Bali advies

Subforum Bali, het godeneiland 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Mdahm
Gebruiker
spacer line

Beste Forumleden,

Mede dankzij jullie heb ik mijn vakantie naar bali over 2 weken bijna volledig gepland. we gaan meer voor een relax-vakantie. we zullen de eerste paar dagen op noord-bali doorbrengen, vervolgens gaan we naar Lombok en Gili Trawagan. Uiteindelijk keren we terug naar balli voor de laatste 5-6 dagen. Ik heb helaas nog niks kunnen plannen voor de laatste dagen omdat ik niet weet wat ik allemaal kan doen. Vind het ook een beetje veel om per streek/stad uit te zoeken wat er allemaal te doen valt. voor de laatste dagen zou ik niet al te veel avontuurlijks willen doen. Er dient bijvoorkeur strand in de buurt te zijn, lekker eten(kraampjes etc geen dure restaurants), wil verder nog leuk kunnen winkelen. denk hierbij aan echt typische markt of winkeltjes. voor de rest moet er 's avond wat gezelligs te doen zijn. Hieronder versta ik GEEN drukke barretjes of discotheken. voor de rest moet het gezellig zijn en niet al te westers... ik ga samen met mijn partner en zoontje. Graag adviezen mbt streken/steden die binnen profiel passen. eventueel goed hotel in die omgeving. tenslotte zou ik het liefst in de buurt van denpassar willen verblijven gezien onze terugvlucht vanaf daar begint. alvast bedankt!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik ben 2x op Puri Kelapa Garden Cottage Sanur geweest, is heerlijk rustig en daar zijn
leuke nette huisjes te huur en ongeveer tussen de 5 Š 10 minuten lopen naar het strand.
Lekkere restaurants aan het strand en in straten rondom Puri Kelapa...
Succes.....en geniet verder op Bali. Emoticon: Party!

BelindoMag.nl
Gebruiker
spacer line

Op BelindoMag.nl worden ook de evenementen bijgehouden die op IndonesiŽ plaatsvinden, misschien zit er ook wel iets tussen voor Bali? Emoticon: Party!

Wereldse Pracht
Gebruiker
User icon of Wereldse Pracht
spacer line

Beste Mdahm, ik kom al 8 jaar in Bali voor zaken. Ik zou een vaste chauffeur nemen dan hoef je niet iedere keer in discussie met taxichauffeurs over het te betalen bedrag (mochten ze geen meter hebben en soms geven ze wisselgeld retour wat niet meer in omloop is, dat soort gedoe...).

Ik werk op Bali al jaren met Made Pusaka, betrouwbaar, altijd op tijd (vaak te vroeg zelfs), rustig, hij heeft een eigen grote auto met airco en hij rijdt NIET de geijkte paden als je dat wilt.

Zijn email: dewikarisdaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com. Hij kan je evt. komen halen op het vliegveld en tours met jullie ondernemen.

Ook ken ik nog een leuke (Nederlands sprekende) chauffeur in de omgeving van Yogjakarta, maar daar ga je geloof ik nite heen Emoticon: Smile

Je mag mij ook even prive mailen voor meer Bali info (leuke resto's hotels tours etc.) dat kan op infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.wereldsepracht.nl. Goed ik hoor het wel! Succes met info verzamelen!

En idd ik zou ook in Sanur gaan zitten de laatste paar dagen, daar zit ik ook altijd. Gemoedelijk, leuke winkels, goede resto's/

Hartelijke groet, Heleen
OPMERKING BEHEERDER

Reclamepraatje mag achterwege blijven inderdaad.

Geplaatst door Jeroen @ 31-10-2013 08:41

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik geloof dat de boodschap na drie keer wel is overgekomen...

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Betty en Fred
Gebruiker
spacer line

Heb e.e.a. op papier gezet voor mensen die voor het eerst naar Bali afreizen.
Desgewenst kan ik u dit toesturen. Het is teveel informatie en tips om hier op te schrijven.

U kunt een mail sturen naar: betty.schuitEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.kpnmail.nl Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,411 pageviews Een website van indahnesia.com