Waar verblijven in Bali ?

Subforum Bali, het godeneiland 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooi dorpje ( locatie ) voor een weekje te verblijven op Bali.
Binnenland ,bergen of de kust maken eigenlijk niet zoveel uit.
Er moeten natuurlijk wel hotels,restaurants zijn. Niet te druk maar toch iets in de buurt.
Lovina, Amed,Sanur, Candidas, Ubud en ,Pemuterran heb ik reeds enkele keren gedaan en naar het zuiden wil ik niet.
Ik kom waarschijnlijk vanuit Java ( ferry )

Of moet ik naar Lombok ?

Bedankt

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 21-09-2013 10:39 Pascal.F wrote:

Ik denk het gezien wat je al op Bali hebt gedaan. Ik denk dat Senggigi nog het meest voldoet. Niet echt een mooi dorp maar daarvoor hoef je maar een paar kilometer naar het noorden

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Miranda&Robert
Gebruiker
spacer line

Hoi Pascal,

Kom naar Mayong, een prachtig dorp in het Noorden van Bali, gelegen op zo'n 10 minuten van Seririt. Prachtige natuur, rustig maar alles toch binnen handbereik. Lovina is slechts een klein half uurtje rijden.
Zie www.balihomerent.com

Gr. Miranda

suryarizky
Gebruiker
spacer line

Hallo Pascal,

vanaf Java met ferry, dan kom je in Gilimanuk waar de haven gelegen.
kan je naar pemuteran gaan, allen 25 minuten rijden. anders kan je naar Munduk verblijven. of zoals Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.M&R zei naar Mayong. dicht bij Munduk.
Of gaan direct naar Gili, ook heel mooi.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

suryarizky, je kunt even 2 dagen rust nemen met je reclame-werk. Wegwezen hier!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,641,596 pageviews Een website van indahnesia.com