De huidige houding van alles moet maar kunnen worden gezegd

Subforum Andere praat 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Malam,

Maak je over mij niet druk. Ik zit nu lekker voor de buis (dweilpauze 1500 mtr heren, dus even tijd voor een reactie) en ben weer de rust zelve. Ik heb me even laten gaan.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Mooi man, ik kan het pas morgen zien op BVN Emoticon: Blush grrrrrr.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

[brschreef zieleffe:
Ik ben nu aan het typen op mijn tablet Lenco 7.
Of het mij goed afgaat is nog maar de vraag maar blijven proberen.
Kom op mensen niet zo watjes aan het worden,maar toch ook wat inkaserings vermogen hebben, het mag best tegen het randje aan zitten. Dit geschreven te hebben nu nog proberen een plaatje zien er in te krijgen Emoticon: Shiny Emoticon: Sadley Emoticon: Puh! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Nou ik had die tablet met android besturing bijna tegen de muur omhoog gegooid.
wat een troep maken ze toch tegenwoordig, wat doen ze de mensen toch aan ,
Ik weet nu hoe het moet met je vinger op direct gaan staan en dan wachten tot er een keuze menu tevoorschijn komt. knippen en dan plakken maar voordat je zo ver bent, dus plakken en het niet doet, jente het doet niet wat tie moet doen GGGGGGRRRRRRR

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Ik ben weer aangekomen in het koude kikkerland.
Niks voor mij, snel weer terug want zeker als het om het weer gaat
is het voor mij Hidup Indonesia.
Ik zat even te twijfelen of ik wel weg kon uit RI ivm de uitbarsting van Kelud
maar op de bandara in Jakarta kon het nog.
Of het later dicht ging heb ik nog nergens gelezen.
Aangekomen in Abu Dhabi werd ik bijgepraat en kreeg ik de eerste berichten
en fotoos door van de debu over Java maar ik had weinig tijd want de transfer
moest snel gebeuren ivm 45 minuten vertraging.
Wel even snel een peukie gerookt in de transferlounge da's toch beter als dat
hokje waar ik eerder in Abu Dhabi gebruik van moest maken.
Ze zijn druk bezig om de transferpoortjes op Abu Dhabi uit te breiden want het
is een drukte van jewelste daar, maar men heeft het goed onder controle binnen
45 minuten was ik door de mallemolen en zat in de bus naar het vliegtuig naar
Amsterdam.
dus Malam ze hebben snel geleerd op je terugreis zal het wel opgelost zijn,
niks geen amateurisme gezien deze keer.
wellicht wel nuttig dat de mensen weten dat men voor de check-in Etihad in
Jakarta terminal D2 moet zijn en de balie gaat ca 3 uur voor vertrek open om
in te checken.
De imigrasi in Jakarta krijgt rode wangetjes van al die "zandbak"gasten die momenteel
Indonesie aandoen en deze "gasten" veroorzaken nogal wat vertraging met hun onaangepast gedrag, papieren kwijt,paspoort in een van hun koffers (niet bij de hand)
vrouwen die weigeren om hun gezicht te tonen (burka-fanaatjes), loslopende kinderen
die onder hekjes doorlopen en de bewaking rond laten rennen en dan nog emmers
met "vlees" die men in het vliegtuig mee wil nemen als handbagage etc etc
Allemaal pusing voor de ambtenaren en het vliegveldpersoneel en ontzettend veel
irritatie bij de andere reizigers, maar een leuk schouwspel als je de rust zelve blijft.

Maar da's een beetj offtopic vwb dit onderwerp.
Ik heb dus eea gemist; Beras is door de mand gevallen en geband.
Laat ik het zo zeggen, iemand die bewust dit forum verziekt en er plezier in schijnt te
hebben om de zaak op te kloten en er zelfs een hobby van maakt, daar zou ik niet zo
tolerant tegen zijn, maar de moderatoren hebben een olifantenhuid en/of veel geduld.
Ik hoop dat die tolerantie nu op is en er eerder / harder ingegrepen wordt bij continuering
van dat gedrag er zijn grenzen lijkt mij. Dat zijn dan mijn 2 centjes bijdrage voor dit topic.
Ik moet even mijn reisje retour regelen en dan weer Hidup Indonesia voor mij.
Het forum volg ik dan weer wel "op afstand" ik heb - in Indonesie - te weinig tijd voor
een dagelijkse bijdrage, maar misschien maar goed ook.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 14-02-2014 16:44 BintangJan wrote:

[quote removed]

Ik heb na het plaatsen van dit topic eens terug gekeken en constateer dat YB helemaal gelijk heeft. Dit soort respectloze reacties tref ik aan.
...................
Ik heb de rest van de quote maar weggelaten maar ik heb niet de indruk dat het door het opnieuw onder de aandacht brengen van dit topic door Jan iets uitgehaald heeft.

