kuta vs sanur

Subforum Bali, het godeneiland 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
liene0001
Gebruiker
spacer line

Beste forumleden

ik lig in dubio

Naar kuta gaan of naar sanur voor 12 nachten

zie mijn topic onder bali.. trouwen in bali
intresses oa
strand luiereren wandelen excursies ondernemen romantiek barretje snorkelen shoppen lekker eten dusss

waar zou ik het beste naar toe kunnen gaan Emoticon: Confused

Groetjes jacq Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jacq effe tussen ons, heb jij al is bekeken wat er allemaal over Kuta en Sanur op dit forum is geschreven?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 10-10-2013 16:39 liene0001 wrote:
Naar kuta gaan of naar sanur voor 12 nachten

zie mijn topic onder bali.. trouwen in bali
intresses oa
strand luiereren wandelen excursies ondernemen romantiek barretje snorkelen shoppen lekker eten dusss

Groetjes jacq Emoticon: Bye bye

Naar geen van tweeen!. Ja ik weet het heel flauw maar ik meen het nog echt ook. 12 dagen naar Kuta of Sanur behoort bijna tot de doodzonden. Er is romantiek genoeg in Indonesie maar Sanur en Kuta zijn booming business. Emoticon: Shut up!

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 10-10-2013 16:39 liene0001 wrote: Naar kuta gaan of naar sanur voor 12 nachten
........
AM heeft gelijk; Sanur en Kuta zijn Costa Brava, Torremolinos-achtige plekken en verre van romantisch. Maar ja, voor strand en luieren kom je er haast niet onderuit.
Snorkelen kan je niet in Sanur of Kuta, wel in o.a. Amed, Menjangan en Nusa Lembongan. Anderzijds is het strand in Legian/Seminyak wel aardig maar weinig romantisch. Dan wellicht beter Sanur.
Maar neem nou toch contact op met www.homebalihome.com. Zij hebben accomodatie op de juiste plek en weten ook veel van stranden, uitgaan, etc.

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ik sluit mij daar ook bij aan! Door mijn onwetendheid en de echtgenote die naar Kuta wou, zijn we daar dus voor onze huwelijksreis terechtgekomen. NOOIT MEER!
Als ik het op voorhand had geweten, dan had de reis wel ergens anders naar toe gegaan. (de echtgenote wil nog wel eens terug)
Voor mij persoonlijk was het daar een grote hoop blanke medemensen. Niet dat ik iets tegen blanke medemensen heb, maar ik vermoed dat er toch romantischer plaatsen zijn dan Kuta

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Letterlijk een grote hoop blanken/toeristen daar ja. Ik zat vorige maand een weekje in Seminyak. Ook veel toeristen, maar zoals gewoonlijk alles te voet gedaan, behalve een ritje naar Tanah Lot (vrouw, kind en mijn ouders waren mee, en ik was er al 14 jaar niet geweest) en Pecatu. Prima te doen in de rustige tijd.

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Seminyak en Canggu kan nog rustig zijn maar Kuta is een lachertje.
Sanur is meer voor ouderen maar wel een stuk rustiger en relaxter. Ik verblijf de laatste tijd vaker in Sanur (ben dan ook ouder en heb kids) dan voorheen.
Anyway, romantische plekjes kan je nog steeds vinden op bepaalde plaatsen in Sanur maar ook rond Jimbaran en Nusa Dua ( pokoknya Bukit).

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Als het echt romantisch moet zijn dan zou ik liever Amed overwegen. Alleen geen romantisch (wit)zand.... Of misschien het stuk voor de pasar ikan in Jimbaran voor zonsondergang (bootjes op de achtergrond, mannen die uit vissen gaan). Onder romantiek zal iedereen iets anders verstaan.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

liene0001
Gebruiker
spacer line

dusssss ..

het word seminyak en uluwatu !!

sjefke
Gebruiker
spacer line

nou seminyak in januarie het strand is een grote vuilnisbelt in die tijd ,
het is regen seizoen is dan volop aan de gang !! ben er zelf geweest
nou rond die tijd nooit meer
2de kerstdag regende het zo hard kon mijn hotelkamer niet meer uit was wel een paraplu vergeten te kopen maar voor je straat was was je een verzopen kat
als je weet hoe hard het daar kan regenen is je zin al over
maar ik weet ook niet waar het in die tijd wel leuk is jammer
toch nog veel plezier met je bruiloft

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Kwestie van voorbereiding Sjefke Emoticon: Angry
Jouw verzopen kat commentaar op het godeneiland is je eigen tekortkoming Emoticon: Angry

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

94,278,714 pageviews Een website van indahnesia.com