Zeevracht inklaren en verder vervoer naar Lubuk Pakam

Subforum Sumatra 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Sumatra > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
papadom
Gebruiker
spacer line

Hallo Sumatra gangers ; vorige week vracht vervoerd van Maleisie naar Kualanamu. Ik zal de details overslaan ; maar dit was dus een disaster ! S,morgens aankomst en de eigenaaresse was aanwezig .Eerst was de airway bill zoek ; na een aantal uren ( ! ) kwamen de papieren boven tafel ( na het betalen van 380.000 Rp. " Parking Fee " ; dit kennen we , maar de ellende begon later toen de heren van ( MAS Cargo ) alles openbraken met de grootse koevoet die je je maar kunt bedenken . Mijn vriendin stond erbij te huilen ; het waren haar meubeltjes die ze met hard werken als maid in Langkawi had verdiend ; Uiteindelijk mocht ze om 17.00 gaan..Alles geruineerd..... Oke , dat was luchtvracht .....

Heeft iemand enige ervaring met zeevracht naar Belawan ? Ik heb hier nog zo,n 300 kilo staan ; voordeel ; alles gaat in 1 kist ; en het is goedkoper .Nadeel ; Belawan heeft niet echt een goede naam v.w.b. Customs ; het zou mee moeten vallen omdar zij Local worker is en meer dan 2 jaar in Langkawi heeft gewerkt . Ik heb dus een agent nodig die alles in kan klaren en vervoer naar Lubuk Pakam kan regelen . Ik hoop dat iemand in dit forum is die mij advies kan geven ; 23 December ga ik zelf naar Sumatra ; de vracht omstreeks 22 Januari

thefreighthero
Gebruiker
spacer line

spam removed.

Deze posting is 3 jaar oud?

Nog een dergelijke bijdrage en de nick gaat naar schroot Emoticon: Angry

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Deze gaat naar schroot.

It's only kinky the first time.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,937,904 pageviews Een website van indahnesia.com