Blijkbaar komen de normen en waarden van ons allemaal niet overeen.
Er lezen hier ook veel mensen mee die dit met lede ogen aanzien, dat weet ik zeker en die wel uitkijken om zich in deze discussie te mengen. Het is zeker geen reclame voor deze site.
Ik vind het ook niet kunnen dat hier besproken wordt wie hier wel of niet weg moet. Of kunnen we dan ook bespreken wie weer terug moet hier?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Tja AM, daar heb je een duidelijke punt gescoord. Wellicht kunnen we met elkaar overleggen wie er terug mogen komen. Paulana, Merapi. Die zouden hier niet eens meer opvallen. Maar we zijn overgeleverd aan de willekeur van de moderatoren en aan de invloed van de harde kern. Utopia in Indonesie. Utopia op dit forum. Maar, mag ik wel lid worden van jullie brei clubje? Of moet ik dat aan Ardianto vragen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Over welk breiclubje heb je het ?

Zo toe maar, willekeur Jan? Baude uitspraak lijkt me. Emoticon: Nooo

It's only kinky the first time.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 15-02-2014 01:05 schreef ardianto:
ha leuk! de dames van de brei club zijn weer aanwezig.

Oyibo,
Deze boude uitspraak heb ik niet bedacht. Zie bovenstaande. Dus, als je het over willekeur hebt, beticht mij daar dan niet van a.u.b. Even in dit topic terug lezen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Laat ik nu vermoeden waar Ardianto naar toe wilde Jan.
Op de barricade gaan is mij op het lijf geschreven, dus ik zat vol verwachting uit te kijken naar je acties, maar het valt mij toch een beetje tegen. Emoticon: Yes!

Heel erg selectief, het lijkt dat je winterslaap weer heeft toegeslagen.
Voor zover ik begrijp van af de barricade, moet het over reizen gaan, over die lieve Indonesische bevolking, zonder kritiek, zonder lelijke woorden.
Maar met voldoende scholing mag je iedereen onderuit schoffelen en voor pauper uitmaken en commentaar leveren op iemands grammatica. Emoticon: Blush

Dan zijn de topics die die paupers openen ook allemaal waardeloos, gossip met slecht taalgebruik, ook dat moet met wortel en al worden uitgerukt.
Mits je het maar netjes doet mag dat hŤ Jan, zo moet dit forum zijn, is het niet Jan? Emoticon: Yes!

Maar afijn het doel is bereikt, het is verdacht stil en de man die zo graag de paupers terecht wijst hoor je niet meer, buiten enkele narcistische Beras imitaties en lacht zich een deuk Jan.
Waar gaan we het nu over hebben Emoticon: Confused

Hoe mooi IndonesiŽ wel is en hoe lekker de gerechten wel smaken en dat IndonesiŽ binnen 10 jaar hoog boven Europa uit tornt met zijn economie en hoe geweldig het onderwijs wel is?
Als dat het forum is wat je voor ogen hebt, dan heeft Ardianto gelijk, maar dan wel zonder mij. Emoticon: Bye bye

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 16-02-2014 12:08 Malam wrote:
Laat ik nu vermoeden waar Ardianto naar toe wilde Jan.
Op de barricade gaan is mij op het lijf geschreven, dus ik zat vol verwachting uit te kijken naar je acties, maar het valt mij toch een beetje tegen. Emoticon: Yes!

Voor zover ik begrijp van af de barricade, moet het over reizen gaan, over die lieve Indonesische bevolking, zonder kritiek, zonder lelijke woorden.
Maar met voldoende scholing mag je iedereen onderuit schoffelen en voor pauper uitmaken en commentaar leveren op iemands grammatica. Emoticon: Blush

Dan zijn de topics die die paupers openen ook allemaal waardeloos, gossip met slecht taalgebruik, ook dat moet met wortel en al worden uitgerukt.
Mits je het maar netjes doet mag dat hŤ Jan, zo moet dit forum zijn, is het niet Jan? Emoticon: Yes!

