Wie heeft ervaring met air Maindo?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
42 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
wereldreis
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand ervaring met air Malindo? ik wil van Denpassar naar Kuala Lumpur vliegen en dit is volgens mij de enige maatschappij die aan het begin van de middag een vlucht heeft?

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Is niet waar, er zijn ook andere maatschappijen die 's middags vroeg een vlucht DPS - KL hebben, o.a. Malaysian Airways, Mandala Tiger Air, etc.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Op de route Denpasar - Kuala Lumpur heb je aan het begin van de middag:
  • MH714: Malaysia Airlines (12:50)
  • MXD305: Malindo Air (13:05)
  • AK1361: AirAsia (14:15)
    Tigerair vliegt volgens mij niet op deze route (alleen met overstap in Jakarta of Singapore).

• 'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,621 pageviews Een website van indahnesia.com