van 14 miljard euro. Sorry, hoeveel? Hoe kan een stad nu 14 miljard schuld mogen opbouwen?

De tijd gaat snel.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

De penningmeester heeft 't gedaan !

Kerk leden vrijwilligers en penning meesters nu ja hier het topje van de ijsberg

Uit onderzoek blijkt dat vrijwilligers miljoenen stelen van de organisaties waarvoor zij werken. De afgelopen anderhalf jaar zijn er verschillende verduisteringszaken in het nieuws geweest. In de meeste gevallen is de penningmeester de dader. Een overzicht van de opvallendste diefstallen:

- Een penningmeester van de christelijke onderwijsvereniging IRIS in Kampen verduistert circa 2,8 miljoen euro uit de kas van de vereniging.

- Een bestuurslid van The Quality of Life Gala, dat geld inzamelt voor onderzoek naar kanker bij kinderen, heeft zo'n 600.000 euro achterovergedrukt.

- Begrafenisvereniging Helpt Elkander uit Denekamp mist zo'n 20.000 euro. Vermoedelijk is de penningmeester, tevens gemeenteraadslid van een lokale partij, ermee vandoor gegaan.

- PvdA-gemeenteraadslid Bert van der Roest uit Utrecht heeft geld verduisterd van de lokale daklozenkrant. Om welk bedrag het precies gaat is onduidelijk maar Van der Roest betaalt eind oktober 2013 14.000 euro terug.

- De penningmeester van twee kerken in Maastricht heeft 110.000 euro uit de kas gestolen. Toen de kerken in de wijken Malberg en Pottenberg aanmaningen bleven krijgen, bleken de rekeningen leeg.

- PvdA-fractielid en kasbeheerder Ramón Smits Álvarez steelt ruim 64.000 euro van de stichting PvdA Amersfoort Aktief. Hij verdween na de diefstal en pleegde op 21 oktober vorig jaar zelfmoord in Spanje.

- De penningmeester van een scoutingvereniging uit Deventer krijgt een werkstraf van 150 uur voor het achteroverdrukken van ruim 200.000 euro. Van het geld kocht hij dure auto's, boekte hij verre vakanties en liet hij zijn huis verbouwen.

- Een gereformeerd-vrijgemaakte kerk in Steenwijk ontdekt dat er ruim 160.000 euro mist uit de kas. De kerkeraad doet aangifte tegen een oud-penningmeester, die zijn daad bekent.

De tijd gaat snel.

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Harlys dat verhaaltje van ons koningshuis en de geslachtsziekte van Willem III was bij mij in de jaren 60 al bekend. Als ik het met men eroverheb zegt men altijd, waarom zullen wij dat laten onderzoeken. Wilhelmina ging eigenlijk toch ook tijdens de 2e. WO illegaal naar Engeland???.
We onderhouden al jaren een Duitse Familie en laten ze belastingvrij in ons land leven. Ken je hun armoedige hutjes niet, Stadhuis op de Dam, Stulpje Nooerdeinde enz. Die onderhouden wij met zn allen, terwijl ze tot de rijkste mensen ter wereld behore. WA maakt blunder op blunder, zn vakantiehuisje in Afrika, nu in Griekenland, zn opmerkingen over zn grootvader en iedereen maar zeggen dat die het zo goed doet. Maxima had geen problemen om Nederland in te komen maar kreeg gelijk een bijstandje van een paar ton euro's per jaar. Maar ja haar vader was een zeer goede was van opa Bennie. Er gaan zelfs geruchten dat hun huwelijk gearrangeerd was.

sukadi46
Gebruiker
spacer line

Over corruptie gesproken. Een ex minister kreeg ten onrechte een subsidie van bijna 2 ton voor haar stulpje in New York. Ik was door reuma, oog- en hartproblemen in de WAO geraakt. Nu had het UWV mij per dag een paar euro's te veel betaald. Dat liep in al die tijd, 7 jaar, op tot €5000,=.
Nu hoefde die ex minister dat bedrag niet terug te betalen omdat ze het zgn niet wist. Ik moest dat wel en toen ik zei dat ik het ook niet wiste, kreeg ik als antwoord, dat ze daar geen boodschap aan hadden. Terwijl ze zelf al die jaren een fout hebben gemaakt en na 7 jaar er achter waren gekomen. Die ex minister kreeg toch ook ten onrechte belastingcenten. Als iemand wordt ontslagen heeft die persoon pas na een paar maande recht op WW, maar niet zo lang, want hij teert op gemeenschaps gelden. Als een lid van de tweede kamer eruit moet krijgt hij meteen een riant wachtgeld zonder te moeten solliciteren en de gewone man moet het op straffe van korting wel. Een kamerlid kan heel lang zijn wachtgeld behouden. Als hij werk rijgt met een lager salarisje wordt dat bij gepast. Hoezo in Nederland geen corruptie. Als een minister een vakantiereisje krijgt van een zakenvriend wordt er allen maar tegen haar of hem gezegd; Wat ben je stout. Bij mijn weten is dat ook een vorm van corruptie.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,433,170 pageviews Een website van indahnesia.com