Maar afijn het doel is bereikt, het is verdacht stil en de man die zo graag de paupers terecht wijst hoor je niet meer, buiten enkele narcistische Beras imitaties en lacht zich een deuk Jan.
Waar gaan we het nu over hebben Emoticon: Confused

Hoe mooi IndonesiŽ wel is en hoe lekker de gerechten wel smaken en dat IndonesiŽ binnen 10 jaar hoog boven Europa uit tornt met zijn economie en hoe geweldig het onderwijs wel is?
Als dat het forum is wat je voor ogen hebt, dan heeft Ardianto gelijk, maar dan wel zonder mij. Emoticon: Bye bye

Zit nog te wachten Emoticon: Yawn

Vraag me af dat die de grootste monden hebben nu en volop Mister Beras beschermen Emoticon: Yes!
mij niet even over de echte gang van zaken op de hoogte brengen Emoticon: Confused

Wat er zo al op straat gebeurt wat we onder de bevolking speelt wat er in de kranten staat ?

Zie alleen sensatie van 3 leden hier die lopen te fikkie stoken en zeggen dat wij het verkeerd doen.

Enige bijdrage aan de topics die actueel waren maar nu stil liggen zie ik niet.

Ik zit dan wel bij de bron maar heb er geen zin in want wat ik vertel is van geen belang (bedankt nog daarvoor)

Dus de fantastise verhalen van beras dat is IT je weet niet eens wie hij is !
( maar als hij bij jullie langs komt staat het eten klaar en is zijn bedje gespreid.

Want jullie liggen aan zijn lippen zo te zien en is de motor en beste bijdrage ooit aan dit forum

Dat ik of anderen forum leden uit de slof schoten tegen beras
lees eens goed hoe die man mij aanvalt of te wel terzijde schuift bijna afzeikt
maar idd deed hij heel netjes maar mij zien als kankeraar tegen de indos
want zo kan je zijn reply tegen mij ook lezen. (nee ik klaagde alleen ?)

Ik geef aan in het topic over de huisjes wat er zoal kan gebeuren hoeft niet ! en dat het mij is overkomen en dit niet alleen een waarschuwing voor beras kan zijn maar ook voor forum bezoekers / lezers.

Dan krijg ik het kommentaar had ik niet om gevraagd en ik klaag Emoticon: Confused

Dus ik moet hem permissie vragen mag ik dit van je plaatsen ? beetje moeilijk is het niet Emoticon: Confused

Dan kuda die ergens in een topic zegt (Jan kan dat ook wel terug vinden)
maar Jan waarschijnlijk vergeten op te zoeken en in de topic te plaatsen maar dat van mij en anderen vond ie wel Emoticon: Confused

Dat ik hier dronken mans praat verkoop en een drank orgel barkrukken praat (deze strekkende woorden)

nu worden bv ik en malam te kijk worden gezet als rulers of beesten van het forum ?

Sorry word tijd jullie eens te raden gaan bij jullie zelf want het is in mijn ogen niet voor beras waar jullie het hier voor opnemen maar nu de kans zien jullie onvrede hier effe te deponeren,

Daad werkelijke bijdrage is het in mijn ogen niet maar het is loeren op een kans om om je heen te kunnen slaan (wraak nemen)

Dan wel de boel aan te dikken dit met het result even de kroon op beras zijn ziekelijk mannier hier de boel om zeep te helpen en te verzieken

Begint aardig te lukken

Maar goed Jeen paar zagen beras zijn plan dat hij willens en wetens de boel wilde verzieken en alleen de halven zo als ik zagen dat!

Intelectuelen als jullie zullen dat op alle fronten bestrijden.

