Cursus Bahasa Indonesia op Bali

Subforum Gezocht & Aangeboden 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Edith
Gebruiker
spacer line

Graag kom ik in contact met mensen die mij tips kunnen geven over een cursus Bahasa Indonesia op Bali. Het idee is dat ik 4 of 5 weken naar Bali ga om de taal te leren. Het liefst verblijf ik dan bij een gastgezin zodat ik mij onder de locale bevolking kan bevinden en zo de taal sneller aan kan leren. Heb op google gezocht en zie door de bomen het bos niet meer.

Wie heeft hier ervaring mee en/of tips?
Terima Kasih Emoticon: Smile

mvdbrk
Gebruiker
spacer line

Heb een aantal jaren geleden een cursus Bahasa Indonesia op Bali gedaan. Ben toen terecht gekomen bij het IALF (Indonesian Australian Language Institute) in Denpasar..

http://www.ialf.edu/learningin(...)sian.html#bahasabali

Daar heb ik gedurende 2 weken prive les gehad. Gedegen en intensief. Prijspeil was niet goedkoop, blijkens de reacties die ik in een eerder topic daarover kreeg. Maar goed dat was voor mij geen drempel.

groeten,
Marco

peterr
Gebruiker
spacer line

Hallo Edith,

Ik heb 2 jaar terug geinformeerd bij IALF, is inderdaad duur. Ik heb goed ervaringen bij iemand die ik opgespoord had via www.baliadvertiser.id.

Peter

peterr
Gebruiker
spacer line

moet zijn www.baliadvertiser.biz

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic verhuist naar juiste sub forum.

It's only kinky the first time.

Pintu
Gebruiker
spacer line

Ik ben het afgelopen jaar zeer content geweest met het leren van Bahasa Indonesia via Cintha Bahasa een language school in Ubud. Zij geven ook les in Sanur en Canggu.
Naast kleine groepen geven ze ook priveles. Hun lesprogramma is uitermate geschikt en gericht op de praktijk en dagelijkse zaken. Uitermate komt grammatica aan bod, maar het doel in eerste instantie is spreekvaardigheid. Als ik jou was zou ik contact met hen opnemen en informeren naar mogelijkheden. Er is maatwerk mogelijk. Zij bieden, maar dat weet ik niet zeker, ook de mogelijkheid zoals jij vraagt, onderdak bij lokale bevolking of guesthouse tijdens de studie. De prijzen zijn prima, waar voor je geld. aanbeveling waard! vraag naar Ochie en Stefan, zij hebben de school opgericht en geven goede informatie.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,948,398 pageviews Een website van indahnesia.com