tickets betalen.

Subforum Het visumgebeuren 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Theo65
Gebruiker
spacer line

Ik heb er maar en nieuw onderwerp van gemaakt.

Het kopen van een ticket bij Ticketindonesia moet betaald worden met een creditcard. Kan ik de kosten met de creditcard van mijn partner betalen?

Theo

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Misschien niet de vraag maar je kunt ook gewoon betalen met IDEAL, dus met je pinpas.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Theo65
Gebruiker
spacer line

Dat was eigenlijk de vraag Anne Mieke. Als ik de tickets bij Ticketindonesia met IDEAL kan betalen zou dat geweldig zijn. Ik heb namelijk een enkeltje nodig voor het traject Jakarta - Denpassar en twee weken later een enkeltje Denpassar naar Bangkok.

Klopt dit?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Theo65; je kunt met iDEAL betalen inderdaad, maar mocht je toch met credit card willen betalen dan is het geen probleem dat de reiziger niet diegene is die de betaling doet.

Beide betaalmethode's kun je selecteren vanaf de betaalpagina van je reservering als deze door ticketindonesia.info bevestigd is aan je.

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Met een credit card betalen van iemand anders, daar moet je mee oppassen. Op mijn e-ticket van MAS stond bijgaande tektst:

For security reasons, the following are required upon check-in or ticket reissuance,
failure to produce these documents may result in denied boarding:
1. Photocopy or actual credit card used for the online purchase(s).
2. Photocopy or original photo ID of the credit card holder.

Er zijn maatschappijen die geen genoegen nemen met een fotocopy. Er zijn maatschappijen waar de eigenaar van de credit card mee MOET zijn in het gezelschap. Dit is allemaal nog het gevolg van 9/11. Goed navragen dus.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

erwin, in het geval van ticketindonesia.info doe je de betaling aan ticketindonesia.info. Zij geven de tickets uit vanuit een agent account. Dergelijke verificatie is dus NIET nodig in dit geval.

wereldreis
Gebruiker
spacer line

Al vaak met Ticketindonesia geboekt; ik ben er zeer tevreden over!

Theo65
Gebruiker
spacer line

Allen bedankt.

Haal de tickets bij ticketindonesia.info en betaal via IDEAL. Wel zo handig.
En nu naar de volgende klus; 2 haringen met uitjes soldaat maken.

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

On 15-11-2013 12:28 Yerun wrote:
erwin, in het geval van ticketindonesia.info doe je de betaling aan ticketindonesia.info. Zij geven de tickets uit vanuit een agent account. Dergelijke verificatie is dus NIET nodig in dit geval.

Dat is dan genoteerd Emoticon: Wink . Maar het is toch een waarschuwing naar mensen die een vlucht van Europa naar IndonesiŽ willen betalen met een credit card van iemand anders, rechtstreeks op de site van de airline. Steeds de kleine lettertjes goed lezen!

Trouwens, ik ben ook een tevreden klant van ticketindonesia, niets dan lof!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

spacer line

Ook wij hebben dit jaar verschillende binnenlandse vluchten gemaakt en de tickets bij ticketindonesia gekocht,ook dik tevreden over de afhandeling.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,959,812 pageviews Een website van indahnesia.com