Maar zie de opzet en het gekladder in de topics bestudeer het eens reageerde hij op anderen zijn advies? wat voor commentaar gaf ie
las hij het uberhaupt wel dat ondek je als je alles leest en niet alleen wat jullie willen lezen

Dan hebben jullie wat te doen want zo als ik zie een bijdrage die malam levert

zie ik van jullie in de eerst 350 jaar dat Indonesie bevrijd is nog niet doen Emoticon: Worship

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Als je alles over ziet wat er gaande is kan ik alleen maar zeggen (schrijven) dat er op de achtergrond meer mee speelt als men denk.
Je kan wel hier de mensen veroordelen over hun taal gebruik maar kijk ook eens even wat daar achter zit.
Ik denk dat de meesten niet goed lees en daarom zo maar klakkeloos iets probeert te schrijven dat nog kant nog wal raak.
Scherp dat is beter, dan als men zoetsappig verhalen verteld, daarmee het gewoon saai zal over komen.
Kijk naar Pownews kijk naar die site als Fox waar de mensen je totaal afbreek het zijn wel de site die het meest gezien worden.
Kijk naar NuJij waar de mensen vlak ze niet uit geheel soms door het lint gaan.
Neen mensen deze site heeft toch nog wel veel kijkers als ik nu zie net 90 mensen zitten hier te kijken of te schrijven dan doen we het nog zo slecht nog niet en het bestaan is ook al over de 10 jaar of langer....... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Wink

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Malam,
Ik weet dat jij actief bent geweest in het vakbondsleven. Onlangs schreef je nog over de werknemers uit Nederlandse en Belgische havens, die demonsteerden in Strassburg. En waar jij ook bij was.

Ik heb me opgewonden over een aantal zaken die hier speelden en met name het respectloos met elkaar omgaan. Maar ja, dat is het voordeel van een forum. Ik denk dat, als wij met elkaar aan tafel zouden zitten dat we over dezelfde zaken van mening kunnen verschillen, maar dat de toon en houding anders zal zijn. Tevens heb ik gezegd dat de rust bij mij is terug gekeerd en dat ik me heb laten gaan. Maar dat is de emotie.

Reageren we niet allemaal selectief. Reageren we niet allemaal op de onderwerpen waarover we een mening hebben of denken te hebben. En als je het dan niet met elkaar eens bent, mag en moet dat gezegd kunnen worden. Mag ook op het scherpst van de snede, maar waarom moet er dan gescholden, gesneerd, etc., worden.

Maar met voldoende scholing mag je iedereen onderuit schoffelen en voor pauper uitmaken en commentaar leveren op iemands grammatica.

Ik begin met de grammatica. Ooit, lang geleden heb ik kritiek gehad op de schrijfwijze van Om Ziel. Klopt helemaal. Was verkeerd van mij en is daarna ook nooit meer gebeurd.
Ik heb nooit iemand onderuit geschoffeld en nooit iemand voor pauper uitgemaakt. Dat zou ik respectloos van mijzelf vinden.

Dan zijn de topics die die paupers openen ook allemaal waardeloos, gossip met slecht taalgebruik, ook dat moet met wortel en al worden uitgerukt. Mits je het maar netjes doet mag dat hŤ Jan, zo moet dit forum zijn, is het niet Jan?

Zoals al gezegd heb ik het woord pauper nooit genoemd. Dat komt volledig voor jouw rekening. Iedereen mag hier topics openen. Als dat niet mag grijpen de moderatoren wel in. Iedereen mag zijn verhaal schrijven zoals hij/zij dat zelf wil. Gossip moet inderdaad voorkomen worden, want wat heb je aan het plaatsen van roddels, vermoedens en veronderstellingen op dit forum. Niets.

Zoals al eerder gezegd ben ik toerist in Indonesie. Samen met mijn vrouw heb ik al heel wat gezien en ervaren. Mijn interesse gaat inderdaad uit naar topics over reizen. Natuurlijk hoop ik dat het beetje bij beetje beter gaat in Indonesie.
Maar het forum moet vooral blijven zoals het is. Ik pik mijn onderwerpen (selectief dus) er wel uit en zal blijven reageren.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 14-02-2014 18:23 BintangJan wrote:

[quote removed]

De reden waarom ik op zoek gegaan ben naar de door mij genoemde respectloze reacties heeft te maken met het bannen van Beras. Beras is lekker tegen de oude rotten bezig, maar ik vind geen onvertogen woord van zijn kant. Hij wordt dom genoemd, nationalist en noem maar op. Hij ging de ban in omdat hij volgens mij een opmerking maakte over Rupia's. Onzin. Maar de moderatoren beschermen de zogenaamde "smaakmakers" op dit forum. Die kun je geen ban geven, want dan bloedt het forum dood, dan is de spanning eraf. Ik heb me lang stil gehouden en alleen maar gelezen, maar ik ga me vanaf nu verzetten tegen dit soort intimidaties. Misschien wordt het tijd om een nieuw, schoon en respectvol forum op te zetten.

Kijk vind ik midden in een goed topic is hij zijn vriend beras aan het verdedigen

Keduadam

.Harlys, fijne jongen ben jij joh. Ga zo door, lekker positief weer, op de man spelen altijd weer, en opnieuw ZELF off-topic. Trouwens had jou niets gevraagd, wankele barkruk, basjieboesoek, drankpijporgel Emoticon: Laugh out loud

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jan; Beras die blijft wel mee kijken, want die had een opdracht, die schreef niet namens hem zelf, maar namens wie is een raadsel.
Moet ik je nu nog meer verduidelijken.
Ik hoop dat je het beseft waarop zulke mensen hier komen om deel te nemen aan die negatieve indruk op IndonesiŽ........... Emoticon: Confused Emoticon: Devil

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 16-02-2014 13:53 schreef harlys:

[quote verwijderd]

Kijk vind ik midden in een goed topic is hij zijn vriend beras aan het verdedigen

Keduadam

.Harlys, fijne jongen ben jij joh. Ga zo door, lekker positief weer, op de man spelen altijd weer, en opnieuw ZELF off-topic. Trouwens had jou niets gevraagd, wankele barkruk, basjieboesoek, drankpijporgel Emoticon: Laugh out loud

Harlys,
Zoals ik al meldde heb ik niet alle reacties, zoals boven genoemd, terug gevonden. Zal nog eens een keer goed zoeken, maar zal mijn lijstje niet aanvullen. Als we elkaar in onze waarde kunnen laten heb ik al een hoop bereikt.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat je Beras een vriend van mij noemt. Ik ken Beras niet en het is GEEN vriend van me. Er wordt door Malam en nu ook weer door Om Ziel gewaarschuwd. Wellicht ben ik lichtelijk naief uitgevallen, maar ik ga altijd uit van het goede in de mens, totdat het tegendeel bewezen is. Maar wellicht bedoel jij vriend meer zoals je ook over vijand kunt hebben of bijvoorbeeld een voor- of tegenstander kunt zijn van iets.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ziel, zoals ik hiervoor ook tegen Harlys zeg, ben ik wellicht naief. Natuurlijk moet ik er wel bij zeggen dat ik de Indonesische gemeenschap/samenleving uitsluitend als toerist ken. Dat zal wel in mijn nadeel werken. Jullie zijn oude rotten, wonen of hebben heel lang in Indonesie gewoond. Wellicht dat ik daarom door een rood-wit-blauwe bril mee lees.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik val jou niet aan Jan, in tegendeel.
Maar je ging op de barricade en daar geef ik commentaar op.
Dan ben je namelijk mijn aanspreekpunt en dan geef ik aan wat ik ziet gebeuren.
En dan gaat het mij helemaal niet om Beras, dat die man door alle topics heenloopt en de boel zit op te kloten, geen probleem (althans niet voor mij).

Hij krijgt antwoord en ik krijg wederwoord, hij is in mijn ogen te positief en ik ben in zijn ogen te negatief, geen probleem, soms op het scherp van de snede, maar ik had niet de indruk dat Beras er moeite mee had, ik ook niet dus dat is 0 - 0.

Het gaat mij meer om het feit dat er personen zijn die alleen maar hele cynische oneliners kunnen plaatsen geniepig mensen afbreekt en als er antwoord op komt overgaat naar heel arrogant gedrag en het over grammatica en postings van paupers gaat hebben.
Dat is nu precies wat je over het hoofd ziet, dat bedoel ik met selectief zijn.
Ik bedoel dit soort postings, wil je er nog meer?

Ik heb er tabak van. Dit forum is verworden tot een forum voor arbeiders. Die kunnen alleen maar kankeren. En ik heb bovendien al veel gepost, onder de namen Guna2 en Pak Pupyes. Allemaal hoogstaande, waardevolle, informatierijke, unieke, schitterende, semi-literaire en vooral bescheiden postings.

Te kust en te keur Jan, dan zeg ik liever, "Ik ben maar een eenvoudige havenwerker en ik vindt jou een zakkenwasser" is een stuk duidelijker en minder arrogant Emoticon: Yes!
Niet het feit dat het hier over arbeiders gaat, want daar ben ik apentrots op, die armoedzaaier moet maar zien te bereiken wat ik met mijn klauwen heb bereikt.
Maar de arrogantie van zo'n gast, daar moet ik van kotsen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 16-02-2014 15:19 BintangJan wrote:
Ziel, zoals ik hiervoor ook tegen Harlys zeg, ben ik wellicht naief. Natuurlijk moet ik er wel bij zeggen dat ik de Indonesische gemeenschap/samenleving uitsluitend als toerist ken. Dat zal wel in mijn nadeel werken. Jullie zijn oude rotten, wonen of hebben heel lang in Indonesie gewoond. Wellicht dat ik daarom door een rood-wit-blauwe bril mee lees.

Niets daar van je bent snotverdikkeme verder geweest als ik.
Ik ben zeker de laatste jaren heel beperkt tot Sunda.
Ik leer en verbaas me nog elke dag Jan.
Maar de intentie van mijn antwoord is, laat je niet een rad voor ogen draaien door soms wat rauwe of kromme taal, kijk ook naar de gore geniepige onderhuidse opmerkingen van zogenaamde intellectuele armoedzaaiers.
Misschien kan je dan sommige antwoorden beter plaatsen Emoticon: Blush

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

Harlys, ouwe stalker, ga maar lekker spitten, maar eerst in je eiguh beerput.
Man wat word ik moe van jou.

Het is ZEEEER terecht, om ruziezoekers, oorzakelijke negatievelingen hier aan te pakken met een WEERWOORD. Als je blijft klooien, ja dan kan je feedback terugkrijgen, maar op een zelfs nettere manier dan jij zelf bezigt, ALS we jou Nederlands begrijpen tenminste.

Ik heb het altijd over OORZAKELIJK: WIE begint hier altijd en voortdurend iedereen af te maken: sommigen zijn daar heel goed in en DAT moet eens afgelopen zijn.
Vooral om nieuwkomers hier meteen voor t blok te zetten. Hoe arrogant, liefdeloos en RESPEKTLOOS sommigen hier kunnen zijn, lusten de honden geen brood van! Emoticon: Red face

Opnieuw een noodkreet aan de Moderator... maar die zit duidelijk niet op dezelfde lijn hebben sommigen hier al geconstateerd! Emoticon: Blush Emoticon: Stupid

Your attitude determines your altitude

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Jan we proberen allemaal een bijdrage te leveren aan dit forum liefst positief

Maakt niet uit hoe !
misschien totaal naast het doel geschoten mag ook nog slaan als een L.Lop een drumstel.

Maar in een topic dat gaat over bv palmbomen kun je geen motorzagen gaat aanbieden Emoticon: Confused

Of in een of meer topics kliederen of verzieken of een uitspraken doen: wankele barkruk, basjieboesoek, drankpijporge.
(niet de eerste keer dat kuda dat doet )

En daar na verwijt men een ander zoals kudam dan doet in dit topic om de boel opte naaien
vind ik zwak en laag bij de grond en dat vind ik fout verder maakt het niks uit Emoticon: Bye bye

Nu open hij 2 dagen geleden zelf een topic nu bijna geen hond die zin heeft iets te plaatsen in zijn droog brood topic zo gaat dat dan werken tegen hem.

Maar goed ik zie het als gezien tenzij kuda weer iets leuks in petto heeft en het dan ook duidelijk is dat zijn doel is gewoon alles te verzieken

Ik zeg je laat je niet lenen Jan

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 16-02-2014 15:53 Keduadam wrote:
Harlys, ouwe stalker, ga maar lekker spitten, maar eerst in je eiguh beerput.
Man wat wordt ik moe van jou.

Het is ZEEEER terecht, om ruziezoekers, oorzakelijke negatievelingen hier aan te pakken met een WEERWOORD. Als je blijft klooien, ja dan kan je feedback terugkrijgen, maar op een zelfs nettere manier dan jij zelf bezigt, ALS we jou Nederlands begrijpen tenminste.

Ik heb het altijd over OORZAKELIJK: WIE begint hier altijd en voortdurend iedereen af te maken: sommigen zijn daar heel goed in en DAT moet eens afgelopen zijn.
Vooral om nieuwkomers hier meteen voor t blok te zetten. Hoe arrogant, liefdeloos en RESPEKTLOOS sommigen hier kunnen zijn, lusten de honden geen brood van! Emoticon: Red face

Opnieuw een noodkreet aan de Moderator... maar die zit duidelijk niet op dezelfde lijn hebben sommigen hier al geconstateerd! Emoticon: Blush Emoticon: Stupid

Jouw feetbacks

Als je goed leest in dit topic.

Behoort toe aan low level comments

Verstandlozen beginnen te schelden en mensen beschuldigen.

Je moet bij de leer blijven maar dat gaat je verstand te boven jij brengt lege briefjes in

en plaats dan comments die mij niet duidelijk maken wat je bedoelt

als je bedoelt dat ik een drank orgel ben dan ben ik dat van mijn eigen centen als ik smoor onder een palmboom lig is dat mijn zaak ik betaald toch

Lijkt wel dat je jaloers bent op mij

Ja helaas ik heb soms 10 lekker dames om me als ik wil dansen ze naakt voor me
ja ik woon in een villa met zwembad ja ik ken de gang van zaken

BV Malam zegt het al we hebben wat

Wat heb jij?

Je hebt alleen in topic geplaats dat ik drank / pijp Emoticon: Yes! / orgel Emoticon: Yes! ben?

Maar je verwijst me niet op wat ik verkeerd begrepen of geplaatst hebt ?

ik zie alleen een comment uit de lucht vallen maar niet waar die betrekking op heeft.

Maar goed laten we het vergeten

Ik hoop dat je de eindjes aan elkaar vast kan knopen om je bestaan wat je eventueel hebt te behouden Emoticon: Bye bye

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

"Ik heb er tabak van. Dit forum is verworden tot een forum voor arbeiders. Die kunnen alleen maar kankeren. En ik heb bovendien al veel gepost, onder de namen Guna2 en Pak Pupyes. Allemaal hoogstaande, waardevolle, informatierijke, unieke, schitterende, semi-literaire en vooral bescheiden postings".

Tja smaken verschillen maar ik vindt dit helemaal niet hoogmoedig; Malam ik denk dat jij bij voorbaat al een hekel hebt aan (dit soort) intellectuelen. Koren op de molen, begrijp dat toch. Relax, man geniet wat meer van elkaar... en van het LEVEN!
JIJ gooit met stront, GIJ gooit met kak. Graag beide ophouden, PLEASE, dan verbetert hier de sfeer enorm.

Alleen als de Moderator niet ingrijpt bij iemand die weer BEGINT met poep te gooien, moeten de dapperen, de klieklozen het maar een beetje oplossen hier.
Helaas doe ik dat regelmatig, en echt niet voor mijn eiguh ego!!!
Ook al krijg je het verwijt van dat je de dominee bent hier... zal me de bekende dikke worst wezen. Zolang hier bepaalde fietsenmakers hottentotten zich niet bekeren Emoticon: Bye bye

HUMOR!!! Emoticon: Party! Emoticon: Yes! Op zijn minst: ZIJN humor. Deze man meent daar helemaal geen pest van, ik ken dit soort. Altijd proberen te triggeren, en zwakke plekken opzoeken (bijv. een - door die persson zelf - niet erkende opleidingstrauma, wond, zwakheid of wat dan ook).
Dan effe uit de hoogte doen, waardoor die persoon nog meer getriggerd wordt, en hij geniet!
Je hebt veel met mensen opgetrokken Malam. Jammer niet zoveel met 'dit soort'! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Worship Emoticon: Frustrated

En mij begrijp je ook vaak niet, ZEG je. Ach, een beetje meer willen en t gaat best hoor.
Want ik ben heel goed in NL, begrijp alle mensen met mijn wijze ruime blik, en ben bovendien de meest innemende persoon van het forum hier. Slechts ťťn zwakte heb ik, dat ik soms wat opschep en het denk altijd beter te weten.
(Grapje,, huhuh... maar dat moet ik er speciaal voor jou dan even achterzetten... want anders ga je helemaal op me spugen, nog meer als deze Guna2 Emoticon: Laugh out loud ).

======
En nu even serieus. Wat hij opwierp een paar dagen terug over de moderator, dat raakt kant noch wal. Is verre van integer, is duister, is absoluut ontoelaatbaar en; wat jij noemde zoiets van; dit behoort in het roddelcircuit. Lekker beppen over iemand anders, in het OPENBAAR, fijn iemands vuile was buiten hangen. Hoewel, niet voor mij: immers ik hoor t maar van een kant, dus dat vergeet ik weer gauw wat ik las.
Maar voor vele anderen is het kwaad al geschied.

Maar ik moest net zo overgeven van JOUW reactie op hem, meteen daarna. Niet te filmen! Ook heel persoonlijk op de man, en OPENBAAR, en met alle akelige kenmerken hierboven beschreven. En trouwens, wat interesseert mij het PRIVEleven van iemand hier? Heeft NIEMAND iets mee te maken. PUNT uit Emoticon: Yes!
Dat is echt geen porum!! En hiermee - naast andere bovengenoemd vuilnis - moeten we echt helemaal mee ophouden!!!!!!!!!!

Your attitude determines your altitude

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Kijk dit ga ik dus helemaal niet leuk vinden en iedereen is voor verbetering vatbaar.
Nu hier Keduadam en Harlys hier tegen aan gaan hikken.
Jan heeft zijn zegje gedaan, ik heb mijn zegje gedaan en dan moet het klaar zijn.

Ik begrijp Jan verdomd goed en ik kan het achter mij laten, althans ik kan mijn best doen.
Daar zouden Harlys en Keduadam ook zo over kunnen denken, dus nokken.
Het niet met elkaar eens zijn kan, elkaar effe voor rotte vis uit maken kan ook (volgens mij) maar dan moet het klaar zijn.

Pfffff Om Malam als vredesapostel, gekker moet het niet worden Emoticon: Blush

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 16-02-2014 15:45 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Niets daar van je bent snotverdikkeme verder geweest als ik.
Ik ben zeker de laatste jaren heel beperkt tot Sunda.
Ik leer en verbaas me nog elke dag Jan.
Maar de intentie van mijn antwoord is, laat je niet een rad voor ogen draaien door soms wat rauwe of kromme taal, kijk ook naar de gore geniepige onderhuidse opmerkingen van zogenaamde intellectuele armoedzaaiers.
Misschien kan je dan sommige antwoorden beter plaatsen Emoticon: Blush

Sorry Malam,

Je verwijst naar reacties van anderen. Gelukkig, ik dacht al dat ik dement aan het worden was, of wellicht last van Korsakov heb. Ik liet mijn biertje (kijkend naar de 1500 mtr dames - geweldig spannend nu) van schrik al staan.

Tja, Malam. Er zijn wolven in schaapskleren op dit forum. Ik werd onlangs ook eens door iemand hier aangepakt omdat ik bewust zijn naam verbasterde. Alle agressie/domheid die er toen geplaatst werd was volledig zonder enig respect. Die mens noemt zich een mens die Gods Woord volgt en naar Gods Voorbeeld leeft, maar het gedraagt zich hier als een duivel. Maar het is ook MAAR een arm mens. Ook MAAR een mens die fouten maakt en mag maken. Eens zal deze mens tot inkeer komen en zijn medemensen als MENS behandelen.
Ik heb gelukkig geen hersenen (inkoppertje!!!???), dus er zit geen filterende barriere tussen mijn oren. Het gemak hiervan is dat onzin altijd mijn ťne oor ingaat en dus heel makkelijk mijn andere oor weer uit.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 16-02-2014 16:28 Malam wrote:
Kijk dit ga ik dus helemaal niet leuk vinden en iedereen is voor verbetering vatbaar.
Nu nier Keduadam en Harlys hier tegen aan gaan hikken.
Jan heeft zijn zegje gedaan, ik heb mijn zegje gedaan en dan moet het klaar zijn.

Ik begrijp Jan verdomd goed en ik kan het achter mij laten, althans ik kan mijn best doen.
Daar zouden Harlys en Keduadam ook zo over kunnen denken, dus nokken.
Het niet met elkaar eens zijn kan, elkaar effe voor rotte vis uit maken kan ook (volgens mij) maar dan moet het klaar zijn.

Pfffff Om Malam als vredesapostel, gekker moet het niet worden Emoticon: Blush

Met Jan dat maakte ik net duidelijk in een ander comment en ben happy Happy .

en zand er over .

Maar snap nog steeds niet waar die kuda mee bezig is kan ik er wat aan doen dat na 22 jaar mijn nederlands wat slechter is.

Nog even krijgen we als het aan kuda ligt een ban omdat meneer het niet begrijpt of dat het niet goed nederlands is Emoticon: Confused

Misschien dat Kuda een forum "Indonesia alleen voor hoog nivo" opend Emoticon: Stupid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,863 pageviews Een website van indahnesia.com